Bölüm 13 : Karanlık Lord

551 100 20
                                    

Not: Bu bölüm HakanAdana kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.


Azur Ölüm ve Kan Lordu dev orkların ölüm fermanlarını imzaladı.


İki keskin kılıç saldırı sağanağı yaparak karanlık büyüsünün içinden kaçmaya çalışan orkları biçti.


Mozo'nun gelişim seviyesinin onlardan yüksek olması da tek taraflı katliamda büyük rol oynadı.


Küçük Mavi üzerlerine karanlık büyüsü  yapıldığı anda havalanıp mağaranın tavanına yükseldiği için Mozo gönlünce saldırı yapabiliyordu.


-Ciyakk!


Küçük Mavi aniden çığlık attı.


Mozo zihninde onun gördükleri belirince kanatlı büyülü hazinenin yardımıyla havaya yükseldi.


-Booom!


Karanlık büyüsü altındaki alan dev bir alev topu ile vuruldu. Siyah renkli alevler zemini aşındırırken alevler tarafından vurulan bahtsız orkların ıstırap dolu çığlıkları mağarayı inletti.


Mozo yaralı orkların çığlıklarını duymazdan gelerek sinsi saldırıyı yapan orkun üzerine uçtu.


3 metre boyundaki siyah derili ork 1. Seviye Yeryüzü Ruh Alemindeki seviyesi ile mağaradaki en güçlü düşmandı. Aynı zamanda ork birliğinin liderlerinden biriydi.


Garip siyah alev topları fırlatan bu ork o üzerine doğru koşturunca siyah alevleriyle duvar oluşturarak önüne set çekti.


Mozo avucunda beliren küçük alev topunu ileri fırlattı. Küçük alev topu siyah alevli duvarı delerek orkun göğsüne ilerledi.


Ork şaşkınlıkla göğsüne gelen sıradan görünümlü alev topuna baktı ve neden ölümün kıyısındaymış gibi hissettiğini anlamaya çalıştı.


-Hiss!


Alev topu orkun göğsüne çarptı ve yanık kokusu açığa çıkarken orkun göğsünde küçük bir delik açıldı. Delik saniyeler içinde genişledi ve orkun kalbine kadar ulaştı.


Ork aptal aptal ona bakarken Mozo onun neden öldüğünü biliyordu. Alev topunun içine Sarı Asma Kadim Gök Alevinden birkaç iplik eklediğinden dolayı sıradan görünümlü alev topu bu kadar ölümcül olmuştu.


Küçük Mavi hemen yaralı orkların acısını dindirmeye başladı. Elbette onları öldürerek huzura kavuşmalarına imkan sağlıyordu.


Etraftaki düşmanları yok etme görevini  üstlenen Küçük Mavi'nin aksine Mozo köşelerden korkuyla ona bakan goblinleri görmezden gelerek mağaranın derinliklerine ilerledi.


Lider orkun geldiği yönü Küçük Mavi'nin hatıralarından bildiği için yönünü tayin etmekte pek zorlanmadı. Ancak birkaç değişik tünel ile karşılaşınca en büyük tünel boyunca ilerledi.


50 metre ilerledikten sonra dev bir odayla karşılaştı. Odanın içinde çeşitli şifalı bitkiler, sihirli çekirdekler ve çeşitli madenler vardı.


Mozo tüm kaynakları Kalta'nın geniş alanı olan yüzüğüne koydu. Etrafta başka kaynak kalmadığından emin olduğunda kanatlı büyülü hazinenin yardımıyla mağaranın dışına çıktı.


-Ciyak!


Onu girişte bekleyen Küçük Mavi'nin yanına gelen Mozo uzaklardan gelen sesleri duyunca oradan ayrılmaya karar verdi.


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin