En çok araştırma yaptığım bölüm ehe. İyi okumalarr 💞💞
1 ay sonra
Seungmin hamileliğinin 6.ayındaydı. Bebeğine kavuşma günü yaklaştıkça heyecanı artıyordu. İki baba adayı da aynı durumdaydı.
Normal bir gündü. Chan sabah şirkete gitmişti. Seungmin de öğleden sonra bir arkadaşıyla buluşmak için evden çıkmıştı. Aslında kendini biraz halsiz hissetse de hem dışarı çıkmanın ona iyi gelebileceğini düşünmüş hem de uzun zamandır görmediği arkadaşını özlemişti. Doktorun verdiği hamilelere uygun ağrı kesicilerden bir tane aldıktan sonra evden çıktı.
Arkadaşıyla buluşmuş ve birlikte yemek yemişlerdi. Biraz daha oturmak isterdi ama asla geçmek bilmeyen baş ağrısı yüzünden eve gitmek zorunda kalmıştı. Eve geldiğinde kendini yatağa attı ve gözlerini kapattı. Uyuyamıyordu. Chan'ı telaşlandırmak istemiyordu ama hiç iyi hissetmiyordu. Onu aradı. Meşgul. Muhtemelen bir toplantıdaydı. Her tarafı ağrısa da kalkıp duş almaya karar verdi. Belki biraz kendine gelirdi. Yataktan kalktı, üşüyordu, ateşi mi vardı yoksa ? Komodinde duran ateş ölçeri alnına götürdü. Haklıydı, ateşi vardı. Birilerini aramalıydı. Bayılacak gibi hissediyordu. Ona neler oluyordu böyle ?
Biraz düşündükten sonra Felix'i aramaya karar verdi. Tam arayacakken telefonu çalmıştı. Chan arıyordu.
C: Bebeğim aramışsın ama toplantıdaydım, açamadım.
S: Önemli değil.
C: Seungmin sen iyi misin ? Sesin pek iyi gelmiyor.
S: Ben de bunun için aramıştım. Kendimi iyi hissetmiyorum, sabahtan beri başım ağrıyor ve ateşim çıktı. Gelebilir misin ?
C: Hemen geliyorum. Elimden geldiğince hızlı geleceğim.
Seungmin tamam diyecekken yüzünde bir ıslaklık hissetti. Hayır ağlamıyordu. Burnu kanıyordu. Bu zaten olan korku ve telaşını daha da arttırdı.
S: Chan burnum kanıyor. Korkuyorum.
C: Ben şimdi geliyorum. Sen de burnuna tampon yap, nasıl yapıldığını biliyorsun değil mi ?
S: Evet.
C: Tamam, sakin olmaya çalış.
S: Umarım.
Seungmin telefonu kapatmış ve neredeyse koşarak banyoya gitmişti. İlk yardım çantasını çıkarırken titreyen elleri ona hiç yardımcı olmuyordu. Burnunu yıkarken aşağıdan gelen kapı açılma sesi onu biraz da olsa rahatlatmıştı. Chan koşarak odaya kelimenin tam anlamıyla daldı. Gidip ona yardım etti. Neyse ki burnu çok kanamadan durmuştu ama Seungmin iyi görünmüyordu.
C: Seungmin hastaneye mi gitsek ? Durup dururken burnunun kanaması ve bu kadar halsiz olman normal değil.
Seungmin konuşamayacak kadar yorgun hissediyordu. Sadece başını salladı. Chan daha fazla beklemeden onu kucağına aldı. Biraz kilo almış olsa da onu taşıyabiliyordu. Arabaya bindiklerinde telefonunu çıkarıp doktorlarını aramış ve olanları anlatmıştı. Doktor da gelmelerini iyi olacağını söylemişti.
Gergin bir yolculuktan sonra hastaneye vardılar. Kapıda doktorları onları bekliyordu. Seungmin'i yanındaki tekerlekli sandalyeye oturtup odaya aldılar. Bu sefer Chan'ın da girmesine izin vermişlerdi. Seungmin aklına kötü şeyler getirmemeye çalışsa da olan şeyler iyi değildi. Farklı testler yaparlarken Chan'ın elini tutması onu biraz da olsun sakinleştiriyordu.
D: Yaptığımız testler preeklamsiye yani gebelik zehirlenmesine işaret ediyor. Size vereceğim testleri yaptıktan sonra kesin bir şey söyleyebilirim ama şu an için sonuç bu gibi görünüyor. Şimdi eve gidebilirsiniz kendinizi yormamaya özen gösterin ve yarın tekrar gelin. Endişelenmemeye çalışın, şu an hiçbir şey kesin değil.