Selaam geçen bölümde çoğu kişi olaylı bir bölüm istediği için öyle yazmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalarr 💞
1 hafta sonra
Hyunjin ve Jeongin 1 haftada gitmek için hazırlanmıştı. Daha şimdiden aralarındaki tartışmaların azalmış olması Hyunjin'in söylediklerini doğruluyordu. Bu onların bir çift olarak ilk tatili olacaktı. Uçakla gitmek yerine arabayla gitmeyi seçmişlerdi çünkü ikisi de uzun araba yolculuklarını çok severdi. Giderken kafeye uğrayıp diğerleriyle vedalaşmayı da unutmadılar tabi.
Onlar gittikten sonra Chan da kalktı, şirkette yapması gereken bir iş vardı. Seungmin ise biraz daha oturup eve geçmeye karar verdi. Felix daha ilk aylarında olduğundan sabah bulantıları çok oluyordu bu yüzden Changbin'le ikisi bugün kafede değildi. Minho ve Jisung'la biraz sohbet ettiler. Bir süre sonra Seungmin kalkıp yiyecek bir şeyler sipariş vermeye ve aynı zamanda da kafenin mutfağını kontrol etmeye gitti. Giderken telefonunu masada bırakmıştı. Gittikten beş dakika kadar sonra telefonu çaldı. Chan arıyordu. Endişelenmemesi için telefonu Minho açtı.
M: Seungmin mutfağa gitti seni birazdan ara-
X: Merhaba siz bu telefonun sahibini tanıyor musunuz acaba ?
Bir sorun vardı. Konuşan Chan değildi.
M: Evet ama siz kimsiniz ?
X: Uhm nasıl söylesem, arkadaşınız bir kaza geçirdi.
M: Kaza mı ?
X: Araba kazası. Durumu pek iyi görünmüyordu. Ambulans çağırdık şu an yoldadır.
M: Şu an neredesiniz, hemen geliyorum.
Telefondaki ona oldukları yeri tarif etti. Minho hemen kafeden çıkarken sadece kaza lafını duymuş olan Jisung ne yapacağını bilemeden öylece kalakaldı. Masaya dönen Seungmin yüzü bembeyaz olmuş Jisung'ı görünce endişelenmişti.
S: Jisung iyi misin, Minho nerede ?
J: Seungmin otursan iyi olur.
Seungmin dediğini yaparken kalbinin hızlandığını hissediyordu. Ses tonundan ve suratından iyi bir şeyler olmadığı belliydi.
J: Şimdi sakin ol öncelikle neler olduğunu ben de tam bilmiyorum.
S: Neler oluyor Jisung ?
J: Şey Chan
S: Ne oldu ona ?
J: Galiba o şey kaza geçirmiş.
S: Ne, ne kazası ?
J: Bilmiyorum. Senin telefonun çaldı, Chan arıyor diye açtı Minho. Nerede olduğunu sordu ve gitti. Ararız şimdi.
Seungmin korkuyordu. Onu kaybedemezdi. Ellerini gergince saçlarından geçirdi. Jisung titreyen elleriyle Minho'yu aradı. Birkaç çalıştan sonra açmıştı.
J: Alo Minho, nerdesin ?
M: Ambulans geldi az önce götürdüler. Ben de taksideyim.
J: Hangi hastane ?
Minho hastanenin adını söyledi.
J: Peki o nasıl ?
M: Bilmiyorum, çok göremedim ama iyi görünmüyordu. Seungmin'e söyledin mi ?
J: Evet.
M: Dikkatli olun, kendini çok üzmesin.
J: Tamam sen de dikkatli ol.