Nos, igen...nem is tudom hol kezdjem. Tekintve, hogy egyszer már befejeztem ezt a történetet és írtam köszönetnyilvánítást (igazából ez a harmadik szóval..), most egészen furcsa így a gépem előtt ülni, és bepötyögni a szavakat. Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki olvasta ezt a történetet, aki kommentelt, az építő kritikát/hozzászólásoknak pedig külön örülök. Többször neki futottam az átírásnak, kisebb nagyobb sikerekkel, egy ponton pedig fel is hagytam vele, viszont furdalta lelkiismeret, főleg mikor jött egy-egy like vagy komment a könyvre (most az utóbbi időben, egyébként többen olvastátok, amiért hálás vagyok). Szóval összeszedtem magam és végül befejeztem az átírást, ami igencsak sokáig tartott (bevallani is fájdalmas)
De akkor most jöjjön pár érdekesség.
– Ha jól emlékszem 2020 decemberében lett publikálva a prológus, az epilógus pedig közel fél évvel később
– Eredetileg twitter jellegű történetnek készült, néhol apró kis félperces fejezetekkel. De a részek írása közben belemerültem, így csak néhány fejezetben szerepelt az úgynevezett twitter.
– Az eredeti ötletben Soyi egy bunkó, elkényeztetett gazdag kislány lett volna, ám amint elkezdtem írni, sehogy se akarta adni magát a történet. Ezért kénytelen voltam változtatni kicsit.
– Taehyung-nak lett volna családja, ám a felesége folytonos megcsalása miatt kezdett volna ki Soyi-val, aki pedig behálózta volna míg börtönbe juttatja.
– Nem tudom feltűnt-e, de az a Hoseok, aki Soyi férje lett volna, nem a BTS Hoseok, hanem Wonho baba.
– Vacilláltam az irodalom és nyelvtan közt, hogy Taehyung a biológia mellett mit tanítson, de végül is úgy láttam jónak, az irodalom sokkal inkább illik hozzá.
– Volt egy másik alternatíva is az elkényeztetett Soyi személyiséghez, mégpedig, hogy megváltoztatja őt Taehyung, ám ennek is sad ending lett volna. Mert nem lehetek volna együtt.
– Bongcha teljesen véletlenül csöppent bele a történetbe, de igen csak felkavart mindent. Viszont kellett egy ilyen szereplő, mivel nem akartam azt a tipikus tanár-diák kapcsolatot.
– Mint ahogy Soyi személyisége változott, eredetileg az apja se volt ennyire durva. A történet haladtával elfogadta volna a lánya kapcsolatát, de túl egyszerűnek véltem. Mármint mindenki erre számított volna.
– Az átírt verzióban (mikor elsőre futottam neki), Soyi és Jungkook lettek volna egy pár
– Ebben az esetben Bongcha nem halt volna meg, és kibékült volna Taehyung vele, illetve elfogadta volna, hogy Hoseok is ugyanolyan fontos neki
– Komolyan nagyon elgondolkodtam ezen a szálon, de túl bonyolult lett volna számomra (viszont ha valakinek tetszik az ötlet, vigye és írjon egy klassz történetet)
– Viszont így a történetben Soyi és Tae nem alkottak egy pár, csak az egyetem évkezdetével, jó pár hónapra rá
– Az is felmerült, hogy a gyerek nem lesz Taehyung-é, de akkor ez újabb bonyodalmat okozott volna Bongcha életébe, és úgy érzem abból csórinak kijárt bőven.
Szóval nagyon köszönöm mindenkinek, aki velem tartott, a 64.1K nézettséget, 5.4K csillagot és végül a 723 kommentet. Mind nagyon jól estek❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr. Kim
Фанфик- Lehetetlen egy kapcsolat a tanár és diákja közt. - Ha így gondolod, akkor még csókolsz meg? Miért nézel vágyakozva az ajkaimra? ➷➷➷➷➷ Tudom mennyire nem megengedett a tanár-diák kapcsolat, ellentmond mindennek, és jómagam is a valóéletben soha ne...