Not: Bu bölüm Grim88 kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.
Mozo konsantre bir şekilde önündeki kâğıda rün çizmeye devam etti.
Uzun süre önce Çırak Mühür Ustası olmuştu ve şimdi ise Kalfa Mühür Ustası olmak için çabalıyordu.
Mühür ustalığı ve simya yeteneklerini buradan ayrılmadan önce güçlendirmek istiyordu.
Bu sayede karanlık güçlere karşı mücadeleye daha iyi hazırlanmış olacaktı. Aydınlık tarafın daha üstün olması masum canlıların daha az katledileceği, karanlık varlıkların pasif duruma düşeceği bir ortam oluşturacaktı.
Mühür Ustalığı konusunda eksikleri bol olsa da azmi ve bitmek bilmeyen güçlenme arzusu onu destekliyordu.
Mozo önündeki kağıdın üzerinden odağını bir an bile kaçırmadı. Odağı sarsıldığı anda yapmaya çalıştığı rün işlevsiz kalırdı.
Küçük Mavi onun eğitim seanslarında onun yanında uyukluyor ya da avladığı canavarları yiyordu. Bu sayede hem gelişimini yükseltiyor hem de savaş deneyimi kazanıyordu.
Bu büyük ormanın dış kısımlarında bulundukları için onlara rakip olacak sihirli canavar sayısı çok azdı.
"Hah, oldu işte." Mozo alnında biriken terleri sildi, parlak gözleri önündeki kâğıda odaklanmıştı.
Bir silah ya da ekipmanın dayanıklılığını bir miktar arttıran bir rün çizmişti.
Bu rün onun Çırak Mühür Ustası olarak yaptığı zirve rünlerden biriydi.
Sadece bir ilham ile Kalfa Mühür Ustası olacağının farkındaydı, ancak o anı yakalamak hiç kolay değildi.
"Küçük Mavi yeterince sihirli çekirdek topladın mı?"
Mozo çizdiği rünü bir köşeye yerleştirirken şekerleme yapmakta olan Küçük Mavi'yi dürttü. Ufaklık bugünlerde fazla aylaklık yapıyordu.
Küçük Mavi onun sözlerini duyunca başını başka yöne çevirdi. Başının altında Bilge Ruh Aleminin son seviyelerinde oldukları belli olan birkaç sihirli çekirdek parlıyordu.
Mozo bu sihirli çekirdekleri topladı ve mağaranın derinliklerine ilerledi.
Bu mağara avladıkları bir ayının iniydi ve oldukça genişti. Mozo bir kısmını ayriyeten oymuş ve hap yaparken kullanacağı oda haline çevirmişti.
Mozo odaya girer girmez bir miktar cam şişe çıkardı. Daha sonra sihirli çekirdeklerden birini eline aldı ve onu arıtmaya başladı.
Yeryüzü Ruh Alemine geçtikten sonra ateş eklenti üzerindeki yetkinliği birkaç kat artmıştı, bunun üzerine Kalfa Seviye Simyager olması da onun kontrolünün daha güçlü olması anlamına geliyordu.
Simya alanında seviye atlaması daha kolay oluyordu. Şifalı haplara duyduğu ihtiyacın her daim olması ve hap üretmenin daha basit olması bunun nedenlerinden birkaçıydı.
Mühür ustalığı çok daha yüksek algı, konsantrasyon ve sabır gerektiyordu. Sadece bir rün çizmek için bir gün aralıksız uğraşması gerekebiliyordu.
Mozo birkaç dakika içinde artırmayı bitirdiği sihirli çekirdeğin sıvılaşmış özünü cam şişelerden birine doldurdu.
Hemen sonrasında avucunda bir başka sihirli çekirdek arıtılmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasíaO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...