Před měsícem
Pohled Remuse
Sedím na střeše astronomické věže. Vím že je dávno po večerce ale v tuhle chvíli mi je všechno jedno. Znáte ten pocit kdy si myslíte že vás nikdo nemá rád, nikdo se o vás nezajímá a nikoho na světě už nemáte. Necítil jsem se takhle ale ten pocit tomu byl nejpodobnější. A já ani netuším proč se tak cítím. Asi protože vidím jak Cass něco trápí, nebo to že toho ve škole máme tolik že už pomalu nemám čas na přátele. Anebo je to něco úplně jiného a jen nevím co. Nevím jak dlouho jsem tam seděl ale zrovna když jsem se chystal slézt dolů a jít na kolej uslyšel jsem kroky. Radši jsem zůstal na místě co když je to nějakej profesor. Nechtěl jsem mít další trest, tresty za to jak dělám s kluky vtípky mi stačí.
"Co to mělo znamenat,, zeptala se nějaká holka po asi pěti minutách "Víš jak jsi byla minulý rok pod kledbou Imperius' pod tou kledbou byla Cass ale co tu dělá' tak někdo si myslí že jsi to jenom předstírala a to jsou hlavně ti hloupější z Nebelvíru a holky to bohužel jsou no... a jelikož já se s tebou bavím tak...,, nekončila větu řekl bych Lili. Cass s povzdechem dokončila větu "Si myslí že ty jsi smrtijed taky viď,, Proč by si to mysleli jako chápu Cass tou svou tajuplností trochu připomíná smrtijeda ale nikdy by se k nim nepřidala teda pokud by tam nebyl někdo kdo pro ní hodně znamená. "Ano ale něco mi pověz včera a vlastně i dneska si byla taková divná vypadala si že jsi myšlenkami úplně někde jinde co se stalo,, To byla pravda ale sváděl jsem to na to že toho má prostě ve škole moc. "Nemusíš jestli nechceš jen js-,, Nekončila větu a Cass jí do toho hned skočila. Když nad tím přemýšlím má ve zvyku dost často lidem skákat do řeči "Jde o mého bratra,, vydechla smutně a já jsem zmateně nakrčil obočí. Vždyť s Jamesem se nic neděje nebo jsem si nevšiml ani toho. A jako by mi Lili četla myšlenky i když se to dalo logicky vydekulovat" O Jam-,, "Ne o Jamese nejde jde o Camerona o Jamesovo dvojče,, Lili prudce zalapala po dechu. A já jsem málem udělal to samé. James má dvojče, proč nám nikdy nic neřekl vždyť tohle je docela důležitá věc v životě. "Myslím že to budeš chtít slyšet celé tak by ses asi měla posadit a nepřerušuj mě prosím.,, zhluboka se nadechla, nejspíš se snažila přijít na to jak začít "Já vlastně ani nevím kde začít.,, uchechtla se. Znělo to trochu hystericky, a ve mě se hned probudila touha jí obejmout a utěšit. "Kdysi jsem s Jamesem moc nevycházela vlastně jsme se o toho druhého moc nezajmali ale přesto jsme oba dva byly ochotní pro toho druhého udělat cokoliv. Takový vztah měl i s Camem. Cameron byl chytrý a skoro všechen svůj čas trávil se mnou. To on mě naučil číst to on mě učil jak zvládnout proměnu na vlka bez potíží všechno co umím mám od něj, úplně všechno.,, Odmlčela se jako by vzpomínala. Myslím že jsem nebyl daleko od pravdy.
"Mé děctví bylo úžasné až do jedné osudové noci. Večer James dostal perfekní nápad že si zkusí ještě zalítat ale jeden trik se mu nepovedl. Nepamatuju si co se mu stalo ale vím že to bylo tak vážné že zůstal v nemocnici týden. Tu noc jsem byla doma sama s Camem. Večer když jsem měla jít spát mě Cam zamknul v pokoji nevěděla jsem proč. Půl hodinu jsem se snažila odemknout dveře. Když se mi to povedlo rozběhla jsem se k němu do pokoje měla jsem pocit že se děje něco špatného. A dělo v jeho pokoji stáli nějací lidé kteří se smáli, nevšimli si mě. A vedle postele padal Cam na zem mrtvý,, odmlčela možná aby to přidalo na dramatičnosti, nebo se jen snažila přinutit se to říct. "S nožem v srdci. Přiběhla jsem k jeho tělu a snažila se ho nějak probudit a oni se smáli po chvilce si mě všimli a začali mě mučit, křičela jsem zmítala se a prosila dokud bolest nepřestala nevím jak ale proměnila jsem se na vlka a neovládla se. Jednoho jsem zabila a ty dva měli spostu šrámu. Snažili se mě nějak sneškodnit já jsem ale všem kledbám uhýbala ale jedna mě zasáhla nevím jaká ale omdlela jsem prostě jsem spadla na zem a po chvíli přestala vnímat poslední čeho jsem si všimla bylo jak vzali mrtvé tělo jednoho z nich a zmizeli. Ráno mě našli rodiče u Camova těla brečela jsem a to hodně. Dva dny jsem nevylézala z pokoje až jednou jeli jsme za Jamesem křičela jsme na něj v té nemocnici a dva měsíce jsem se s ním nebavila ale pak jsme se nějak usmířili a já se přes to přenesla,, Slyšel jsem jak vzlykala ale nemohl jsem se teď prozradit naštvala by se na mě. A už teď se cítím blbě že špehuju svojí holku. "To je mi líto Cass ale co s tím má společného to že jsi myšlenkama mimo,, To mě taky zajímalo ale třeba mohlo jít jen o nějaké výročí i když to by měl stejnou náladu i James "Protože musím vyřešit jeden problém a na to potřebuju tenhle příběh někomu říct někomu kdo ví něco co mi má pomoct někomu díky komu rozluštím poslední díl skládačky,, "Na co,, "Potřebuju vědět co musím udělat aby zlo nezvítězilo aby naše děti měli větší šanci na výhru, Lili my tuhle válku nevyhrajeme ale můžeme pomoct k vyhrání a na to je potřeba vědět co kdo má dělat. Né každý ví svůj osud ale já. Já ho vědět musím abych udělal to co se má stát ale věř mi moje budoucnost nebude růžová a to stejného u tebe a ostatních. Lili možná nepřežijeme ale tím bychom mohli pomoct musíme se smířit s tím co se stane i když to nevíme,, Ta slova dávala smysl, ale zamrazilo mě když to říkala naprosto smířeně. Jako by to věděla už od děctví. "Kde se v tobě ty moudrosti berou,, zasmála se Lili a Cass se k ní přidala. V téhle chvíli bych se ale nebyl schopen se apoň usmát.
ČTEŠ
Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]
FanfictionAre my parents real? I do not know. Do I belong here? I still don't know. What I know? That I love someone and I'm the target. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a nebo ne? Kdo je Cameron? Kdo jsou ti lidi v mých vzpomínkách. Jsou lidi kter...