Not: Bu bölüm YunusKurnaz kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.
-Svish!
Elindeki kemik parçasını kemiren şapşal goblin aniden rüzgar sesi duydu. Kafasını kaldırıp etrafa baktığında hiçbir şey göremedi ama bir an sonra boğazından bir sıcaklık yükseldiğini hissetti.
Başını aşağı indirdi ve boynundan akan kanı gördü.
-Tap!
Goblinin kafası boynundan düştü ve yerde yuvarlandı.
Az ötede bir ağacın üzerindeki figür sessizce ileri baktı. O goblin şanssızdı, orada olmaması gerekiyordu.
Mozo 500 metre ötedeki devasa mağaraya baktı. Ork savaşçılarının ve binlerce goblinin mağaradan ayrılmasını bekledi.
Gökyüzünde bulutların arasında saklanan Küçük Mavi'nin keskin gözleri sayesinde bu bölgede en yüksek görüş ondaydı.
Mozo sabırla üzerinde bulunduğu ağacın dalları arasında gizlenerek bekledi.
Ork birliği ve goblin ordusu inden onlarca kilometre uzağa ilerlediğinde harekete geçmeye karar verdi.
Ork birliği gelene kadar onların ana inlerindeki kaynakları yağmalamış ve tüm askerlerini yok etmiş olurdu.
Azur Ölüm ve Kan Lordu ellerindeki yerlerini aldıklarında Mozo kanatlı büyülü hazineyi kullandı ve mağaranın dışında bekleyen yüzden fazla silahlı goblinin üzerine çullandı.
"Oik, oik!"
Goblinler şaşkın nidalar atarlarken Mozo ellerindeki silahları düzgünce tutmayı dahi bilmeyen goblinleri öldürmeye başladı.
-Schee!
Derinin yırtılma sesi defalarca ortaya çıkarken Mozo bir katliam aracı gibi goblinleri öldürmeye devam etti.
Goblinlerin şaşkın ve sonradan korkuya evrilen nidaları mağaranın içindeki goblinleri ve ork birliğinin geride bıraktığı ork savaşçılarını da harekete geçirmişti.
Giden goblin ordusu kadar fazla olmasa da en az 2 bin goblin mağaradan dışarı çıktı. Bazıları silahsız olan bu goblinleri dışarı çıkaran kişiler ork savaşçıları olmuştu.
Ellerindeki ölümcül silahları onları korkutmak yeri geldiğinde öldürmek için kullanan ork savaşçıları savaşa dahil olmadan koyun sürüsü güder gibi goblinleri ona saldırmak için zorluyorlardı.
Ork savaşçıların saldırmak yerine böyle bir yaklaşım tercih etmelerinin nedeni onun yorulmasını sağlamaktı.
Mozo onların sakince kendisini tüketmesini beklediklerini görünce istemsizce sırıttı.
Mevcut gücü ile bu goblinler onun için aperatif görevi görüyorlardı. Ancak mağaradan ayrılan grup geri dönerse bir şeyler yapmaya zorlanabilirdi.
'Yoksa...' Mozo bir an tuzağa çekildiğini hissetti.
Etrafına baktığında ork savaşçılarının beklenmedik bir şekilde oldukça sakin olduklarını fark etti. Bunun nedenini bilmiyor olsa da kalbinin sıkıştığını hissetti.
Sanki tehlikeli bir şeyler olmak üzereydi.
-Kaaark!
Aniden yüksek sesli garip bir kükreme sesi ormanın içinden yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...