İyi okumalarr.💜💛💚
2 ay sonra
Geçen 2 ay ikisi için de çok zor geçmemişti. Seungmin'in bulantıları azalmıştı. İşe gidebiliyordu. Seungmin 'in küçük bir kafesi vardı, Felix ve Jeongin ile işletiyorlardı. Changbin, Jisung, Minho ve Hyunjin ise Chan ile aynı şirkette çalışıyordu. Changbin ve Jisung da şarkı yazarı ve yapımcıyken Minho ve Hyunjin koreograftı.
Bugün aylık kontrole gideceklerdi ve bebeğin cinsiyetini öğreneceklerdi. Seungmin'in karnı çıkıklaşmaya başlamıştı.
Kafe o gün çok yoğundu. Felix ve Jeongin o yorulmasın diye her işe koşuyorlardı. Gerçekten böyle arkadaşları olduğu için çok şanslıydı.
Randevu saati yaklaştıkça Seungmin'in içindeki heyecan büyüyordu. Diğer taraftan Chan da aynı durumdaydı. Yerinde duramıyor, sürekli saati kontrol ediyordu. Nihayet zamanı gelmişti, Chan çocuklara haber verdi. Hep birlikte gideceklerdi. İki araba gitmeye karar verdiler. Chan haber vermek için Seungmin'i aradı ve birazdan orada olacaklarını söyledi.
Sonunda kafeye geldiler. Seungmin, Felix ve Jeongin kapıda onları bekliyordu. Herkes arabalara bindi. Hastaneye geldiklerinde oradakilerin garip bakışları eşliğinde doğruca doktorun ofisine gittiler. Bu bakışların sebebi 8 erkeğin bir doğum doktorunun ofisine gitmesiydi.
Doktor onları sıcak bir şekilde karşıladıktan sonra Seungmin'den yatağa uzanmasını istedi. Seungmin onun dediğini yaparken kalp atışları hızlanmıştı. Üzerindeki bol kazağı sıyırarak biraz şişmiş karnını ortaya çıkardı. Doktor soğuk jelden sıktığı aleti karnında gezdirmeye başlarken her zaman olduğu gibi ürpermişti. Chan onun elini tutuyordu.
D: Bebeğiniz gayet sağlıklı görünüyor.
Bebeğin kalp atışlarını dinlerken Seungmin'in yine gözleri dolmuştu. Doktor işini bitirdiğinde Seungmin meraklı bakışlarını doktora yöneltti. Doktor anlamıştı bu yüzden konuşmaya başladı.
D: Bebeğinizin cinsiyetini merak ediyorsunuz anlıyorum. Tebrik ederim bir kızınız olacak.
İkisi de gözyaşlarını tutamamıştı. Eskiden bu kadar duygusal değillerdi, baba olmak gerçekten her şeyi değiştiriyordu.
C: Kızımız olacak.
S: Kızımız olacak.
Seungmin her ne kadar kız ya da erkek hayal etmese de içinden bir ses hep ona kızı olacağını söylüyordu. Doktor diğer kontrolleri de hızlıca yaptıktan sonra gidebileceklerini söyledi. Bebekleri ve Seungmin tamamen sağlıklıydı.
Dışarda onları bekleyen 6 kişi de heyecanlıydı. Chan ve Seungmin el ele doktorun odasından çıkınca hepsi onların başına toplandı. Meraklı gözler üzerlerinde gezinirken derin bir nefes aldı ve söylediler.
S-C: Bir kızımız olacak.
Çok nadir ağlayan Minho'nun bile gözleri dolmuştu. Kısa bir sarılma ve tebrik seansından sonra bunu kutlamaya karar verdiler. Chanmin çiftinin evine gittiklerinde onları bir sürpriz bekliyordu. İçerde ikisinin de ailesi vardı. Ev pembe ağırlıklı bir şekilde dekore edilmişti.
Je: Sürprizz
Hepsini Jeongin'in planladığı çok belliydi. Bebeğin cinsiyetini öğrendikleri anda buraya gelip hızlıca evi dekore etmişti. Felix de yemek yapmıştı. Her şey hazır olduğunda aileleri de çağırmaya karar vermişlerdi.
Seungmin çok şaşırmış görünüyordu ama çok da mutluydu.
S: Çok teşekkür ederim, bu kadar zahmete girmenize gerek yoktu.
Je: Minik yeğenim için her şeyi yaparım.
Buna hepsi gülümserken Hyunjin Jeongin'in tatlı sözleri ve gülümsemesiyle kelimenin tam anlamıyla erimişti. Artık ona sormalıydı. Jeongin'in de ona karşı bir şeyler hissettiği belliydi ama ikisi de bunu itiraf edemiyordu. Bugün kutlamaları gereken başka bir şey vardı, Jeongin ile yarın konuşmaya karar verdi.
Yemekten sonra bahçede oturmaya devam ettiler. Havadan sudan konuşuyorlardı.
Y: Eee torunumun ismi ne olacak karar verdiniz mi ?
Çift birbirine baktı. Elbette ikisi de bunu düşünmüştü ama hiç konuşmamışlardı.
S: Henüz karar vermedik, cinsiyetini bugün öğrendik zaten baba.
Seungmin bunu söyledikten sonra konu değişmişti. Birkaç saat sonra da herkes evlerine gitmişti. Chanmin ikilisi ortalığı toparladıktan sonra kendilerini koltuğa atıp bir şeyler izlemeye karar verdiler. Chan başını Seungmin'in dizlerine koymuş, kulağını da karnına dayamıştı. Böyle yatmak onu çok rahatlatıyordu. Seungmin'in ellerinin saçlarında dolaştırmasıyla göz kapakları ağırlaşmaya başladı. Birkaç dakika sonra da uyuyakaldı.
Seungmin onun nefeslerinin yavaşlamasından uykuya daldığını anlamıştı. Yavaşça kafasını dizlerinden kaldırarak yastığın üzerine bıraktı. Koltuğu açtıktan sonra kenarda duran battaniyeyi de alıp onun yanına kıvrıldı.