9

112 11 1
                                    

Společně s holkama jsem se právě procházela po chodbě. "Takže vy tady máte saunu,, "Jo dole byla jsem tam jen jednou ale můžeme tam zajít, jestli chcete,, "Kam chceme zajít,, "S tebou nikam Blacku,, odpálkovala ho Al a otočila se na mě. "Chci hned teď nejlíp,, vyjekla a Lili se k ní přidala tím že s úsměvem kývala hlavou na znamení souhlasu. "Ale kam,, dožadoval se Black odpovědi. "Do sauny a vlastně proč nás posloucháte otočila jsem se na kluky kteří se tam najednou zjevily. "Do sauny ale tam se přece chodí nahý,,  Ježiši že já nemlčela. Mávla jsem rukou a tím Blacka umlčela kouzlem, někdy dokonce zapomínám že mám hůlku a můžu kouzlit s ní.  "Myslím že by tě dřív Remus a James zabily Blacku,, shodila mu ego Lili. Já jsem se nad tou poznámkou zasmála. "No nic my jdeme něco zařídit tak se uvidíme potom dámy,, pronesl bratr a při tom mrknul na Lili která si toho nevšimla. A když kolem mě procházel Remus tak mi něco zašeptal do ucha. "Ta sauna by se mi líbila kdybysme tam byly jen my dva,, po tom jsem zčervenala  a sklopila hlavu dolů i když nemohl vidět že jsem v rozpacích přesto se potichu zasmál. Když kluci zmizeli do další  místnosti Lili se ke mě nahrnula. "Copak se červenáš rajčátko,, "Vypadám snad jak rajče,, vyprskla jsem na ni, a ona se jen zasmála a bez dalších řečí mě vzala okolo ramen a vedla mě dál do jídelny.

Před chvílí jsem se holkám ztratila. Potřebovala jsem si odpočinout a protřídit si myšlenky. Ne že bych nebyla ráda že tu jsou jsem ale dneska asi nemám náladu. Vešla jsem do lesa a zamířila na mé oblíbené místo. Vylezla jsem na větev přes kterou bylo vidět na náš dům a krajinu za ním, ale kdyby se někdo podíval do koruny tak by jí neviděl a to nemusela použít žádné kouzlo. Často třeba zapomínala na hůlku proto si jí teď furt bere sebou a snaží se kouzlit jenom s ní i když né že bych kouzlila nějak často. Spíš jen když to bylo potřeba vlastně  si připadám jako mudlovská holka. Obyčejná mudlovská holka nevadí mi to ráda bych taková byla nevěděla o kouzlech nevěděla o tom že se blíží kouzelnická válka. I když zase nevím co bych dělala bez takových kamarádů, bez Lili, Alice, Jamese možná i Blacka. Ale hlavně bez Remuse, nedokázala bych tak asi žít ale jak to můžu vědět co kdybych potkala ještě lepší lidi. Zatřepala jsem hlavou a tím vypudila myšlenky z mé hlavy ven. Otevřela jsem deník který jsem odčarovala od toho pálícího kouzla které mi z nějakého důvodu nešlo do hlavy.

Ahoj tak jsem tady zas
KONEČNĚ jsme dokončily OVCE a teď nás čekají už jen tři dny do odjezdu domů. Jak jsem psal  složili jsme OVCE a hádej kdo měl nejlepší výsledky. JÁ... ne bohužel ale jak jsem psal před měsícem tak  je měla nejlepší Marlen  dost se divím že nešla o ročník výš. Dneska jsem jí pozval ven a hodlám jí požádat o ruku, v hlavě mám ale spoustu teorií takže se dost bojím co na to řekne. Už jsem jí ale řekl o mé rodině a proč jsme  nejmocnější vzala to dobře dokonce mi řekla že něco z toho se dočetla v knihovně. Jsem rád že ten rituál budu muset dělat jen já jsem si totiž jistý že ona by to neustálá. Musím se jít připravit za půl hodiny máme sraz před společenskou místností a já jí nechci nechat čekat tak zítra napíšu jak to dopadlo.
Sebastian Clark.

Hned jsem otočila na další stranu. Sice vím jak to dopadne ale něco mi tam musí pomoct a táta psal že se něco o naší rodině dočetla třeba bude kniha v Bradavicích nebo v mé staré knihově.

Ahoj
Tak včera se to stalo. Požádal jsem jí o ruku... Souhlasila. Jsem šťastnej a šťastnější být nemůžu teda můžu ale to bychom museli v Bradavicích zůstat navždy ale to se zamítá. Zítra odjíždíme těším se domů mám už totiž vybraného dům ve kterém bych chtěl s Marlen bydlet. Je velký a krásný a s velkou zahradou a lesem hned vedle. Marlen miluje rostliny proto je docela daleko od civilizace. Dokonce jsem tam nechal vybudovat spoustu tajných místnosti aby to až budeme mít dítě mohlo objevovat.  Flemont si ze mě utahuje že až budeme mít dítě tak bude tak chytrý že rovnou přeskočí ročníky. Já ale doufám že ne že si aspoň tři roky na té škole užije. Tohle je všechno šťastné ale teď to špatné. Budeme se muset skrývat zpoustu lidí ví že jsem dostudoval takže mě budou chtít zabít aby měli mou moc. Bohužel ví jak na to a vzhledem k tomu že po tom co Marlen souhlasila se jí na ruce taky objevilo znamení draka tak jí zabijou taky. Ale to není to nejhorší matka na mě spěchá říká že mám mít co nejrychleji potomka abych mohl provést obřad. Vlastně bych se měl u k něčemu přiznat. Vyspal jsem se s jednou dívkou oznámila mi že je těhotná ale dohodli jsme se že mě nebudou brát jako otce. Lituju toho ale byl jsem opilej a ona byla hezká a jak to tak vypadalo tak taky opilá. No nic už musím jít sbalit se a tak myslím že tohle bude můj poslední zápis ale uvidím tak zatím ahoj.
Sebastian Clark

Něco jsem zjistila ale nic moc asi se budu muset podívat ve škole. Najednou mě někdo zavolal. Seskočila jsem ze stromu a ani si nevšimla že jsem tam ten deník nechala.

Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat