Bölüm 19 : Önemli Keşif, Planları Baltalamak

491 103 7
                                    

Not: Bu bölüm HakanAdana kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.



Yartu'nun cansız bedeni yere düşerken zemin sarsıldı.


Liderlerinin cansız bedeni yere düştüğünde ork savaşçıları bir rüyadan uyandıklarını hissetmiş gibi oldular. O güçlü liderlerini kaybetmiş ork savaşçıları korkuyla ölümcül kara elfe bakarken binlerce goblin anında etrafta koşturmaya başladı.


Orklar kadar zeki olmasalar da içgüdüleri ölümcül anlarda daha aktifti.


Goblinlerin hareketliliği ork savaşçılarını uyaran bir ileti gibi etki yarattı, ork savaşçıları silahlarını savurarak Mozo'nun üzerine hücum ettiler.


-Ciyakk!


Küçük Mavi'nin çığlığı ve hemen ardından pençesiyle kavradığı ork savaşçısının kafasını keskin gagasıyla parçalaması arkada kalan ork savaşçılar için uyarı niteliğindeydi. Bu şanslı ork savaşçıları hemen bölgeden uzaklaşmaya başladılar.


Ork birliğinin toplam maiyeti eskiden 500 dolaylarına kadar ulaşmış iken şimdi 300 den daha azdı.


Mozo'nun öldürdükleri, Yartu tarafından infaz edilenler ve sihirli canavarları avlarken ölenlerle birlikte sayı bu kadar azalmıştı.


Mozo tüm bu orklarla doğrudan yüzleşecek kadar aptal değildi, hemen etrafına karanlık büyüsü kurdu ve gökyüzüne yükseldi.


Gokyuzune yükselir yükselmez karanlık büyüsünün dışında gördüğü ork savaşçılarına doğru uçarak onlara saldırmaya başladı, ilk önce bu savaşçıları aradan çıkarmak ve sonunda mümkün olduğunca fazla miktarda ork savaşçı öldürmek istiyordu.


Mozo ve Küçük Mavi karanlık büyüsünün kapsama alanının dışında ork savaşçıları art arda öldürürken karanlık büyüsünün menzili içinde kalan ork savaşçıları da karanlığın içinde savaşıyorlardı.


Karanlığın içinden gelen savaş sesleri hiddetliydi ve durmak bilmiyordu. Elbette bu sesler karanlık büyüsünün içinde yön duyusunu kaybetmiş ve karanlığın safsataları arasında kaybolmuş ork savaşçıların birbirlerini öldürdüğü anlamına geliyordu.


Amansız savaş ve bitmek bilmeyen ölümler dakikalar boyunca devam etti. Karanlık büyüsü bu süreçte etkisini kaybederken büyük mağaranın önündeki geniş alanda ork savaşçılarının cesetleri üstüste yığılmıştı.


Ortadan kalkan karanlık büyüsünün menzilinde Mozo ve Küçük Mavi'nin öldürdüğünden daha çok ork cesedi yatıyordu.


Zalim, acımasız ve bunların yanında bazen oldukça aptal olan ork savaşçıları birbirlerini öldürmüşlerdi.


Savaş bittiğinde ork birliğinin 300 ssavaşçısının 100 den fazlası büyük ormanın içine dağılırken geriye kalanlar ceset olarak meydanın ortasında duruyordu.


"Hadi, mağarayı kontrol edelim." Mozo karanlık büyüsünü oluştururken Yartu'nun cesedinden aldığı haritayı daha sonra incelemek adına yüzüğüne koyarken hemen üzerinde uçan Küçük Mavi'ye seslendi.


-Ciyakk!


Küçük Mavi hemen mağaranın içine uçtu ve içeriyi kontrol etti. İçeride kaçmayı beceremeyen dişi ve yavru goblinlerden başka canlı varlık keşfetmeyince yeniden çığlık attı.


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin