,,Já ti to řeknu jindy Kookie. Co kdyby jsme si zašli spolu i s Chimmym a Tzuyu do cukrárny?" snažil se rychle změnit téma. Přišlo mi to divné. Minho ti vždycky řekne všecko narovinu, nikdy od témat neodbíhá takže to musí být důležité. ,,Dobře." řekl jsem a kývl hlavou.
,,Jo a Kookie?" oslovil mě znovu po chvíli Minho. ,,Ano?" zeptal jsem se a otočil se dozadu za ním. ,,Půjdeš mi za svědka?" řekl a vřele se usmál.
V tu chvíli jsem se zarazil a jen na něj překvapeně díval. ,,P-počkat... Ty... Omg!" vypískl jsem a chtěl jsem hned za ním ho obejmout. Bohužel jsme seděli v autě.
Tae najednou zastavil a já se na něj nechápavě podíval. ,,No tak šup, přestup si." řekl a usmál se. Já začal znovu pištět a rychle si přesedl dozadu k Minhoovi. Hned jsem ho objal a on si mě vysadil obkročmo do klína. ,,Půjdu." řekl jsem teď už se slzami v očích. ,,Kdy se to vůbec stalo?" zeptal jsem se trochu roztřeseným hlasem. ,,Přemýšlel jsem o tom už dlouho, ale nenašel jsem odvahu... Když měl tu nehodu ve tvým autě došlo mi, že nemám tolik času a že mi může kdykoliv zmizet ze života. V nemocnici jsem se ho zeptal." vysvětlil a začal mě hladit ve vlasech.
,,Wow to je tak romantické, požádat kluka o ruku v nemocnici." zasmál se Tae a Minho s ním. Já jsem se zmohl jen na to dál brečet štěstím.
,,Prosím tě Kookie, prožíváš to víc než Taemin." zasmál se mi znovu Minho a dal mi pusu do vlasů. ,,J-já js-em jenom s-strašně šťast-ný." vykoktal jsem ze sebe a víc se přitulil k Minhoově hrudi.
,,Půjdeme dneska večer vybrat obleky jo?" zeptal se. Rychle jsem začal kývat hlavou a pak si i trochu poskočil což asi nebylo úplně dobré... ,,Ahhh. Kookie mysli na to, že jsem taky kluk prosím" vzdychl a já se strašně začervenal. ,,Promiň hlesl jsem a schoval si mu hlavu do hrudi abych se nemusel dívat. Tolik jsem se styděl.
,,Kookie, klid. Vždyť to byla jenom nehoda." zasmál se Minho a zvedl mi hlavu. Pořád celý červený jsem se na něj podíval. ,,Bylo to trapné." zašeptal jsem a znovu sklopil zrak. ,,Notak Kookieeee~" zasmál se a dal mi malou pusinku na rty. Miloval jsem ho strašně moc. Jako svého bratra. On i Taemin pro mě strašně moc znamenají.
,,Minho, když mi slíbíš, že ho budeš držet tak klidně pojedu a může zůstat tak jak jste." otočil se na nás Tae a usmál se. Šlo vidět, že to moje chování pobavilo. ,,Neboj, nikdy bych ho nepustil." řekl Minho a víc mě objal. Já si položil hlavu na jeho rameno a pomalu usínal. Nevím poč mě auto tak moc uspává.
___
,,Kookie, vstávej." slyšel jsem Taeho hlas. Otevřel jsem oči a rozhlédl se kolem sebe. Byl jsem stoprocentně v Minhoově kanceláři, ale on tady nebyl. ,,Kde je Minho?" zeptal jsem se ještě rozespalým hlasem. ,,Musel jít za otcem, ale nechtěl tě budit tak tě sem přinesl a šel. Teď už ale musíme jít trénovat." řekl a prohrábl mi vlasy. ,,Hmm... Chtěl bych ještě spát." zakňoural jsem a stáhl Taeho vedle sebe na gauč a udělal si z něj polštář. ,,Kookie~ Vážně by jsme měli jít." zašeptal mi do vlásků a pak mi tam dal malou pusinku.
Byl jsem tak moc šťastný.
,,Jungkookie, nechceš si zajít zítra ne večeři?" zeptal se zničehonic. ,,Moc rád odpověděl jsem s úsměvem. ,,Už se těším." zasmál se. ,,Já taky."
,,Hej kluci." ozval se Minho ode dveří. ,,Nemohli by jste nám pomoct?" zeptal se. ,,Jo jasně co potřebujete?" zvedl jsem se a zvedl se z gauče. ,,No, potřebujeme se podívat jak vypadá ta choreografie, když to tančíme všichni a chybí nám Min a taky to potřebujeme nahrát, ale Kibum rozbil stojan na kameru." začal vysvětlovat. ,,Kookie ty to choreo umíš a Tae by mohl nahráva jestli nemáte něco jiného." dořekl to. ,,Jo jasně, pomůžeme, že Tae?" zeptal jsem se a otočil se na něj. ,,Jo jasně." řekl a tak jsme šli.
Po tom co jsme dotančili jsme se chvíli bavili s kluky, ale pak už jsme museli s Taem zamakat na našem 'choreu' nebylo to vůbec těžké spíš jen pár pohybů aby to vyplnilo místo ve videoklipu. Docela nám to šlo a tak jsme si po asi půlhodině dali pauzu.
Lehl jsem si na zem a začal vzpomínat. ,,Děkuju Tae." řekl jsem najednou. ,,Za co?" zeptal se a sedl si vedle mé hlavy. ,,Za všechno. Všechno dobré v mém životě se stalo jen díky tobě." otočil jsem hlavu k němu a chvíli jsme se sobě dívali do očí, ale pak se ke mě začal naklánět. Byli jsme si strašně blízko.
Cítil jsem jeho dech na mém obličeji a zavřel jsem oči. Naše rty se skoro dotýkali, když v tom...
___
Není to už týden co jsem nevydala část? Každopádně se školou to jde dost z kopce a nemám žádnou motivaci se ráno zvedat z postele...
Doufám, že vy se máte dobře.
Conan měl nový song a je to strašně pěkné :(( a SHINee taky....
ČTEŠ
𝙒𝙚 𝙢𝙚𝙩 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣
Hayran KurguCo se stane, když se Jungkook s Taehyungem po třech letech zase potkají? Budou zase spolu nebo se něco pokazí a každý bude muset najít svou cestu? Druhý díl One of Million #taekook