Not: Bu bölüm YunusKurnaz kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir. Her bölüme ilk oy veren kişi bir sonraki bölümün ithafını alır, art arda iki bölümde ithaf alınamaz. Bölüm düzeni şimdilik 2 günde 1 bölüm şeklinde olacaktır. Oy vermeyi unutmayalım lütfen.
Yüce Havari ya da Karanlık Hanım diye saygı duyulan figür Kalta olunca Mozo geleceği hakkında daha az endişeye kapılmıştı.
Odada yalnız kaldıklarında Kalta onun sakatlığını nasıl atlattığı ve geçmiş 2 yılı hakkında sorular sormuştu.
Mozo bu soruları yanıtlamakta pek zorlanmamıştı. Karanlık bir vadide bir ustaya ait miras keşfettiğini ve bu miras sayesinde şimdiki gelişim seviyesine ulaştığını söylemişti.
Elbette onun bu sözleri Kalta'yı ikna etmek için yeterli değildi ama kara elfler arasında yalanın doğru olması Kalta'nın bunun doğruluğunu kabul etmesini sağlamıştı.
Sintar Şehrindeki kara elfler arasında eşsiz güzelliklerden biri olarak görülen Kalta'nın; Kasırga Kıtası ile Pelarus Kıtası arasındaki geçiş bölgesi olan Kızıl Kum Çölünde ne yaptığını merak eden Mozo ona bu soruyu sorup sormamak arasında kalmıştı.
Kalta onun bu soruyu yüzündeki ifadeden anlamış ve kısa bir tereddütün ardından cevaplamıştı.
Kalta; kara elflerin tanrısallaştırdıkları yüce figür Örümcek Kraliçe ve karanlık canlıların tanrısallaştırdıkları Karanlık Kraliçe arasında Kaser dünyasını kontrol etmeyi hedefleyen büyük bir komplonun varlığından bahsetmişti.
Komplonun gizlenmeyen detaylarını rahatlıkla Mozo ile paylaşan Kalta onun yaşadığı şaşkınlıktan keyif almıştı.
Buraya efendisi Örümcek Kraliçe'nin isteği üzerine yasaklı bir teknik kullanarak Karanlık Kraliçe'nin ejderha ordusundaki siyah ejderhalardan birinin cesedini kullanarak liç yapmaktı.
Bu ejderha Gökyüzü Ruh Aleminin zirvesindeki bir canavardı, liç olarak doğduğunda eski gücüne ve ölümsüz bir yaşama sahip olacaktı.
Mozo planı duyduktan sonra buradan ayrılma isteği daha da artmıştı.
Küçük Mavi'nin onun zihninde oynattığı görüntüler ve boynundaki madalyonun ne anlama geldiğini öğrendikten sonra iyilik dolu kalbinin yörüngesi belli olmuştu.
Karanlık güçleri yok etmek ve Kaser dünyasında huzuru sağlamak için herşeyi yapmaya hazırdı.
Ancak tutsaklıktan kurtulması hiç kolay olmayacaktı.
Kalta tarafından karanlık komplonun önemsiz sırları ona açıldığında Habis Yaratık Kanyonu'nundan kaçmadan önce liç yapılmaya çalışılan siyah ejderhayı yok etmeye karar vermişti.
# # # # #
Siyah ejderhayı liç olarak yeniden canlandırma süreci oldukça uzun ve zorlu bir yoldan geçiyordu.
Sürecin ufak bir kısmını ona anlatan Kalta önemli detayları pas geçmişti. Elbette Mozo onun herşeyi kendisine anlatmasını beklemiyordu.
Ancak Mozo onun güvenini kazanma konusunda sabırlı davranacaktı.
"Sürt ile birlikte gidip sihirli canavar avlayacaksın. Avladığın her sihirli canavar ile benim yanımda durabileceğini kanıtlayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...