Bölüm 27 : Sıkı Eğitim

471 96 4
                                    

Not: Bu bölüm YunusKurnaz kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.


Mozo art arta vücuduna vuran sert yumruk darbelerini dik durarak karşıladı.


Diz, ayak, omuz derken boynundan aşağısı seri yumruk darbelerinin etkisiyle öncelikle kızarmaya başlamıştı. Dakikalar sonra bu kızarıklıklar yerlerini hafif morartılara bırakacaktı.


Nihai Yumruk Salonu yüz adımdan bir miktar daha uzun en fazla 4 insanın yanyana yürüyebileceği genişlikte bir koridordu.


Koridorun ilk yirmi adımında yumrukların gücü sıradan bir insanın sahip olduğu güç değerlerine denkti ama adım sayısı arttıkça bu gücün şiddeti de bir miktar artıyordu.


20-40. adımlar arasında yumrukların ardından gelen güç Temel Ruh Aleminin seviyeleri arasında dolaşıyordu.


40-60. adımlardaki güç de Köken Ruh Aleminin seviyeleri arasında dolaşıyordu.


Mozo'nun şu ana kadar kırdığı en büyük rekor 27 adım olmuştu. Bu rekoru da bir saat önce kırmıştı.


Mozo dayak yiyor olsa da Nihai Yumruk Salonundan oldukça memnundu. Her bir yumruk darbesi onu daha da ileri gitmesi için kamçılıyordu ve o hırs yaparak daha iyi bir başarı elde etmek istiyordu.


Kaynar Su Çukuru ve Durmaz Yeraltı Mineral Nehrine kıyasla daha az ve daha zevk verici bir ağrı veren bu eğitim vücut gücünü arttırmanın yanısıra reflekslerini de kuvvetlendiriyordu.


Nereden geleceğini bilmediği yumrukları önceden hissetmek, içgüdüsel olarak kendini saldırıya hazırlamak gibi olumlu etkiler küçümsenmeyecek kadar önemlilerdi.


"24 adım. Hâlâ yeterli değil." Mozo koridorun başlangıç noktasına ilerlerken ona çarpan yumrukların şiddeti de azaldı ve sanki bir çocuk tarafından yumruk atılıyor gibi hissetti.


Mozo'nun mevcut vücut gücü onun tahminlerine göre Köken Ruh Aleminin 4. Seviyesinde olacaktı. 1 hafta boyunca sıkı çalışarak bunu başarmıştı ama 1 ay sonunda Köken Ruh Aleminin zirvesinde bir vücut gücüne sahip olması mevcut ilerleyişi göz önüne alındığında olası değildi.


Mozo eğitim için gününü çeşitli bölümlere ayırmıştı. 2 saat Nihai Yumruk Salonu, 2 saat Durmaz Yeraltı Mineral Nehri, 2 saat Kaynar Su Çukuru, 3 saat Nihai Üstün Orduya ait dövüş teknikleri, 2 saat Mühür Ustalığı ve 2 saat Simyacılık olmak üzere toplamda 13 saatini eğitim için ayırmıştı.


Toplam 6 saatlik vücut gücü eğitimi şimdilik yeterli düzeydeydi ama ilerleyen günlerde zorlukları daha da arttırıp gücünün artışının daha fazla olmasını sağlayacaktı.


Mühür Ustalığı konusunda ise çalışmaya devam ediyordu ve günler içinde başarıya ulaşacaktı. O zaman geldiğinde o Kalfa Seviye Mühür Ustası olacaktı ve iki kılıcını da rünlerle donatacaktı.


Simyacılık alanında Mozo halen daha Kalfa Seviye Simyagerdi ama ürettiği hapların kalitesi bir hayli artmıştı.


Dövüş tekniklerini öğrenme konusunda Mozo'nun bayağı bir eksiği vardı. Hem kendi dövüş tekniklerini güçlendirmek hem de Nihai Üstün Orduya ait dövüş tekniklerini güçlendirmek aynı anda zordu ama o sabırla iki tarafı aynı anda halletmeye çalışıyordu.


Nihai Üstün Orduya ait 3 dövüş tekniği de SS Seviye yani 10 kademeden oluşuyordu.


Nihai Üstün Yumruk! 3 teknik arasında Mozo'nun en sevdiği teknik buydu.


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin