Pohled Cass
Přemístila jsem se do toho baru kde jsme byli s Remusem. Také jsem jiný neznala. Hned jak jsem vstoupila uviděla jsem spoustu lidí kteří už byli opilý a tancovali. Zřejmě nejsem jediná která má blbý den. Zamířila jsem k baru kde jsem si objednala ten nejtvrdší alkohol který nabízeli. Dostala jsem panáka který měl divnou barvu ale neřešila jsem to a vypila ho. Hned mě začalo škrábat v krku ale udržela jsem se a nezakašlala jsem. Vyklopila jsem do sebe další dvě skleničky a přidala jsem se k lidem na parketu. N to jak brzo bylo tu je fakt hodně lidí.
Tančím zhruba tři hodiny pořád nejsem unavená. Jo občas si zajdu n skleničku toho samého alkoholu a trochu odpočinu. Popravdě se necitím opile a ani unaveně. Přesto když uvidím u vchodu Remuse kopnu do sebe další skleničky zaplatím a co nejrychleji zmizím. Samozřejmě ale štěstí nestojí na mojí straně. Proto když vyjdu ze dveří narazím na dva smrtijedy. Hned na mě letí dvě kletby. Strachem dám ruce před sebe. Samozřejmě že v tu nejmíň vhodnou chvíli musím zapomenout že jsem vlastně kouzelnice. Naštěstí magie zareaguje a kletby odrazí. Ve chvíli kdy omráčím jednoho smrtijeda se otevřou dveře. Avšak nezaváhám a hned se přemístím. Ani si neuvědomím kam když se ocitnu před svým domem. Zakleju a hodlám se zmizet když uslyším. "Cassie prosím počkej.,, A protože je to Remus a já se na něj nedokážu zlobit a navíc pořád na sobě nepociťuju příznaky alkoholu tak se nepřemístím. Pomalu se na něj s povzdechem otočím. "Omlouvám se,, vyhrkne hned jako by jsi myslel že za chvíli zase zmizím. "Nechtěl jsem na tebe být zlý prosím neutíkej,, Jasně Remus je prostě moc hodnej na to aby přiznal že vina je i na mojí straně. Avšak místo toho abych mu něco řekla se k němu rozejdu a políbím ho. Dobře už na sobě ten alkohol začínám pociťovat. A aby to bylo ještě víc jako scéna z nějakého filmu tam muselo začít pršet.
Když se snad po nekonečné chvíli odtáhnu od Remuse zatočí se mi hlava. To ale rozhodně není způsobeno alkoholem tolik jsem toho totiž neměla. Chytnu se jeho ramena a opřu se o něj. "Cassie jsi v pořádku,, zeptal se mě starostlivě. Chtěl jsem mu odpovědět že to nic není, jenže mě začala ukrutně bolet hlava. Nohy mě už neunesli a tak jsem začala padat, naštěstí mě chytil Remus a vzal mě do náruče. "Vezmu tě domů,, zamumlal. Snažil se znít klidně ale já slyšela jak rychle mu bilo a pořád bije srdce. Bojí se o mě, neví co má dělat a příjde jsi naprosto bezmocný když nemůže ani svojí holku ochránit. "T-to nic,, zašeptala jsem a snažila jsem se ho tím uklidnit. Jenže mě to stálo zbytky mojí síly a já jsem se nechala unášet tmou.
