Not: Bu bölüm emreuur5 ve user83716186 kullanıcı adlı okuyucularıma ithaf edilmiştir.
Mozo- 8. Seviye Yeryüzü Ruh Alemi
Hayla- 2. Seviye Yeryüzü Ruh Alemi
Reis- 5. Seviye Yeryüzü Ruh Alemi
Peri- 4. Seviye Yeryüzü Ruh Alemi
Güz- 4. Seviye Yeryüzü Ruh Alemi
Haru- 6. Seviye Yeryüzü Ruh Alemi
"Gelişim seviyeleriniz hiç fena değil." Yaşlı cüce göbeğine kadar uzanan sakalının arasına girmiş kıymık ve toz parçalarını çıkarırken öylesine konuştu.
Seçilmişler onun umrunda değilmiş gibi bir tavrı vardı, tüten piposundan çıkan duman ve içerdiği ağır koku odanın içindeki 6 genci rahatsız ediyordu.
Diğerleri huzursuz ve rahatsız bakışlarla buruşuk yüzlü yaşlı cüceye bakarlerken Hayla heyecan ve saygı dolu bir ifadeye sahipti.
Bu yaşlı cücenin ismi Altar idi, Yüce Balta Altar ya da İlahi Demirci olarak da adlandırılıyordu.
Bu yaşlı cüce Efsanevi Seviye silahlar bile yapabiliyordu ve güçlü bir savaşçıydı.
Yaşlı cüce bir miktar kıymık açıklamayı bitirdikten sonra, "Haa? Nerede kalmıştık?" kafasını kaşıyarak gençlere baktı.
"..." Seçilmişler soruyu duyunca usançla birbirlerine baktılar.
"Hah! Şimdi hatırladım. Sizlere eğitim programı hazırlamam gerekiyordu." Yaşlı cücenin gözleri parlarken heyecanla konuştu.
"Her birinize ayrı bir oda verilecek. Bu odalarda çeşitli küçük eğitim odaları olacak.
Kaynar Su Çukuru, Durmaz Yeraltı Mineral Nehri, Nihai Yumruk Salonu gibi isimlendirilen bu odalarda eğitim göreceksiniz.
Mevcut gelişiminizle enerji kullanmadan vücut gücünüz Köken Ruh Aleminin orta seviyelerindeki birinin gücüne yakındır.
Bu yüzden sizin belirli sürelerde ilerlemeleriniz kontrol edecek.
İlk sınavınız bundan 1 ay sonra yapılacak ve vücut gücünüzü Köken Ruh Aleminin zirvesine çıkarmanız gerekiyor.
Bunu yapmayı beceremiyorsanız 1 ay sonunda buradan ayrılabilirsiniz.
Seçilmiş olmak büyük bir gurura sahip olmanın yanında sizlere ağır sorumluluklar yüklüyor. Sizler bu sorumlulukları yapamıyorsanız seçilmiş olmanıza ve kaynaklarımızı boşa harcamanıza gerek yoktur." Yaşlı cüce uzunca konuştu, gençler olur dikkat onu dinlerken sözlerinin ciddiyetini hepsi kavramıştı.
Gençlerin ilgiyle onu dinlediğini gören cüce keyifli bir tonla konuşmaya devam etti. "Her ay sizlere 1 aylık süre boyunca kullanabileceğiniz kaynaklar verilecektir. Bu kaynaklar sizlerin gelişiminizi arttırmaktan ziyade vücut gücünüzü arttırmak için harcayacağınız ruh enerjisini yenilemek içindir.
Ayrıca sizlere Nihai Üstün Orduya ait 3 teknik parşömeni verilecek, bu teknikleri de kısa süre içinde öğrenmeniz gerekiyor."
"Kıdemli, peki bizler eğitim için daha fazla kaynak elde etmek için neler yapabiliriz?" Haru sordu, verilen kaynakların az olacağından emin gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...