Not: Bu bölüm emreuur5, YunusKurnaz ve HakanAdana kullanıcı adlı okuyucularıma ithaf edilmiştir.
-Bang!
Metal kukla onlarca metre öteye uçtu, yere düştüğünde yamuk yumuk bir hal almıştı.
KuKlanın bu hale gelmesine neden olan şey Mozo'nun attığı sıradan yumruktu.
6 ay!
Aydınlık Dağa gelmesinin üzerinden 6 aydan birkaç gün fazla süre geçmişti. Bu süreçte Nihai Üstün Orduya katılmış; zorlu ve sabır gerektiren eğitimler sonucunda bugün ordunun gerçek bir üyesi olmuştu.
İlk ay sonrasında Bilge Ruh Aleminin 3. Seviyesine çıkan vücut gücü şimdi Yeryüzü Ruh Aleminin 2. Seviyesine ulaşmıştı.
Mozo bu kadar güçleneceğini asla düşünmemişti ama fiziksel güç bakımından bu kadar güçlenmek onun hedeflerine daha yakın olmasını sağlamıştı.
Mozo vücut gücünün yanısıra Nihai Üstün Orduya ait dövüş tekniklerinin her birini 3. Kademeye kadar geliştirmiş ve kendi tekniklerini de güçlendirmişti.
Bir simyager olarak da asla hap yapmayı bırakmadığı için birkaç hafta önce seviye atlayarak ödüllendirilmişti.
O artık Usta Seviye Simyager olmuş ve Kaser dünyasındaki elit simyacılar arasına girmişti.Mühür Ustalığı konusunda ise çalışmalarının karşılığını 3 ay önce almış ve Kalfa Mühür Ustası olmuştu.
Kalfa Mühür Ustası olarak Kan Lordu ve Azur Ölüm için keskinlik, dayanıklılık ve esneklik özellikleri sağlayan rünler çizmiş ve birleştirmişti.
Bu başarılarının yanında sıkı gelişim seansları ve meditasyonlar sonucunda gelişim seviyesini daha önce hayal etmediği kadar yükseltmiş; gökyüzünde uçmasına olanak sağlayan Gökyüzü Ruh Alemine yükselmişti.
Birkaç gün önce 3. Seviye Gökyüzü Ruh Alemine geçmişti.
5 ayda Mozo ilerleme sağlamış, gücünü onlarca kat arttırmış olsa da dış dünyadaki gelişmelerden asla kopmamıştı.
5 ayda karanlık ve aydınlık taraf arasındaki gergin ilişki ve küçük savaşlar evrim geçirerek Gökyüzü Ruh Alemi seviyesindeki uzmanların bile kolayca öldüğü büyük savaşlara dönüşmüştü.
Karanlık Kraliçe Takhisis ve Örümcek Kraliçe Lloth'un astları, onların sadık köleleri, yoğun saldırılar yaparak aydınlık tarafın birçok uzman kaybetmesine neden olmuştu ve her geçen gün bu kayıplar artarak devam ediyordu.
İki taraf arasındaki savaşlar elbette birçok kayba yol açsa da bundan en çok etkilenen zayıf canlılardı. Yüz binlerce hatta milyonu aşkın insan, cüce, elf, kara elf, ork gibi çeşitli canlılar öldürülmüş ya da yaralanmıştı.
Savaşlar genellikle Kasırga Kıtasının merkezinde yoğunlaşmıştı ve her geçen gün etki alanı daha da genişliyor, tüm Kaser dünyasını etkileyecek boyuta ulaşıyordu.
Mozo savaşların Kaser dünyasını etkileyecek boyuta henüz gelmeyeceğini biliyordu. Iki kötü kraliçe esaret hayatından kurtulmadan önce tüm dünyayı kaosa sürükleyen bir savaş yaşanması imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...