Jako první co jsem si uvědomila byla nehorázná bolest hlavy. Jako druhé co jsem si uvědomila je to že ležím v posteli. Typla bych svojí. A jako třetí a poslední věc co jsem si uvědomila je to že slyším hlasy. "Umírá copak to nevidíš,, šeptal holčičí hlas "Copak myslíš že to nevím, ale musí splnit úkol,, šeptal ten druhý tentokrát klučičí. Je mi povědomí připadá mi jako Jamesův, ale tenhle je hlubší. "Úkol Camerone, ona umírá a ještě k tomu vidí tebe a to už jsi přes skoro osm let mrtvý,, Cameron co ten tu dělá a proč slyším další hlas. Otevřela jsem oči jen na škvírku a jako první co jsem uviděla byl obličej Remuse. Tak jo tohle je divný vždyť jsem slyšela Camerona a nějakou dívku. Otočila jsem hlavu na druhou stranu a zažila jsem šok. Vedle mojí postele se hádal Cameron s nějakou dívkou. Škubla jsem sebou překvapením i když jsem je slyšela. "Camerone,, zašeptala jsem pořád překvapená, myslela jsem že to jsou jenom přeludy. "Co tu děláš,, vykřikla jsem potichu. "Kontroluju tě,, zamračil se na mě ale stejně jsem v jeho očích viděla strach. Nevím z čeho. "Cass, Cassie jsem tak rád že jsi v pořádku,, ozval se Remus si se právě probudil. "Jo, jen mě trochu bolí hlava.,, zamumlala jsem a nechala jsem se obejmout. "To jsem rád vyděsila jsi mě,, zamumlal mi do vlasů a nepřestával mě objímat. Pousmála jsem se a víc jsem se k němu přitiskla.
"Říkala jsem ne kolikrát ti to mám opakovat,, rozléhal se domem hlas od Lili. Zakňučela jsem bolestí protože hlasitý zvuk mi vůbec na tu hlavu nepomáhal. "Počkej mám pro tebe prášek a vodu,, Vyhrkl a pustil mě z objetí. Natáhl se k nočnímu stolku který tu mám a vzal z něj prášek s vodou. "Zapito,, Převzala jsem si od něj skleničku s práškem který jsem hned zapila. "Díky,, zamumlala jsem. On se zasmál a vzal mi prázdnou skleničku z ruky a položil jí na stoleček. "Opravdu jsi v pořádku jsi nějaká bledá,, zatvářil se starostlivě a snažil se na mě najít něco čím by mě donutil si znovu lehnout. "Není ty idiote vždyť umírá,, prskla ta dívka která se hádala s Cameronem. Trochu jsem sebou cukla, což Remus viděl. "Víš že je mi trochu blbě asi si ještě lehnu,, zalhala jsem. Normálně bych už byla na nohou ale potřebovala jsem si promluvit s Camem a tou holkou. Protože to už ví všichni že za pár měsíců chcípnu? I kdzž James ne protože to by vyváděl a nejspíš bych se celý život nepohla z domu a furt by někdo se mnou byl. I když kdyby to byl Remus nestěžovala bych si. Z myšlenek mě vyrušila ruka kterou mi Remus mávala před obličejem. "Cassie posloucháš mě,, nezní naštvaně spíš starostlivě. "Ne promiň jsem unavená a bolí mě celé tělo,, zamumlala jsem tak napůl pravdu. Jak jinak ho taky přesvědčit že se potřebuju prospat a aby mě teda nechal v pokoji samotnou. "Tak se vyspi jo a hlavně žádný blbosti Cassie,, Jasně je mu podezřelé že jsem mu řekla na rovinu že je mi blbě ale to se občas nemůžu zachovat normálně. "Jasný, vždyť mě znáš,, vydechla jsem s polovičním usměvem. "No právě zamumlal ale úsměv mi opětoval. "Dobrou,, řekl a dal mi pusu do vlasů. Ulehla jsem do postele a zavřela jsem oči jako znamení že jdu spát tak jak jsem říkala. S uchechtnutím vyšel z mého pokoje, kde jsem zůstala s Camem a tou holkou. Když jsem neslyšela žádné kroky nějakou dobu vyšvihla jsem se do sedu. "Tak teď mi zatraceně začni vysvětlovat co se děje,,
ČTEŠ
Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]
FanfictionAre my parents real? I do not know. Do I belong here? I still don't know. What I know? That I love someone and I'm the target. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a nebo ne? Kdo je Cameron? Kdo jsou ti lidi v mých vzpomínkách. Jsou lidi kter...