Bölüm 2 : Yüce Havari Kim?

634 112 19
                                    

Not: 1 Şubatta başlamadan önce bir sürpriz yapayım dedim. Uzun aranın bir özrü olarak kabul edebilirsiniz. Bölüme oy verin lütfen.


Güçlü çekim kuvveti Mozo'yu aniden vurmuştu. Ne olduğunu anlamaya zaman bulamayan Mozo birkaç saniye sonra yüzlerce metre aşağı çekilmişti.


Küçük Mavi de Mozo gibi aşağıdan gelen çekim kuvvetine kapılmıştı. Çekim kuvveti ona daha az etki ediyordu ve isterse kurtulabilirdi ama Mozo'nun zamanla daha da aşağı çekildiğini görünce ona eşlik etmek için çekim kuvvetine direnç göstermedi.


Habis Yaratık Kanyonu'nun merkezine yaklaşırken Mozo'nun üstüne bir basınç biniyordu. Nefes alıp vermekte zorlanıyordu ve bedeni onlarca kat ağırlaşmıştı adeta.


Küçük Mavi de Mozo'nun üstüne çıkınca çekim kuvvetine karşı koyması zorlaşan Mozo çekim kuvvetinden  kurtulamayacağını anladı ve aşağı çekilirken hiçbir direnç sergilemedi.


Birkaç dakika daha aşağı çekildikten sonra Mozo üzerindeki çekim kuvvetinin ve basıncın kalktığını fark etti. Çevresine baktığında üzerine doğrultulan onlarca arbalet ile karşı karşıya kaldı.


"Sakın ters bir hareket yapma!"


Dişi bir kara elf elindeki örümcek şekilli yüzükle oynuyordu. Diğer kara elfler ise soğuk ifadelerle Mozo'ya bakıyorlardı.


Mozo aşağı inerken değerli eşyalarını gizemli madalyona depoladığı için üzerinde basit bir Temel Seviye kılıçtan başka  hiçbir şey yoktu. Bu yüzden sakin bir şekilde ellerini havaya kaldırdı.


Küçük Mavi ise gizemli madalyona girmişti. Kinto Alev ile olan savaştan sonra gizemli madalyona girebilmeye başlamıştı. Şu anki gibi hayati önem taşıyan anlarda Mozo için sıkıntı çıkarmamak adına ortadan kayboluyordu.


Mozo dört bir yanında ona silahlarını doğrultmuş kara elfler nezaretinde yeraltının kokusu yayılan tünellerden ilerlerken bulunduğu durumdan kurtulmanın yollarını düşünüyordu.


Yaklaşık 30 kişiden oluşan kara elf grubunda Yeryüzü Ruh Aleminde bulunduğunu tahmin ettiği bir kişinin olması Mozo'nun güç kullanarak kaçmasını engelliyordu. Ayriyeten güç kullanarak kaçsa bile ilk defa bulunduğu bu ortamda sonunun pek iyi olmayacağını hissedince rahat tavırlarla ilerlemeye devam etti.


Yaşına göre Ruh Alemi ve Seviyesi oldukça yüksek olduğundan diğer kara elfler ona zorbalık etmeye cüret edemiyorlardı.


Mozo grubun eşliğinde bir süre ilerledikten sonra sonunda zindanların olduğu olduğu ufak mağaralarla bağlanmış büyük bir mağaraya vardılar.


Grup mağaraya girdikten sonra ilgiyi üzerine çekmişti. Birkaç kara elf gruba yaklaşırken Mozo şaşkın bakışlarla çevresini inceliyordu.


Mağarada 10 kadar zindan vardı. Her zindanda yaklaşık 50 mahkum bulunuyordu. Bu mahkumların içinde her ırktan canlı vardı. Çoğunluğunu insanların oluşturduğu mahkumların arasında birkaç kara elf ve 3 cüce oldukça dikkat çekiyordu.


Mozo mahkumlara bakarken dişi kara elf yanına gelen kara eflerle konuşuyordu. Mahkumlara bakan Mozo'nun bir kulağı onların konuşmaları üzerindeydi. Dişi kara elfin kısık sesle söylediği şeyleri duyan Mozo'nun bakışları sertleşti.


"Bilge Ruh Aleminde biri bu kara elf. Efendi'nin hoşuna gideceğinden eminim. "


"Başıma bela almak istemiyorum. Bu yüzden bu velet ile sen ilgilen. Umarım güçlü bir ailenin çocuğu değildir. Öyleyse... "


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin