3

144 12 2
                                    

Klusem jsem dojela zpátky ke stájím. "Co se stalo proč si křičela jsi v pořádku,, ignorovala jsem všechny jejich otázky a pospíchala za rodičema. Rozrazila jsem dveře od otcovi pracovy a nedbaje na dobré chování jsem přišla k jeho stolu. "Máme problém,, zamumlala jsem k němu protože tam byli i moji druzí rodiče pořád jim tak říkám vychovali mě. Otec okamžitě zvážněl stoupnul si a šel se mnou do další místnosti. "Povídej,, "V lese jsem našla past né naší ale cizí a byla tam nějaká bariera vypadalo to jako kdyby tam to zvíře bylo zavřené bojím se že tu někdo je,, víte tohle je nejbezpečnejší oblast a jestli sem někdo pronikl tak to je problém. "To je vážné ještě dneska vyjedu a proskoumám to ano,, "Dobře ale ať nikdo nic netuší třeba řekni že jedeš pro něco do města,, bála jsem se co se stane ale věděla jsem že se mu nic nestane, oplýval přece jen stejnou mocí jako já.

Ještě ten den vyrazil a já měla za úkol dělat že jsem spadla z koně a pak jsem se lekla zvířete. Víte jak ponižujcí bylo když se mi James smál. Když jsem se konečně dostala do pokoje tak jsem si dopřála pořádnou sprchu. Po tom jsem se uložila do postele a doufala že ten den už konečně skončil. Po hodině přemýšlení jsem usnula.
"Cassie pojedeme za babičkou jo?,, zavolala na mě mamka "Za ktelou,, koukla jsem se na své čtyř leté já které si myslelo že svět je růžový. "Za tou z otcovi strany,, moje malé já ale bylo velmi roztomilé. "Ale ona je plísná nemám jí lada,, ale právě teď jsem dost zmatená jaké babičce rodiče říkali že je vydělili. "To vím ale je to duležité pro tvého otce půjde o jeden obřad který ty až budeš mít dceru budeš muset podstoupit taky,, o čem to mluví jaký obřad o ničem nevím co mi ještě zatajily je toho snad víc.

" Ty víš co CRUCIATUS,, Natáhla jsem před sebe ruce jako štít a ono to zafungovalo. Žádná bolest se neuskutečnila. Jen se na mě ušklíbla. "Spletla jsem se já jim neublížím to ty.,, Zmateně jsem se na ní koukla. "Inperio,, nemohla jsem nic dělat v tu chvíli kdy se mě kledba dotkla tak jsem uviděla tmu

Když jsem k nim došla tak tam stáli ti lidé a mamka s tátou vypadali smutně. "Cassie zlatíčko půjdeš s nimi ano všechno ti vysvětlí,,

Stálá jsem na nějakém hřbitově kolem mě bylo spoustu tel hřmělo a lítaly blesky ale bez deště bála jsem se na nějaký tělo podívat kdyby to byl někdo koho znám najednou se přede mnou objevil pan zlá pořád měl na obličeji jizvu od toho jak jsem ho škrábla nebála jsem se od posledního setkání možná uběhlo sedm let ale pořád ve mě byl vztek zato co udělal najednou mě začalo bolet celé tělo začala jsem křičet a všichni se smáli najednou bolest přestala vůbec jsem si nevšimla že mi tečou slzy "Sektusem...

Probudila jsem se s křikem a s tekoucími slzami. Pomalu jsem se posadila, nesnáším ty sny jsou čím dál horší. Celá se třesu snažím se postavit na třesoucí se nohy ale nejde mi to. Když už konečně dokážu udržet rovnováhu, přejdu ke dveřím a otevřu je. Vyjdu na chodbu a přejdu k nějakým dveřím. Začnu na ně klepat abych někoho probudila ale nikdo nejde. Už neudržím rovnováhu po dveřích sklouznu na zem a začnu vzlykat. Najednou se někde na chodbě otevřou dveře nevnímam to. Začnu ztěžka dýchat nejspíš na mě přichází panický záchvat. Najednou mě obklopí teplo nečího těla. Nevím kdo mě objímá ale já se snažím soustředit na jednu vzpomíku.

"Chceš důkaz,, zeptala jsem se ho a on se na mě ušklíbl a já to vzala jako souhlas. Bez ostychů jsem si sedla Removi do klína a začala jsem ho líbat. V tu chvíli kdy jeho rty začali kopírovat pohyby těch mích tak my v břiše vybouchl ohňostroj motýlků. A v tu chvíli jsem si to uvědomila zamilovala jsem se do něho i když jsem se všemožně snažila tak jsem se do něho stejně zamilovala. Po chvíli mi začal docházet vzduch a Remus to asi poznal protože přesunul svoje polibky na můj krk a já si to náramně užívala s prsty zapletenými do jeho vlasů.

"Pššt jsem tu s tebou nemusíš se bát lásko,, v tu chvíli jsem se začala uklidňovat. Když jsem měla dech v pořádku tak jsem se k němu víc přitulila. Najednou jsem se začala pohybovat, asi mě vzal do náruče. Donesl mě do nějakého pokoje v tu chvíli mi bylo jedno kam hlavní pro mě bylo že byl u mě. Položil mě na postel a lehl si ke mě. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a soustředila jsem se na jeho tlukot srdce. Za poslouchání jeho srdce jsem usnula s myšlenkou na to že jsem ráda že ho mám. Ještě jsem postřehla jak mi dal pusu do vlasů.

Kdo? JEJICH DCERA!!! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat