20

2.4K 235 71
                                    

Selam iyi okumalarr 💞

1 hafta sonra

Chan 1 haftadır hastanedeydi. Bugün taburcu olacaktı. 1 haftadır Seungmin sürekli yanındaydı. Sadece geceleri kalamıyordu. Chan ona kendini yormamasını söylese de onun yanında olmak iyi hissettiriyordu. Geceleri de diğerleri sırayla yanında kalıyordu.

Geçen bir haftada Seungmin bulduğu ne kadar fotoğraf ve video varsa Chan'a getiriyordu. Chan bazı şeyleri yavaş yavaş hatırlamaya başlamıştı ama gösterdiği çoğu şeyi hatırlayamıyordu. Seungmin buna biraz üzülse de belli etmemeye çalışıyordu. En azından sağlığı yerindeydi.

Eve gitmeden önce Jeongin ve Hyunjinle birlikte evi süslemişlerdi. Seungmin'in eski videoların arasında bulduklarına bakacaklardı birlikte. Bu yüzden bir şeyler de hazırlamışlardı.

Doktor gelip son kontrollerini yaptıktan sonra çıkabileceklerini söyledi. Seungmin onun giyinmesine yardım ettikten sonra hastaneden çıktılar. Arabayı Minho kullanıyordu. Diğerleri önceden eve geçmişlerdi.

Sonunda eve geldiklerinde Chan'ı salonda yaptıkları yatağa yatırdılar. Herkes oraya toplandı ve Seungmin duvardaki televizyondan videoları başlattı. Bu düğün videolarıydı. Seungmin o günü hatırladıkça duygusallaştığını hissediyordu. Hayatının en mutlu günlerinden biriydi.

1 Ağustos

Seungmin gergindi, bugün evleniyordu. Hem de liseden beri sırılsıklam aşık olduğu çocukla evleniyordu. Onun yan odada olduğu düşüncesiyle elleri titriyordu. Yanındaki Felix ve Jeongin saçıyla uğraşıyor. Jisung da onları çekiyordu. Bir hatıra kalması için düğünü videoya almaya karar vermişlerdi.

Ji: Evet, Seungmin sizden önce evleniyor kıskandınız değil mi ?

F: Daha sevgilim bile yok neyi kıskanmalıyım ? Hem sen kendine bak Minho'yla Chan'lardan önce çıkmaya başladınız ama ilk onlar evlendi.

Felix'in söyledikleriyle hepsi gülerken Jisung sahte bir sinirle ona hafifçe vurmuştu.

Ji: Aaa sen hyungunla nasıl konuşuyorsun ?

F: Benden sadece bir gün büyüksün ?

Ji: Ama büyüğüm işte hyunguna saygı duy köle.

Seungmin ve Jeongin ikisinin atışmasına güldü. Seungmin biraz da olsa gerginliğini unutmuştu. Ellerinin titremesi biraz azalmıştı.

Öte yandan diğer odada Chan da gergindi. Zaten aynı evde yaşıyor olsalar da evlenmek büyük bir adımdı yine de ikisi de buna hazırdı. Chan son kez aynada kendini kontrol ettikten sonra derin bir nefes alıp kapıya yürüdü. Minho, Changbin ve Hyunjin önünden çıkıp Seungmin'lerin olduğu yan odaya gitti. Hepsi odadan çıkarken içeride sadece Seungmin kalmıştı. Chan içeri girdi. Seungmin'i ağlarken bulunca şaşırmıştı. Yanına gidip ona sarıldı.

C: Neden ağlıyorsun bebeğim ?

S: Bilmiyorum. Çoğunlukla mutluluk, biraz da korkudan ?

C: Neden korkuyorsun bak ben yanındayım, seni korkutan her şeyden korurum. Bu kasları boşuna yapmadım.

Seungmin Chan'ın dediğini güldü.

S: Yani evlenmek biraz korkutucu ama sen böyle diyince korkum geçti gibi.

Chan eğilip dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra elini tuttu.

C: Artık gitmeliyiz.

Birlikte odadan çıktılar. Diğerleri onları kapıda bekliyordu. Onlar da çıktığında hep birlikte salona doğru yürümeye başladılar. Seungmin Chan'ın elini tutan elinin yeniden titremeye başladığını hissetti. Chan ona güven vermek istercesine elini hafifçe sıktı ve gülümsedi. Seungmin de gülümsedi. Onun yanında olması gerçekten rahatlatıcıydı.

baby/chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin