Not: Bu bölüm kralmat kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.
Mozo dev yılanın kükreme sesini duyunca canavarların saldırıya başladığını anladı.
Temel seviye kılıcı saldırı pozisyonunda tuttu ve ilk kurbanının gelmesini bekledi.
-Si si si si si
Bir anda onlarca düşük şiddette kükreme sesi geldi. Onlarca yılanın kendisine doğru geldiğini hisseden Mozo sertleşen vücudunu hareket ettirdi.
Katılaşmış kasları titredi ve enerjiyle dolarken ısınmaya başladılar.
-Siiip!
Kılıç havayı kesti, Mozo'nun ayağına saldıran yılanı iki parçaya böldü. Aynı hızla Mozo'yu arkadan hedef alan yılanın kafasını parçaladı.
Mozo iki yılanı öldürmüşken aniden havaya fırladı. Eski konumunu hedef alan onlarca asit tükürüğü boşluğu vurdu.
Yere düşerken kılıcı çember çizecek şekilde etrafında çeviren Mozo derinin kesilme sesini duyunca gülümsedi.
-Si si si si
Ölen yılan sayısı arttıkça kükreyen canavar canavarda artıyordu. Mozo ona yönelen canavar sayısındaki artışı gülümseyerek karşıladı.
Ağzına birkaç tane 2. Seviye Enerji Veren Hap attıktan sonra ustasının geride bıraktığı Karanlığın Ayakları (C Seviye) tekniğini kullandı.
Bu tekniğin 1. Derecesini öğrendiği için hareket hızı anında 2 katına çıktı.
Kum Gezgini Yılanlarının soy teknikleri onların Kızıl Kum Çölünün kumlarını kısa süreliğine pullarıyla birleştirmelerini sağlıyordu. Bu sayede savunmaları eskiye kıyasla daha güçlü oluyordu.
Mozo'nun art arda öldürdüğü canavarların ardından yılanlar soy tekniklerini kullanarak saldırmaya başladılar. Ancak Mozo Karanlığın Ayakları Tekniğini aktif ettiği için artan hızının yardımıyla artan savunmalarına rağmen onları öldürmeye devam etti.
Mozo'yu hedef alan sihirli canavarların gelişimleri Temel ve Köken Ruh Aleminde bulunurken gitgide canavarların gelişimleri artmaya başladı.
Mozo ve diğerleri karanlık büyüsü altında savaşırlarken Kalta gökyüzünde savaşıyordu.
Güzel ve sıkı vücudunu saran dar elbiseler savaşan figürünü daha seksi ve cazibeli gösteriyordu.
Onun savaştığı söylenemezdi. Avucundan çıkan siyah alevlerle kendisini hedef alan Bilge ve Yeryüzü Ruh Alemi seviyesinde bulunan yılanları yok ederken diğer elindeki siyah gövdeli asayla Atasal Kral Kum Gezgini Yılanıyla savaşıyordu.
Siyah gövdeli asanın başı örümcek ayakları şeklindeydi ve örümcek ayaklarının ortasında parlak siyah bir taş vardı.
Atasal Kral Kum Gezgini Yılanı karşısındaki dişi kara elfin kendisiyle alay ettiğini biliyor olsa da çocuklarının onun gücünü tüketmesini sabırla bekledi.
Karşısındaki kara elf kendisinden daha güçlüydü ve elinin altında güçlü kozları olduğunu biliyordu.
Kalta onun amacını biliyormuş gibi alaycı bir gülümsemeyle kendisine saldıran karıncaları öldürürken oldukça sakindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları#
FantasyO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...