5

135 11 0
                                    

Pohled Cass

Cítím teplo něčího těla a dvě silné ruce které mě k němu tisknou. Pomalu otevírám oči a koukám se různě po místnosti. Jsem u Remuse díky bohu kdyby kluci věděli o mých nočních můrách tak by to chtěli vyřešit. Otočila jsem hlavu a koukla se na Remuse který se na mě usmíval, něco má v ruce. "Co to máš,, zeptala jsem se na tu obálku kterou držel v ruce "Ale nic důležitého jak pak se nám princezna vyspala,,  usmála jsem se na něj víc než před tím, nejvíc mě potěšila přezdívka princezna. "Mnohem lépe než v normální posteli, myslím že u tebe budu spát častěji,, zasmál  se chci ten smích poslouchat pořád zlepšuje mi to náladu. "To beru,, usmála jsem se na něj víc i když jsem si myslela že mi upadne pusa. Po chvíli ležení jsem se koukla na budík který byl na nočním stolku ukazoval půl deváté. "Už budu muset jít abych stihla snídani a ty bys měl jít na snídani taky,, řekla ale nezvedla jsem se z něj. "To se ale ze mě budeš muset nejdřív zvednout princezno.,, "Ale mě se nechce,, "Copak se ti nechce,,  "Zvednou se z tebe a předstírat před rodiči že jsme jsi jen kamarád od Jamese se kterým se znám,, on se mi potichu zasmál. "To se mi taky nechce ale nic s tím neuděláme ale můžeme tu klidně ležet celý den mě to nevadí,, "To bych brala ale někdo by nás přišel skontrolovat,, s tou větou jsem se zvedla do sedu a protřela si oči. Potom jsem se k němu naklonila a dala mu pusu.  "Uvidíme se na snídani,, věnovala jsem mu poslední úsměv a potom odešla do svého pokoje.

"Cassie přijď potom do mé pracovny probereme něco,, "Budu tam,,  ani nevíte jak se mi ulevilo když jsem na snídani uviděla Tátu. Po chvíli už jsem čekala na výzvání před jeho pracovnou. "Dále,, vstoupila jsema nedbaje na etiketu jsem se posadila do křesla a opřela si ruce o stůl. "Tak co se děje,, "Zaprvé je to v pohodě ty pasti jsou jenom u hranice takže jsem jí posunul o pár metrů do předu. A mám pro tebe jednu správu za týden pojedeme na chatu. A jelikož chceme s Maminkou jednoho z tvých kamarádu poznat víc tak si tam jednoho můžeš vzít,, "Můžu Jamese,, "Klidně aspoň poznám svého syna víc ale ještě otázka, dělá neplechu viď,, "Jak to víš,, "Geny se nazapřou a teď si to běž domluvit chci vědět kdo pojede do dnešního večera,, jen jsem kývla a běžela tu radostnou novinu říct holkám. Popravdě Jamese tam nechci to by táta věnoval jemu a já chtěla trénovat rychlost na koni a střelbu. 

"Cassie pojedeme za babičkou jo?,, zavolala na mě mamka "Za ktelou,, koukla jsem se na své čtyř leté já které si myslelo že svět je růžový. "Za tou z otcovi strany,, moje malé já bylo velmi roztomilé. "Ale ona je pisná nemám jí lada,, ale právě teď jsem dost zmatená jaké babičce rodiče říkali že je vydělili. "To vím ale je to duležité pro tvého otce půjde o jeden obřad který ty až budeš mít dceru budeš muset podstoupit taky,, o čem to mluví jaký obřad o ničem nevím co mi ještě zatajily je toho snad víc.

Zmateně jsem zamrkala proč se mi přehrává ale jaký obřad o čem to mluví. Ani jsem si neuvědomila že jsem před knihovnou. No jo náš dům je tak velký že tu máme i knihovnu. Vešla jsem dovnitř nějakou chatu jsem vypudila z hlavy. Musím najít oddělení s rituály teda pokud ho tu máme. Začala jsem procházet mezi regály i když se to nezdálo je velká a ještě je tu zpoustu tajných místností. Sice není větší než v Bradavicích ta knihovna je obrovská. Naše rodina má spoustu knich které dědí po generace proto je tak velká. Ale kde by mohli být knihy o rituálech asi v jedné z těch tajných místností které tu máme. Ale moc mi jich neukázaly spíš jen jednu, tak asi nic. Vydala jsem se zpátky ke dveřím když jsem o něco zakopla. "Sakra proč to tu niko neu-,, když jsem se sehla abych sehnala tu knihu tak jsem se zasekla. To není kniha ale padací dveře, asi byly skryté ale jelikož já mam takové štěstí tak jsem je našla. To byla ironie můžu být trochu ironická ne? Tak ne no. Se zápěstím všech sil jsem za ně zatáhla. Zavrzalo to a já na chvíli zamrzlá na místě. Když jsem se ujistila že to nikdo neslyšel tak jsem je opatrně položila na zem a koukla se dolů. Je tam tma natáhla jsem ruku na které následně vzplál oheň. Natáhla jsem ho do chodby jsou tam schody dolů, opatrně jsem na jeden stoupla a ujistila se že se podélnou nepropadnou. Dobrý asi jsou dobře udržované i když by mohli zapracovat na světlu. Opatrně jsem sešla kousek dolů a když jsem se ujistila že mě ty dvířka netrefí do hlavy tak jsem je kouzlem zavřela. Diky za mojí novou magii nebo starou to je jedno. Každopádně jsem sešla dolů, vede to asi padesát metrů pod zem když jsem se objevila v místnosti kterou dlouho nikdo nenavštívil protože police byly plné prachu.
Myslím že jsem našla co jsem hledala.

Myslím že jsem našla co jsem hledala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat