Bölüm 24 : Aydınlık Dağ

467 93 7
                                    

Not: Bu bölüm hopeisdangerouss kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.



"Direniş Ordusu temel eğitimlerini sonunda bitirdi." Büyükusta Kutsi gökyüzünden aşağısındaki antrenman yapan on binlerce askeri izlerken yanındaki iki figüre seslendi.


"Büyükusta, temel eğitimi bitirdikten sonra bu askerlere ne olacak?" Kast on binlerce cesur askerin zorlu eğitimler gördükten sonra boş bırakılacaklarını sanmıyordu.


"İçlerinden en iyileri Ejderha, Kaplan, Kaplumbağa, Kartal ve Grifon Ordularına seçilecek.


Geriye kalan askerler ise üstün ordu için seçilecekler." Büyükusta Kutsi'nin sözleri Kast kadar Zakir Kılkesen'i de şaşırttı.


"5 büyük ordu daha önce yok olmamış mıydı?" Zakir yanındaki cücenin de aklından geçen soruyu sordu.


"Hayır yok olmadılar ama yok olmanın eşiğinden geçtiklerini söyleyebilirim.


5 ordunun da binlerce askere ihtiyacı var, en yetenekli ve uyumlu olanlar bu ordulara dahil edilecekler.


Geriye kalan askerler ise Nihai Üstün Orduya katılacaklar. Buna seçilmişler de dahil!"

"Büyükusta saygısızlığımı bağışlayın ama seçilmişler neden Nihai Üstün Orduya katılıyorlar? Onların 5 büyük orduya katılması daha iyi olmaz mı?" Kast sordu.


"He he he. Evlât, 5 büyük ordu elbette en iyi ordular ama Nihai Üstün Ordu onlardan zayıf olmayacak.


Nihai Üstün Ordu hem onların güçlerini hem de yeteneklerini bileyecektir.


5 büyük ordu bizim ana gücümüz olacak olsa da Nihai Üstün Ordu bizim gizli kozumuz olacak."


"Yoksa... Büyükusta onları o zorlu eğitime mi sokmayı planlıyorsunuz?" Zakir Kılkesen'in gözleri parladı. Büyükusta'nın ne planladığını fark etmişti.


"Evlât, hemen amacımı fark ettin. Onlar o eğitimden sonra gerçek Nihai Üstün Orduyu oluşturacaklar, eğitimi geçemeyenler Üstün Orduya katılacaklar." Büyükusta Kutsi keyifle gülümsedi.


"Peki ordu seçimleri ne zaman başlayacak?" Zakir Kılkesen aklına gelen sorular arasından en çok merak ettiğini sordu.


"1 hafta içinde tüm seçilmişler burada olacak ve onlar geldiğinde ordular belirlenmeye başlanacak."


#####


Mozo geleceğinin planlanmış olduğundan habersiz bir şekilde ustası ile buluşacağının hevesiyle hızla ilerliyordu.


Büyük Ayı nedenini bilmiyor olsa da bir türlü onun peşini bırakmamış ve onlara eşlik etmeye devam ediyordu. Bu durum Mozo'nun daha hızlı ilerlemesini kolaylaştırdığı için o memnundu, birde Küçük Mavi dışında bir yoldaşlarının daha olması onların daha keyifli yolculuk geçirmelerini sağlıyordu.


"Sonunda efsanevi Aydınlık Dağının sınırlarına ulaştık." Mozo binlerce kilometre genişliğe ve onlarca kilometre yüksekliğe sahip bulutları delen dağa hayranlıkla baktı.


Mavi madalyon onu buraya kadar getirmişti, beklentilerini aşan bir yer ile karşılaşması onu şok etmiş olsa da oldukça memnundu.


(Tamamlandı✔) İmparator : Kara Elf Serisi 2. Kitap : #Karanlığın Hizmetkarları# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin