Not: Bu bölüm YunusKurnaz kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.
Mozo avuç dolusu hapı ağzına attı. Tüm hapları yutması birkaç saniye sürdü ve hemen ardından tüm vücudu kaynar suya girmiş gibi aniden ısınmaya başladı.
-Hiss!
Tüm vücudu ateşler içinde yanıyor gibi hisseden Mozo istemsizce titredi.
Hapların içerdiği ruh enerjisi yıkılan bir barajdan çıkan taşkınlar gibi dantianına aktı.
Dantianı ruh enerjisi ile dolup taştı ve giderek genişlemeye başladı. Bir miktar genişledikten sonra dantianından çatlama sesi çıktı.
Dantianı çatladı ve eski boyutuna geri dönerken sahip olduğu ruh enerjisi daha yoğun oldu. Haplardan geriye kalan ruh enerjileri de dantianının içine doldu.
Tüm süreç 10 dakika bile sürmedi.
Süreç sonlandığında Mozo başarıyla 5. Seviye Yeryüzü Ruh Alemine atılım yapmayı başarmıştı.
Orkların yağmaladıkları kaynakları çaldıktan sonra bu kaynakları kendisinin ve Küçük Mavi'nin güçlenmesi için hap yapmak üzere harcadı.
Birkaç başarısız deneme sonrasında onlarca hap üretmişti ve bu haplar onun atılım yapması için oldukça fazlaydı.
Eldeki tüm kaynakları hap yapımı için kullanırsa birkaç seviye daha yükselebilecekti.
Elbette ork birliğinin ana inindeki kaynakları yağmaladığı takdirde Gökyüzü Ruh Alemi seviyesindeki bir savaşçı bile olabilirdi.
"Küçük Mavi senin atılımın da başarılı olmuş." Mozo yanında uyuklamaya başlayan Küçük Mavi'nin gelişim seviyesini kontrol ettikten sonra kıskançlıkla konuştu.
Kendisi 10 dakika boyunca yüksek konsantrasyon ile atılım yapmak için uğraşmışken Küçük Mavi'nin yapması gereken tek şey hapları yutmak olmuştu.
Mozo uyuklamaya devam eden Küçük Mavi'nin bir hayli yorgun olduğunu bildiğinden onu rahatsız etmedi.
Önceki günlerdeki in baskınının ardından ork birliği onlara karşı daha dikkatli olmuştu. Tüm savaşlarda herkes birarada bulunuyordu ve ana inlerinde binlerce goblin ve yüzlerce ork savaşçı pusuda bekliyordu.
Yartu bir ork olmasına rağmen ırkını aşan bir zekâya sahipti. Öyle olmasaydı bulunduğu konuma yükselmesi imkansız olurdu.
Küçük Mavi bu günlerde ork birliğinin tüm hareketlerini takip etmekten sorumluydu. Hatta arada bir ani saldırılar yaparak ork savaşçılarını bile öldürmüştü.
Mozo bu ormanı yok eden canlılar hakkındaki hedefini değiştirmişti.
Ana inde goblin kuluçkası olduğunu fark ettikten sonra goblinleri hedef almak yerine ork savaşçıları hedef almaya karar vermişti.
Goblinlerin sayıları istediği kadar fazla olursa olsun etkileri onların karşısında çok düşüktü ama gün geçtikçe daha da güçlenen ork savaşçıları onlar kadar tehlikesiz değildi.
Yartu gelişimini 5. Seviye Yeryüzü Ruh Alemine dahi çıkarmıştı. Onlara karşı mücadelede etmek için güç üstünlüğüne sahip olmayı düşünmesi Mozo'nun ne kadar zorlu düşmanlar ile uğraştığının kanıtı niteliğindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...