Selaam bölüm atmayı unutmuşum, bu hafta okulum çok yoğun neyse umarım beğenirsiniz çok içime sinmedi ama 😭😭 özür dilerim ve iyi okumalarr sizleri seviyorum 💖💖
Vee yeni bir changlix one shotı yayınladım profilimde bulabilirsiniz (canın sıkılınca one shot mı yazıyorsun diyor olabilirsiniz öyle yapıyorum cidden dbskbd)
1 ay sonra
Geçen bir ay ikisi için de kolay değildi. Seungmin'in hastalığından dolayı sürekli hastaneye gidip testler yaptırmaları gerekiyordu. Bazı günler hastanede kalmaları bile gerekmişti.
Öte yandan Chan'ın şirketinde yeni grubun çıkış zamanı yaklaştıkça yapılacak şeyler de artıyordu. Şu an bunlar yerine Seungmin ve bebeğine zaman ayırmak isteyen Chan patronuyla yaptığı görüşmeler sonucu bebek doğana kadar çok daha az çalışacaktı, işi tamamen bırakmak istemediğinden böyle bir karara varmıştı.
Seungmin hamileliğinin 7.ayındaydı. Bebeklerine kavuşmalarına çok az kalmıştı. İkisinin de ayakta kalabilmesinin en büyük nedeni de buydu belki. Zor zamanlar geçiriyorlardı. Seungmin'in bazı geceler ağrıdan uyuyamadığı bile oluyordu. Uykuya dalmakta zorlanıyor, uykularından da genelde kabuslarla uyanıyordu. Bu zamanlarda ,ki bunlar fazlaca yaşanıyordu, Chan hep yanındaydı. O uyuyamadığı geceler o da uyumamış ve onu rahatlatmak için yapabileceği her şey yapmıştı. Seungmin bunun için ona minnettardı.
Yine böyle bir geceydi. Chan, Seungmin'e belki biraz rahatlatır diye bitki çayı hazırlıyordu. Seungmin ise yatakta gözlerini kapatmıştı. Uyuyamıyordu. Karnındaki kasılmalar da ona hiç yardımcı olmuyordu. Bu tarz kasılmalara alışmaya başlamıştı aslında. İlk olduğu zaman çok endişelenmişti ama doktoruna sorup biraz da araştırma yaptığında bunun bu aylarda olabilen bir şey olduğunu öğrenmişti. Bugün kızları çok hareketliydi. Seungmin onunla biraz konuşmaya karar verdim.
S: Güzel kızım umarım içeride iyisindir. Biliyorum bu aralar çok iyi değiliz hiçbirimiz ama sakın korkma sana bir şey olmasına asla izin vermem. Keşke bir an önce sana kavuşabilsem ama çok az kaldı biliyorum. Herkes çok heyecanlı senin için. Hem sana arkadaş da geliyor. Hala inanamıyorum Felix hamile. Bu kadar nadir bir şeyin ikimizde de olması çok güzel. Benim minik meleğim sen bana, bize verilmiş en güzel hediyesin. Seni her zaman sevmek için burada olacağız, asla yalnız olmayacaksın. Tüm dünya sana sırtını da dönse biz yanında olacağız.
Chan elinde bardakla içeri girdiğinde Seungmin'in gözlerini dolu görünce endişelenmişti.
C: Çok mu ağrın var ?
S: Her zamanki kadar.
C: Neden ağlıyorsun bebeğim ?
S: Byeol ile konuşuyordum da biraz duygusallaştım sanırım.
C: Ben de bir şeyler söyleyebilir miyim ?
Seungmin ona doğru döndüğünde konuşmaya başladı.
C: Öncelikle merhaba benim güzel yıldızım. Aklıma ilk baba olacağımızı öğrendiğimiz zaman geldi bugün. Çok şaşırmıştık, belki itiraf etmesek de biraz korkmuştuk. Ailemize yeni minik biri katılacaktı. Sen var olduğun için ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Seni çok seviyorum bebeğim. Sana kavuşmayı da iple çekiyorum.
Seungmin gülümseyerek onu izliyordu. Ağrılarını bile unutmuş gibiydi. Kısık ses tonu, konuşurken aralarda küçük küçük kıkırdaması, güldüğünde ortaya çıkan gamzeleriyle her şeyiyle ona aşıktı. Konuşmasını bitirdiğinde ona sarıldı. Başını boynuna yerleştirdi. Kokusuyla daha da sakinleşmişti. Huzurlu hissediyordu. Evindeydi, onun evi Chan'dı. Günlerdir belki ilk defa uykuya huzurlu bir şekilde daldı. Chan onu rahatsız etmemeye dikkat ederek yavaşça uzandı.