(Bieke's pov)"Sam, doe alsjeblieft de deur open." Smeek ik tegen de deur. Oké ik weet dat ik Samuel heb gekwetst maar ik vind het wel behoorlijk kinderachtig om de deur in mijn gezicht dicht te slaan.
"Ga weg Bieke, ik ben er klaar mee." Ik zucht, en draai me om. Dan draai ik weer terug en zak ik door mijn knieën. Ik doe het postvak open en begin erdoorheen te praten.
"Nee Samuel, ik ga niet weg oké! Ik wéét dat ik het heb verkloot. En ik wéét dat ik je hart heb gebroken en dat spijt me. Als ik het allemaal terug kon nemen zou ik er niet eens over nadenken! Maar je moet me geloven als ik zeg dat ik alleen jóu wil."
"Ja omdat Dioni je niet wilde." Zegt hij terug.
Ik zucht weer.
"Doe nou niet alsof ik gek ben oké? Dioni heeft me alles verteld. Als hij je die avond niet had afgewezen had je dan nog steeds voor mij gekozen?" Vraagt hij. Ik slik even.
"Dat weet ik niet." Mompel ik dan. Dan blijft het weer stil.
"Ik ben het gewoon zat om steeds een tweede keuze te zijn." Zegt hij dan zachtjes.
"En ik weet dat het niet jou schuld is van dat klote ongeluk, en dat je je niet meer herinnert wat wij hadden maar misschien is het toch tijd dat we het opgeven. Je zal toch nooit meer hetzelfde voor me voelen als eerst, dit is nou al 5 maanden bezig en je weet nog steeds niet wat je wilt." Zegt hij.
"Weet je hoe lang het de eerste keer duurde voordat je besefte dat je van me hield?" Vraagt hij met een schorre stem waaraan ik merk dat hij bijna moet huilen.
Ik voel ook tranen opkomen en als Samuel verder spreekt en ik zijn huilerige stem hoor breek ik.
"Twee maanden Bieke. Twee maanden kende ik je maar, bij de eerste ontmoeting was het al duidelijk dat wij bij elkaar hoorde. Het was waarschijnlijk liefde op het eerste gezicht." Zegt hij dan.
'Ookal duurt het nu een jaar! Ik ga ons, dit niet opgeven omdat jij er geen zin meer in hebt!' Roep ik gefrustreerd.
'Snap het dan! Ik kan dit niet meer! Ik wil jou niet meer zien, begrepen!'roept Samuel luid vanaf binnen.
Zijn stem komt zo intimiderend over dat ik recht spring.
'Best! Dan is het hier over met onze relatie!'roep ik boos terug.
-----------
Heyy!
Tadaaaa nog een hoofdstukje! Het laatste voor deze week!
Ik hoop dat ik volgende week minstens 1 keer kan updaten!
Ik wil nog even @Lilaloesje bedanken voor de prachtige cover! Wat vinden jullie trouwens?
Veel plezier in de vakantie!
Gaan jullie ook skiën ofzo? Laat het ook maar weten!xxBIEKExx
XxJessi
JE LEEST
Tegengif
RomanceDe liefde van je leven vinden is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig. Wat als je hem hebt gevonden,maar je telkens vergeet wie hij is. Iedere ochtens weer word je wakker met de vraag:wie ben ik? Zou jij dat leuk vinden? Dit overkomt Bieke. Bieke lij...