Selam özür dilerim bölüm birazcık gecikti.Bu aralar çok yoğunum ve gerçekten hiç ilhamım yok. Çok içime sinmedi ama umarım beğenirsiniz iyi okumalar 💛💛
Bu arada kısa bir woosan one shotı yayınladım ismi he doesn't care profilimde bulabilirsiniz 💚💚
2 hafta sonra
2 haftadır hiçbiri işe gitmemişti. Hepsi gerçekten dinlenmişti. Seungmin'in de dediği gibi bir araya ihtiyaçları vardı. Şirketten ayrılmayı ise hala konuşuyorlardı.
Bu 2 haftalık arada Changlix çifti düğünlerini planlamıştı. Beklemek istemedikleri için hızlıca yapmak istiyorlardı. Sade ama güzel bir düğün organize ettiler. Organizasyonda Jeongin'in payı büyüktü. Çoğu şeyle o ilgilenmişti. Düğün günleri yarındı. Kore'de eşcinsel evlilik yasal olmadığı için Hollanda'da evleneceklerdi ama tören burada olacaktı.
Felix çoktan uyumuş olan Changbin'in yanına uzansa da uyuyamadı. Heyecanlıydı. Yaptığı şeyin doğru olduğuna emindi. Changbin'le hayatını birleştirmek verdiği en iyi kararlardan biriydi. Telefonunu çıkardı ama kimi arayacağını ya da ne diyeceğini bilemediği için bıraktı. Bırakırken düşürmüştü, çıkan sesle Changbin gözlerini araladı.
Cb: Felix uyuyamadın mı ?
Yeni uyandığı için zaten derin olan sesi daha da derindi. Felix etkilenmişti.
F: Çok heyecanlıyım. Uyuyamıyorum.
Changbin yataktan kalktı ve peşinden gelen Felix'le mutfağa girdi. İkisine çay yaptı.
Cb: Bunu yapmak istediğine eminsin değil mi, pişman olmanı istemiyorum.
Felix terddüt bile etmedi.
F: Eminim. Seni çok seviyorum ve hayatımı seninle geçirmek, seni hep aydınlatmak istiyorum. Sadece heyecanlandım.
Changbin karşısından kalkıp yanına oturdu ve onu kollarının arasına aldı. Yaptığı sıcak çay ve kalp atış sesleri onu mayıştırmıştı. O şekilde uyuyakaldı, Changbin uyuduğuna emin olduğunda onu kucağına alıp yatağa yatırdı ve üzerini örttü. Çok huzurlu görünüyordu. Changbin gülümsedi ve o da yanına yatıp kollarını ona sardı.
Ertesi sabah
Çalan alarmın sesiyle uyanmıştı ikisi de. Normalde uyandıktan sonra biraz daha yatakta kalmayı severlerdi ama bugün büyük gündü, bu yüzden çabucak kalktılar. Bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıktılar. İlk gidecekleri yer fotoğraf çekimiydi.
Fotoğraf çekiminde çok abartıya kacmamışlardı. Ormanlık bir alanda güzel birkaç fotoğraf çekmişlerdi sadece. Sonraki durakları ise kuafördü. Çocuklarla kuaförde buluştular. Onları bekleyen kuaför hemen saçlarını yapmaya başlamıştı.
Saç ve makyaj işleri bittikten sonra Felix heyecanının iyice arttığını hissediyordu. Ellerini kırmızı saçlarından geçirmek istedi ama yapılmış olduğunu hatırladı ve son anda vazgeçti. Changbin'in nasıl göründüğünü merak ediyordu.
Diğer odada Changbin de çok farklı değildi. Kendinden çok Felix'i merak ediyordu. Saçı bittiği anda odadan fırlayıp Felix'in olduğu odaya girdi. Felix'in arkası dönüktü yanında Seungmin vardı. Aynadan yüzü görünüyordu. Arkasından sarıldı. Felix irkilse de aynadan Changbin olduğunu görünce ellerini onunkilerin üzerine koydu. Gözleri kapalıydı. Çok tatlı göründüklerini düşündü Seungmin. Onları biraz yalnız bırakmak için odadan çıktı.
Cb: Çok güzelsin her şeyinle.
Felix'in yanakları kızarmıştı.
Cb: Utanma gerçekleri söylüyorum sadece.