Bölüm 4 : Pratik Düşünmek

589 99 18
                                    

Not: Bu bölüm hopeisdangerouss kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.


Kalta üzerine çıktığı kara elfin titreyen kollarını sinirli yana savurdu.


Sürt'ün yolladığı mesaja cevap verdikten sonra ayağa kalktı. Elbiselerini giyinirken yataktaki eerkek kara elfin yüzündeki rahatlayan bakışı görmedi.


Ama onu görmesine gerek yoktu. Avucunu salladı, avucundan çıkan simsiyah bir alev erkek kara elfin korkmuş bakışları altında ayaklarından başlayıp tüm vücudunu yok etti.


Yüzünde canice bir gülümseme beliren Kalta bu acımasız sahneyi şevkle izledi.


Masanın üzerindeki kan dolu bardağı başına dikti, dudaklarının kenarından kanlar akarken zevkle inledi.


Sarhoş olmuş gibi görünüyordu.


"Beceriksiz erkekler!" Arkasında sadece kül yığını bırakmış erkek kara elfin önceden durduğu yere baktı.


Gözleri derinden parlarken yeni aşığının kim olacağını seçiyordu. Sürt'ün gönderdiği mesaj pek umrunda değildi.


O Örümcek Kraliçe'nin elçisiydi, zayıflara değil güçlülere hükmeden  biriydi.


Astları o gidene kadar canavarlara karşı dayanamazlarsa ölmeleri bir problem yaratmazdı.


Kalta'nın bu düşüncelerini Mozo duymuş olsaydı mümkün olduğunca kısa süre içinde buradan ayrılmak isterdi.


Kalta'nın acımasız tabiatı hakkında bilgisi bulunmadığı için ondan daha az çekiniyordu.


. . .


"Karanlık Siğil Kaplumbağası Kalkanı!"


10 metre genişliğinde bir kalkan grup üyelerinin etrafında belirdi.


Siyah baloncuklarla çevrili görünen kalkan dev canavarın gövdesi altında çatırdamaya başladı ancak büyük bir dirençle bu ezici güce karşı koyuyordu.


Sürt'ün alnında ter damlaları oluşmaya,  kısa sürede yüzünün her köşesine damlamaya başlamıştı.


"Herkes ruh enerjisini kalkana aktarsın! Hanımımız gelen kadar dayanmalıyız." Sürt titrek bir sesle emir verdi.


Mozo dahil herkes tereddüt etmeden ruh enerjisini kalkana aktardı.


Kalkan olmasa şu anda hepsi Atasal Kral Kum Gezgini Yılanının yemeği olmuştu.


Az da olsa diğerlerinden gelen ruh enerjisi kalkanı bir süre daha saglam tutmaya yetti. 1 dakika geçtiğinde kalkanda toplanan enerji azalmaya, kalkan kırılmaya başladı.


10 saniye daha geçtikten sonra kalkan cam gibi kırılarak binlerce küçük parçaya ayrıldı.


Devasa gövdesi bir kule gibi yükselen Atasal Kral Kum Gezgini Yılanı korkuyla ona bakan zayıf insanlara baktı. 


Onların küçük figürleri ve korkak bakışları kendisini yüce hissetmesine neden oldu.


Yüzlerce yıldır yaşayan bir canavar olarak bilinç kazanmıştı. Bilinç kazanmasının en büyük nedeni bir ejderhanın kan özünü yutmuş olmasıydı.


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin