Část 7.

243 10 0
                                    

Taehyung

Ten kretén to pořádně přehnal. Nikdo nebude na Jungkooka sahat když nebude chtít a už vůbec ho nebude fackovat.

Pak k nám ale přiběhl Minho a ostatní členové skupiny a začali nás od sebe tahat. Mě vzal Minho a Suhoa Jinki. Když jsem sebou přestal házet tak si mě Minho otočil k sobě. ,,Jungkook brečí. Nevím co se tady stalo, ale jdi za ním." řekl mi a tak jsem se rychle rozběhl pryč. 

Nejdřív jsem zkusil Minhoovu kancelář a když jsem ho tam nenašel tak jsem šel ke zkušebně SHINee. Tam jsem viděl nějaké dva kluky kolem Jungkooka. Přiběhl jsem k němu a klekl si před něj. 

,,Kookie... Copak se děje?" zeptal jsem se a vzal jsem si jeho ruce do dlaní. ,,J-já nevím. Bál jsem se." fňukl a objal mě. ,,Už je to dobrý Jungkookie neboj se." řekl jsem a pohladil ho po vlasech. On mě víc stiskl v objetí a pomalu přestával brečet. 

,,Emm... My už půjdeme." řekl jeden z těch kluků a vydali se ven. 

,,Asi by jsme taky měli jít Kookie." podotkl jsem a podíval jsem se mu do očí. ,,Jo jasně." řekl a začal se zvedat. 

Teď jsme měli namířeno ke kanceláři, teď už našeho, manažera. Měli jsme začít pracovat na našem prvním společném songu. 

___

,,Už jste tady..." řekl manažer a ani se na nás nepodíval. ,,Nazpíváte spolu jednu z písní, kterou měl Jungkook vydat... Všechno je hotové jen to přezpíváte. Materiál máte ve zkušebně. Máte ji zvlášť. Hned vedle SHINee." řekl a mrkl na Kooka.

Oba jsme kývli a vydali se tam.

,,Víš co budeme zpívat?" zeptal jsem se ho po cestě. ,,No... Mám připravené Decalcomania, My Time a-" pak se zastavil. ,,A?" zeptal jsem se. ,,Nothing like us" řekl tiše. ,,Cože?" zeptal jsem se zaraženě. ,,Říkal jsi mi několikrát ať tu píseň vydám a tak jsem se k tomu konečně dostal." pokrčil rameny. ,,S tebou to stejně znělo líp." řekl a trochu se usmál. ,,Tak pojďme na to." řekl jsem a otevřel dveře od naší nové pracovny.

___

There's nothing like us
There's nothing like you and me
together through the storm
There's nothing like us
There's nothing like you and me together...

Dozpívali jsme poslední slova písně a když jsem se podíval na Jungkooka taky měl slzy v očích. 

,,Jungkookie? Co kdybychom začali od začátku?" zeptal jsem se. ,,J-já nevím jak dlouho to ještě bez tebe vydržím." dodal jsem. ,,Nebreč Taehyungie." řekl a sám se rozbrečel a pak mě objal. ,,Začneme znovu." řekl a odtáhl se ode mne dál. ,,Půjdeš teď se mnou pro Chimmyho?" zeptal se. Na to jsem kývnul a šli jsme najít Kibuma. 

___

Okay... Dneska mi málem umřel kamarád... Pořád jsem trochu v šoku, ale snad zvládnu napsat další kapitolu.

𝙒𝙚 𝙢𝙚𝙩 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣Kde žijí příběhy. Začni objevovat