(Bieke's pov)
'Sam,slaap je al?'vraag ik stilletjes. Het is donker in de slaapkamer van Samuel,alleen een straatlantaarn doet de kamer een beetje schemeren.
Ik lig op mijn rug, onder de dekens naast het warme halfnaakte lichaam van mijn Samuel.
'Nee waarom?'fluistert hij terug. Onder de dekens heeft hij mijn hand vastgenomen, onze vingers zijn in elkaar gevlochten.
'Wil je voor me zingen?'vraag ik. Even is er een korte stilte en dan klinkt er een mooie, harmonieuze, mannelijke stem door de kamer.
You're the light, you're the night
You're the color of my blood
You're the cure, you're the pain
You're the only thing I wanna touch
Never knew that it could mean so much, so much.Hij legt zijn vrije hand op mijn blote buik, waarvan ik de kriebels krijg.
Hij zingt ongestoord verder.You're the fear, I don't care
Cause I've never been so high
Follow me to the dark
Let me take you past our satellites
You can see the world you brought to life, to life.So love me like you do, love me like you do.
Love me like you do, love me like you do.
Touch me like you do, touch me like you do.
What are you waiting for?Hoe kan het zijn dat deze gast toch zo een mooie stem heeft?
Deze jongen heeft alles: the looks, the brains and the beauty...
Wáárom?
•••••
Mijn ogen gaan al pinkend open. Ik hoor nog net de kamerdeur dichtgaan als ik mijn ogen eindelijk open heb. Verward kijk ik rond, alles staat er nog zoals gisteren avond.
Mijn kleren hangen netjes over Sams bureaustoel en zijn kleren liggen verspreid op de grond. Typisch
Naast mij voel ik Samuel bewegen en niet veel later ben ik gevangen in zijn armen. Heel stilletjes kruip ik er van tussen en loop naar het bureau.
Net als ik mijn jeans wil aantrekken, hoor ik gegrinnik achter mij.
Daar 'zit' Samuel grijnzend naar mij te kijken. Het donsdeken bedekt hem maar vanaf zijn middel dus is zijn sixpack duidelijk zichtbaar.
'Waar dacht jij heen te gaan?'vraagt hij streng, maar ik kan gewoon zien dat hij zich moet inhouden om niet in het lachen uit te barsten.
Ik slenter terug naar het bed en ga op de rand zitten.
'Ik moet echt gaan, ze zijn thuis vast ziek ongerust!'leg ik uit. Samuel maakt een hoofdschuddend gebaar.
'My mom heeft al lang met de jouwe gebeld.Ze zijn alweer begonnen met onze trouwplannen te regelen', zegt hij op een overwonnen manier.
Oww what? Zei hij nu trouwplannen? Ik weet dat ik nog niet veel weet over het verleden, maar ik kan me zeker niks herinneren over dat!
Sam ziet mijn geschokte blik en begint hardop te lachen. Ok het was dus maar een lol.
'Kom nog wat in bed', vraagt hij met een pruillip. Nu is het mijn beurt om te grinniken.
Ik kruip weer onder de dekens dicht tegen zijn warme lichaam aan. Hij trekt me zowat half op hem. Met het idee dat we allebei maar in ons ondergoed zijn, houd ik liever wat afstand.
'Wat gaan we vandaag doen?'vraag ik nieuwsgierig aan Sam. Hij denkt even na...
'Ik had afgesproken met de jongens, maar ik kan het ook afzeggen als je wil', vertelt hij me.
JE LEEST
Tegengif
RomanceDe liefde van je leven vinden is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig. Wat als je hem hebt gevonden,maar je telkens vergeet wie hij is. Iedere ochtens weer word je wakker met de vraag:wie ben ik? Zou jij dat leuk vinden? Dit overkomt Bieke. Bieke lij...