2

7.9K 582 430
                                    

Çok hızlı ilerliyorum şaşırtıcı (beni motive eden muhterem insanlar tsk)

Chan'ın gözleri de anında dolarken ne yapacağını bilememişti. Doktor Seungmin'e karnını silmesi için bir peçete verdikten sonra çifti yalnız bırakmaya karar verdi ve odadan çıktı. Seungmin peçeteyle karnını silerken bir yandan da ağlıyordu. İkisi de ağlıyordu. Chan seungmin'i kollarının arasına aldı. Çift ne hissedeceğini bilmiyor gibiydi. İkisi de konuşmuyor sadece sarılıyor ve ağlıyorlardı.

Ağlamaları biraz durduğunda chan gülümsemesini silemediğini fark etti.

C: Nasıl hissediyorsun ?

S: Garip. Hamile olmam aklıma en son gelecek şeydi.

C: Pişman mısın hamile kaldığın için ?

Seungmin hiç düşünmeden kafasını hayır anlamında salladı. Evet, hamile olduğu için şaşkındı ama baba olmayı zaten istiyordu ve sevdiği adam yanındaydı. Bunları düşününce durmuş olan ağlaması yine başlamıştı.

S: Bir bebeğimiz olacak. İnanamıyorum baba olacağız.

Chan gülerek ona sarıldı.

S: Chan ?

C: Efendim bebeğim ?

S: Şey sen beni bırakmazsın değil mi yani şişmanlayıp artık güzel olmadığımda ?

C: Seni asla bırakmam, sen her zaman güzelsin ne olursa olsun ben yanındayım. Şu an dünyadaki en mutlu insan olabilirim.

S: Galiba artık onlara söylemeliyiz.

C: Evde söylesek daha iyi hem bak serumun bitmiş artık eve gidebiliriz sanırım.

Seungmin kafasını sallayarak hemşire çağırma düğmesine bastı. Birkaç dakika sonra gelen hemşire serumu çıkardı ve çıkmadan doktorun yanına uğramalarını söyleyip çıktı. Odadan çıktıklarında Herkesin burada olduğunu gördüler. En meraklanan kişi olan Felix konuşmaya başladı.

F: Çocuklar neler oluyor ?

C: Siz eve gidin. Gelince her şeyi anlatacağız

F: Peki ama bu sefer kaçışınız yok haberiniz olsun.

Seungmin gülerek başını salladı ve chan'ın elini tuttu. Doktorun odasına girdiler.Doktor ikisiyle de tokalaştı ve onlara sandalyeleri gösterdi. İkisi de oturdu.

D: Öncelikle tekrardan tebrik ederim. Umarım şaka olmadığına inanmışsınızdır.

Seungmin utangaçça gülümsedi.

S: Özür dilerim size inanmalıydım.

D: Önemli değil. Erkek hamileliği çok rastlanan bir şey değil inanmamanız çok doğal.

Doktor önündeki dosyayı açarak devam etti.

D: Hamileliğiniz normal bir hamilelikten çok farklı olmayacak. Sadece doğumunuz normal olamayacak bunun dışında sormak istediğiniz şeyler için beni arayabilirsiniz, doktorunuz ben olacağım. Sizi çok tutmak istemiyorum bu yüzden kısa keseceğim. Bebeğiniz şu an 4 haftalık. Yazdığım ilaçları düzenli kullanmanız ve aylık kontrollere gelmeniz gerekecek. Bunun dışında sormak istediğiniz bir şey yoksa eve gidebilirsiniz.

S: Şu an yok. Teşekkür ederiz.

Chan reçeteyi ve doktorun telefon numarasını aldıktan sonra çıktılar. Aşağı inerken arada birbirlerine bakıp sırıtıyorlardı. Arabaya bindiler. Kış olduğu için hava soğuktu. Seungmin radyoya uzanıp açtı. Baekhyun'dan Love Again çalıyordu. Seungmin bu şarkıyı çok severdi, eşlik etmeye başlamıştı bile. Chan radyo yerine onun güzel sesini dinlemişti. Sonunda eve geldiklerinde salonda onları bekleyen 6 kişi vardı.

Ji: Dökülün bakalım.

C: Sen söylemek ister misin ?

Seungmin derin bir nefes aldı ve kocaman gülümseyerek söyledi.

S: Bir bebeğimiz olacak.

Hepsi çok şaşırmış görünüyordu. İlk konuşabilen minho olmuştu.

M: Evlat mı edineceksiniz ?

S: Hayır, hamileyim.

F: NE ?

Felix istemeden bağırmıştı. Kalkıp ona sarıldı hızlıca. Onun ardından kısa bir sarılma ve tebrik seansından sonra bunu kutlamaya karar verdiler. Hazırlanıp dışarı çıktılar. Yemek yemeye bir restorana gitmek yerine piknik yapmaya karar verdiler. Marketten gereken şeyleri aldıktan sonra Han Nehri'nin kıyısına gitmeye karar verdiler. Hepsi çok mutluydu. Bir aile olduklarını yine hissetmişti Seungmin. Bu onu duygulandırırken yine ağlamaya başlamıştı. Hepsi o tarfa dönmüştü.

Je: Neden ağlıyorsun hyung, mutlu değil misin ?

S: Hayır, aksine çok mutluyum. Ailem olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.

Sadece bu sözler bile hepsinin gözlerini doldurmaya yetmişti. Jisung grup sarılması diye bağırmış ve hepsine birden sarılmıştı. Klişeydi belki ama kim klişelerin güzel olmayacağını söylemişti ki ?

baby/chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin