Bölüm 31 : Üstün Beden Rünü

459 93 11
                                    

Not: Bu bölüm HakanAdana kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.



[Güç adaletli olmaktır!]


Mozo duvara kazınmış kaligrafik yazıyı arkasındaki anlamları bulabilmek için tekrar tekrar okudu.


Bu yapının ustasının, Gelişim Savaşı Bataklığının efendisinin binaya girer girmez bu yazı yazan bir duvarla karşılaşmasını istemesinin bir nedeni olmalıydı.


Mozo belirsiz bir süre yazıya baktı, zihninde çeşitli düşünceler dolaşıyordu ama sonunda çaresiz bir şekilde başını salladı. Düşündükten sonra aklına bunun sıradan bir cümleden başka hiçbir şey olmayacağı fikri oturmuştu. Ama o saçma düşündüğünün farkındaydı ve en sonunda basit düşündü.


Buranın sahibi gücün iyi amaçlar için kullanılması, ırklar arasındaki barışı sağlamak gibi düşüncelere sahipti.


Mozo bir süre daha duvardaki yazıya odaklandıktan sonra bir sonraki odaya ilerledi.


[Hazine Odası!]


Koridoru geçip diğer odaya giriş yapacakken odanın kapısının üstündeki kaligrafik yazı nereye girmek üzere olduğunu belirtmişti.


Mozo'nun gözleri parladı ve heyecanla odaya girdi.


"Vay anasını!" Mozo şok içinde haykırdı ve parlayan yüzlerce hazineye şaşkın bakışlarla baktı.


Mozo'nun yaşadığı şok ve şaşkınlık saniyeler sonra yerini buruk bir tebessüme bıraktı.


Arkasına döndüğünde kapının üzerindeki duvarda 'Sadece 1 hazine alınabilir.' yazıyordu. Bu sözler onun mutluluğunu ortadan kaldırmıştı.


Mozo kuşkuya düşmeden yazıdaki talimata uymaya karar verdi. Bu yapıyı yapan ve bu hazineleri buraya yerleştiren usta böyle bir kural koymuşsa bir bildiği vardır diye düşündü.


Mozo heyecanı yatışırken rahat bir zihinle hazineleri incelemeye başladı. 


Hazineler 6 farklı gruba ayrılmıştı.


Saldırı

Savunma

Gelişim

Rün

Cevher

Bilgi


Mozo'nun ilgisi ilk önce Gelişim grubuna kaydı. Buraya gelme amacı öncelikle gücünü arttırmak olduğu için gelişim önceliğiydi.


Adını daha önce hiç duymadığı çeşitli hap şişeleri, korkunç miktarda ruh enerjisi içerdiği belli olan sihirli çekirdekler ve bolca meyve türü gelişim kaynağı vardı. Bütün bunlar 50 metrekarelik bir alandaydı.


Gelişim grubunu kısa süre içinde inceleyen Mozo hemen sonrasında Saldırı grubuna geçti.


Yüksek Seviyeli çeşitli silahların bulunduğu raflara heyecanla yaklaştı, birbirinden değerli ve güçlü görünümlü kılıçlara tek tek dokundu ve kendini tatmin etti.


Savunma grubunda çeşitli kalkanlar, giysiler falan vardı. Mozo'ya rağbet eden şeyler olmadığı için ilgisi hemen sonrasında bilgi kısmına kaydı.


Bilgi kısmında dünyanın tarihi hakkında bilgiler içeren kitaplar, sihirli canavarlar, cevherler, şifalı bitkiler hakkında ansiklopediler vardı. Bunların yanı sıra onlarca parşömende vardı. Parşömenlerin bazılarında haritalar varken bir çoğu dövüş teknikleri içeriyordu.


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin