Vaše oblíbená autorka je znovu tady a tentokrát na svoje narozky ale dárek dostanete vy teda myslím že tak to říkají v reklamách ale fakt ho dostanete a to že vydám dvě kapitoly. Přeji příjemné čtení.
Vešla jsem na zahradu a šla jsem si lehnout na jedno z lehátek u bazenů. V něm byly kluci a dělali blbosti. Zatím si mě nikdo nevšiml proto jsem přešla potichu k holkám a do ucha jim pošeptala Baf. Dost se lekly a "Lili dokonce z toho lehátka spadla. "Víš jak jsem se lekla máš kliku že dneska není úplněk za tohle bych tě klidně rozsápala,, "Ale to bys neudělala kdo by vás tady ubytoval nebo dokonce vzal na chatu do hor,, "My jedeme na chatu kdy,, přidala se k naší potyčce Lili. "Za týden ale jenom jedna z vás s náma může jet to je podmínka otce,, "Po-,, začala Al ale Lili jí přerušila "Promiň Cass ale my dvě nemůžeme obě dvě máme rovna dovolenou,, Povytáhla jsem obočí ale mezi těma dvěma probíhala oční komunikace. "Lili má pravdu ten týden mám dovolenou promiň nevím jak my to mohlo vypadnout,, koukla se na mě omluvně Al. "Dobře tak já se zeptám Jamese ten určitě jet chtít bude.,, "Myslím že ne přece jen má doma Siriuse asi ho nebude chtít nechat samotného ale zeptat se ho můžeš.,, Usmála jsem se na ní a šla si zabrat to lehátko. Svlékla jsem si letní šaty a na lehátko se položila ve dvojdílných plavkách. Bydlíme ve španělsku opálený je tu každý a mě se to sluníčko líbí. Není to jako anglie tady je hezká kultura moře památky a to sluníčko zamilovala jsem si to tu a to tu jsem ani ne měsíc.
"Hej holky pojďte do Bazenů přece se nebudete furt opalovat,, zvedla jsem hlavu a koukla se na něj jstli to myslí vážně to on už je hodinu v Bazéně to on by měl jít na sluníčko. Zpátky jsem si položila hlavu na polštář který tam byl. Najednou mě někdo zvedl a přimknul k mokrému tělu. "Studíš,, zapištěla jsem na Rema jak jsem později zjistila. Ale ani né chvíli po tom co jsem to vykřikla jsem se ponořila pod vodu kde mě ještě chvíli držel James. Když jsem se vynořila tak jsem se na ně podívala pohledem který kdyby uměl vraždit tak jsou tak pětkrát mrtvý. "Ale no tak Casie přece se na mě nebudeš zlobit já jsem jenom chtěl aby ses nespálila,, "Na psí oči ti neskočím Reme tys mě zradil a přidal ses k temhle blbům kteří mě chtěli utopit,, Jo tohle už nebylo vážný a přesně proto jsem po chvíli vyprskla smíchy a ostatní se ke mě přidaly. Jenže o chvíli později už jsem slyšela jak piští holky protože i je kluci hodily do vody. Následně za náma skočily taky. "Kohoutí zápasy,, vykřikl James a vzal si mě na ramena naštěstí jsem se naučila držet rovnováhu a díky toho jsem nespadla zpátky do vody. Následně jsem se sklonila abych Jamesovi řekla o té chatě. "Jamesi nechtěl ys jet se mnou na chatu do hor kam nevím jen tak mimochodem,, "Ne sorry s Tichošlápkem už máme něco v plánu,, jen jsem pokrčila rameny a narovnala se. "Nejdřív chci proti Lili,, zakřičela jsem a Lili se na mě zamračila. "Tak to ne vy jste bratr a sestra budete sehraní,, postěžoval sio Sirius na kterého zbyla Al která z toho není štastná. "Tak se vyměním s Lili,, "Ne,, "Jo,, zakřičel James ve stejnou chvíli kdy Lili. Schodil mě z ramen a připlaval k ní a něco jí pošeptal do ucha a po chvíli přikývla ale její oči mě vraždily a potom se zaplnily dětskou radostí. "Tak jo to beru,, vykřikla "Přestaňte křičet,, zařval na nás můj táta je pravda že jsme až moc hlasití. Najednou mě Remus zezadu objal a dal mi pusu na krk. Opřela jsem si o něj hlavu a čekala až James domluví s Lili. Najednou jsem dostala super nápad otočila jsem se Remusovi a stoupla jsem si na špičky abych mu pošeptala svůj skvělej nápad.
Připlavala jsem k Lili a chytila jí za nohu a stáhla jí pod hladinu ani né o vteřinu později byl pod hladinou i James. Vynořila jsem se a začala jsem se smát a Remus se mnou, chvíli jim trvalo než se vzpamatovaly a vynořily. Nemohla jsem se přestat smát s přesně proto jsem o chvilku později skočila od vodou taky ale narozdíl od ní jsem to čekala tak jsem jí vzala sebou. "Přestaňte dělat blbosti a pojďte na ty zápasy my vás rozdrtíme,, "Moc si veříš Blacku protože pujdeš ke dnu a sebou vezmeš Jamese jsem si tím jistá,, a přesně proto teď stojíme já s Remusem proti Blackovy s Al. James to odstartuje a oni jako prví vyrazí proti nám. "Čekej, čekej, čekej a teď uhni na pravo,, víte je úplně lehké vyhrát když proti vám stojí předvídatelný soupeř. A jak jsem chtěla tak Black neudržel rovnováhu a s Al spadl do vody. "Hej to bylo nefér,, začal si Black stěžovat hned jak se vynořil "Ne Blacku to je výhra,, vyplázla jsem na něj jazyk. Hned na to jsme se postavily proti Lili a Jamesovi. "Jdi poražená sis,, "Znám tě líp Jamesi myslíš že se od tebe nechám přechytračit,, "Teď,, zakřičel Black. Nikdo se nepohnul z místa. "Pomalu se k nim rozejdi aby vycítily hrozbu ale né tak abychom když se nám vyhnou neudržely rovnováhu,, zašeptala jsem směrem k Removi, jsem totiž odhodlaná vyhrát. A oni ak jsem předpokládala nám vyrazily napřed napřed když už jsem byla nadosach Lili tak jsem se rychle sklonila protože ona po mě hned chňapla. "Zapři se nohama ale snaž se někdy couvnout,, A zápas mohl začít pořádně Lili nebyla zvyklá držet rovnováhu takže se stačilo správně odhadnout jak jí žďchnout a byla by ve vodě ale i když se to nezdálo James jí držel fakt pevně. Pak ale na chvíli polevil a já se do Lili opřela a kdyby mě Remus nedržel tak bych spadla do vody s Lili. "Vítěz,, vypískla jsem. Spadla jsem z Remusových ramen do vody protože mě James žduchnul ale to mi nezabránilo se vynořit a dát Removi pusu a začít tančit svůj vítězný taneček u kterého se mi všichni smáli. Miluju tyhle chvilky.
ČTEŠ
Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]
FanfictionAre my parents real? I do not know. Do I belong here? I still don't know. What I know? That I love someone and I'm the target. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a nebo ne? Kdo je Cameron? Kdo jsou ti lidi v mých vzpomínkách. Jsou lidi kter...