Not: Bu bölüm HakanAdana kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.
Otlak ırkının standartlarının üstünde bir cüsseye sahip bir ay elfi olarak bilinirdi.
Bugün o dev cüssesi onun savaşın kazanılmasını sağlayan ana kahramanlardan biri olmasını sağlamıştı.
İriyarı yarı vücudunu zorlukla ilerletti. Yorgun ayakları emrine itaatsizlik etmek istese de demirden iradesi her zaman onun yanındaydı.
Yavaş, titrek am emin adımlarını kraliçenin yanına ulaşana kadar ileri attı. Onun yanına ulaştığında saygıyla dizlerinin üstüne çöktü ve onun emirlerini bekledi.
"Kalk ayağa Otlak! Bugün sen Parlak Ay Elfi Krallığının zaferi kazanmasını sağladın. Senin gibi bir savaşçı benim önümde diz çökmemeli." Kraliçe Seye kanla boyanmış güzel yüzünün halini umursamadan yorgun savaşçıyı ayağa kaldırmak istedi.
"Kraliçem lütfen size saygımı göstermeme izin verin! Bu hizmetkar sizi başarıyla koruyamadı ancak siz Kızıl Ork Krallığının çirkin ork kralını öldürmeyi başardınız.
Bu başarılarınız krallığımızın şanlı tarihini süsleyecek bir destan olacaktır. Lütfen size saygımı sunmama izin verin!"
Otlak kraliçenin karşısında saygısızlık yapmaya cüret edemedi. Bugün o savaşın kazanılmasında önemli bir rol oynamış olsa da savaşı asıl kazandıran hamle cesur kraliçelerinin ork kralı ile yüzleşmesi ve onu öldürmesiydi.
Kraliçe Seye geçmişte oldukça zayıf bir profile sahipti. Küçük yaşta ailesini kaybetmek ve hemen ardından zorlu bir yükü omuzlarına almak onun gelişimi önünde engel olmuştu.
Lâkin bugün tüm Parlak Ay Elfi Krallığı kraliçelerinin düşündükleri gibi zayıf biri olmadığını görmüşlerdi.
Kraliçe Seye korkusuzca yadigar kılıcını eline alarak ork kralı ile savaşmış ve zorlu bir savaşın ardından onun kellesini koparmıştı.
Ork kralının ölümü cesur ay elflerinin karşısında durmakta zorlanan kızıl orkların savaş alanını binlerce ceset bırakarak terk etmelerine neden olmuştu.
"Kalk ayağa ve krallığımızın askerlerine öncülük et! Çapulcu Kızıl Ork Krallığı tekrardan biraraya gelmeden önce tüm güçlerini yok et, bu sayede karanlık güçlerin bir parçasını ortadan kaldırmış oluruz."
"Emredersiniz, kraliçem!" O yorgun argın ayaklarını sürükleyerek kraliçesinin yanına kadar gelen Otlak efsanevi şifa iksiri giymiş gibi ayağa kalktı.
O heybetli figürü saygıyla kraliçenin önünde eğildikten sonra savaş alanını temizleyen askerlerin yanına koşar adım ilerledi.
"Usta, yorgunum."
Yanında sadece kişisel muhafızları ve sıradan elbiseler giyinmiş maskeli yaşlı bir elf vardı.
"Çocuğum, bu henüz başlangıç. Bu tür savaşlara hazır olmalısın. Irkımızın geleceği hatta dünyamızın geleceği senin gibi hükümdarların yapacakları savaşlar sonucunda belirlenecek.
Biliyorum öldürmeyi sevmiyorsun ama bunu yapmalısın. Milyonlarca hatta milyarlarca canlının kaderi senin gibi hükümdarların davranışlarına göre şekilleniyor.
Kızıl Ork Krallığı sadece ufak bir piyondu, bizim gücümüzü test etmek için kullanılan bir piyon!
Yakın zamanda başka düşmanlar karşımıza çıkacak. Onları yok etmeden yorulmazsın!" Yaşlı elf sessizce konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...