Not: Bu bölüm YunusKurnaz kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.
Büyük Ayı'nın sağ omzunda oturan Mozo keyifle aşağısındaki manzarayı izledi.
Büyük Ayı onun esaret hayatından kurtardığı ayı cinsi canavarın ta kendisiydi.
Karanlık Ork Şehrinin usta ork savaşçılarından çoğunu, hatırı sayılır miktarda ork savaşçılarını öldüren canavar o oradan ayrılırken peşine takılmış ve ona eşlik etmeye başlamıştı.
Mozo canavar ile daha rahat iletişim kurmak amacıyla ona Büyük Ayı diye seslenmeye başlamıştı, canavar bu seslenişi hiçbir tepki vermeden karşılayınca o saatten sonra hep öyle seslenmeye başlamıştı.
Bugün Karanlık Ork Şehrini yok etmelerinin üzerinden tam tamına 5 gün geçmişti. 5 günlük süreçte Mozo tekrardan Küçük Mavi ile buluşmuş, Büyük Ayı'nın avladığı Gökyüzü Ruh Aleminin çeşitli seviyelerindeki canavarların etlerini bolca tüketmişti.
2 gün önce mavi madalyon değişik tepkiler vermeye başlamıştı. Kasırga Kıtasının merkezine doğru ilerledikçe madalyon ona gideceği yolu göstermek adına yön vermeye başlamıştı.
Bu onun iyi tarafın merkezine çağrıldığı anlamına geliyordu, Mozo bunu hemen anlamıştı.
"Küçük Mavi bu günlerde hiç antrenman yapmıyorsun. Bugün bize güzel bir av bulmalısın." Küçük Mavi'nin tembelliği Mozo'yu onu zorlamak zorunda bırakıyordu.
Sahip olduğu birçok kaynağı kendisi ona sağladığı için Küçük Mavi haylaz ve tembel biri olmuştu. Gelecekte iki dost birbirlerine destek olmak istiyorsa ciddi mücadelelere, savaşlara girmeleri gerekiyordu.
Küçük Mavi gibi kadim canavarların da en büyük mücadeleleri kendilerine benzer güçteki avları olmuştu. Bu avlarla kendilerini güçlendirip eksikliklerini tamamlamak zorundalardı.
-Roar!
Büyük Ayı onun sözlerini onaylar gibi alçak sesle kükredi ve sol omzuna tünemiş Küçük Mavi'yi omzundan fırlattı.
-Ciyakk!
İkilinin ortak saldırısı ardından kovulan Küçük Mavi öfkeli bir çığlık atarak ileri uçtu.
BBirkaç kilometre ötede orta ölçekte büyüklüğe sahip bir orman görünüyordu. Küçük Mavi aurasını yayıp ormana doğru uçarken kışkırtıcı çığlıklar atmaya başladı.
Küçük Mavi'nin çığlıkları ormandaki zayıf yaratıklar arasında kargaşa çıkarırken ormanın içinden siyah bir ışın gökyüzüne fırladı.
-Ciyakk!
Kırmızı tüylerle kaplı boyu Küçük Mavi'nin bir buçuk katını aşan bir kartal onun tarafından kışkırtılmıştı.
Kartalın aurası daha güçlü ve öldürme arzusu içerirken Küçük Mavi'ninki zayıf ve uysaldı.
Küçük Mavi korkusuzca canavarın üzerine uçtu, keskin pençelerini canavarın göğsünü parçalamak için ileri uzattı ve aniden ışınlanarak canavarın önünde belirdi.
Kartal ne olduğunu anlamadan Küçük Mavi'nin küçük ama keskin pençeleri canavarın göğsüne çarptı, kartalın göğsünü parçalayan pençeler aynı anda canavarın boynunu ısıran gagayla birlikte canavarı öldürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...