Bölüm 18 : Galibiyeti Belirleyen Savaş

485 95 9
                                    

Not: Bu bölüm user83716186 ve YunusKurnaz kullanıcı adlı okuyucularıma ithaf edilmiştir.



-Svish!


Mozo bir meteor gibi gökyüzünde uçtu, peşinden onu kovalayan 4 ejderan vardı.


Kanla kirlenmiş kılıcını sıkıca tutarken bir yandan önceden hazır ettiği hapları ağzına atmaya çalışıyordu.


Şu anda içinde bulunduğu zor durum gibi durumlara karşı her zaman anlık iyileşmesini ve ruh enerjisini hemen yenilmek için her daim çok fazla şifalı hap depolardı.


Şu anda bir tane 2. Seviye İyileştirme Hapı ve üç tane 2. Seviye Enerji Veren Hap yutuyordu.


Vücudundaki yüzeyel yaralar ve ağrıyla kasılan kasları eski zirve formlarına geri dönerlerken ruh enerjisi de zirve formuna dönüyordu.


Kanatlı büyülü hazinenin yardımıyla ejderanlardan kaçınmak onun için bir çocuktan kaçmak gibiydi.


Çocuk asla peşini bırakmayacağı için arada sabit bir mesafe bırakarak onu her yere pesinde sürükleyebilirdin!


Ejderanların enerjileri giderek azalırken Mozo'nun fiziksel durumu zirve haline geri dönmüştü.


Artık geri dönüp savaşmaya hazırdı.


Mozo aniden aralarında 10 metreden az mesafe olan ejderana doğru döndü Kan Lordu'nu boynuna savurdu.


Son hız onu takip eden ejderan ne olduğunu anladığında artık çok geçti.


-Schee!


Kan Lordu ejderanın boynunu tereyağını keser gibi kesti.


Ejderanın cansız bedeni kafasından ayrı bir şekilde yere düşerken Mozo onun hemen arkasından gelen diğer ejderana saldırdı.


-Thoughh!


Kof bir ses yükseldi ve Kan Lordu tarafından vurulan ejderanın göğsü içe çökerken geriye uçmak zorunda bırakıldı.


Geriye ucan dengesiz ejderan arkasından uçmakta olan türdeşine çarptı ve ikisinin dengesi tamamen bozuldu.


Mozo ona saldırmaya hazırlanan son ejderhanı görmezden gelerek dengesi bozulan ancak yara almayan ejderana saldırdı.


Ejderan türdeşinin perdelemesi altında oni görmüyordu ve Kan Lordu onun kafatasını çatlayıp beyninin derinliklerine inene kadar saldırıya uğradığını fark etti.


Fark ettiğinde ise bilinci kararmıştı.


-Kaaark!


Son ejderan türdeşlerinin hepsinin öldüğünü görünce isyankar bir kükreme sesi çıkardı lakin bu ses onu hayatta tutmadı.


-Cracck!


Mozo'nun sert yumruğu ejderanın boynunu kırdı ve yumruğunu kaplayan Sarı Asma Kadim Gök Alevi ejderanın boynunu yok etti.


"Houuh!" Mozo derin bir nefes verdi ve az önce zirveye çıkmış olan ama 4 ejderanı öldürmek için harcadığı efor sonrası yeniden ekşi yönde pik yapan ruh enerjisini yenilemek üzere birkaç tane şifalı hap çıkardı.


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin