Část 18.

232 17 0
                                    

Celou tu dobu jsem se snažil nějak přijít na to jak tohle vyřešit, ale než jsem stihnul něco vymyslet už bylo zase pondělí. 

Taeminovi už sundali sádru a tak se dneska taky vrací do práce. Na rozdíl ode mě se tam těší. Já se bojím. Vidět Taehyunga je ta poslední věc co bych teď chtěl, ale zároveň je to něco co chci nejvíc na světě. Moc bych chtěl být s ním a nic jiného neřešit, ale můj strach mi to nedovoloval.

,,Kookie, už musíme jet jestli chceš jet s námi." řekl Taemin, který se najednou objevil za mnou a zezadu mě objal. 

,,Myslíš si, že bude Tzuyu v pohodě?" zeptal jsem se Taemina a přes zrcadlo, před kterým jsem stál, jsem s ním navázal oční kontakt. Tzuyu jsme totiž včera večer odvezli k Namjoonovi a Jinovi, jelikož se Taemin už uzdravil a nemá ji kdo hlídat. 

,,Určitě bude. Viděl jsi jak z ní byli oba nadšení. Dokonce i Wheein z byla úplně mimo. Neboj se večer tam zajedeme a všechno zkontrolujeme." odpověděl. ,,Jo a pořád se ti neozval její otec?" zeptal se ještě on. 

Už je to několik týdnů od toho co Nayeon umřela a on pořád nebere mobil. 

,,Ne, pořád nic. Nevím co dělá, ale doufám, že hledá bezpečné místo pro něho a Tzu." odpověděl jsem mu. Kývl hlavou a asi se chystal něco říct, ale do koupelny vešel Minho a plácl ho přes zadek. 

,,Hej!" vypískl Taemin a trochu poskočil. ,,Říkal jsem ti, že ho máš popohnat a vy se tu objímáte jakoby jsme neměli už teď zpoždění pět minut." zasmál se Minho, ale do našeho objímacího vláčku se připojil. ,,Ty si to můžeš dovolit, protože jsi šéf a já jsem tvůj snoubenec a tohle je naše dítě, takže do práce si můžu chodit kdy chci." trochu se zamračil na Minhoa do zrcadla, ale hned na to se rozesmál. 

,,Tak to prrr. Podle zákona jsou moji pěstouni pořád Joon a Jin." obořil jsem se na ně já. ,,Dobře Kookie. Tak já ti strhnu plat za všechny tvoje pozdní příchody za poslední měsíc jo?" zeptal se mě s úšklebkem na rtech Minho. ,,Ale notaaak. Říkal jsi přece, že jsem tvůj mladší bráška. To bys snad mohl udělat výjimku ne?" otočil jsem se na něj dozadu se psíma očima. ,,No jasně, ale teď už pojď." řekl a tahal mě ven z koupelny. Taemin se tomu za mnou tiše smál. 

___

Ranní koupelnové objímání sice odstranilo mou nervozitu, ale hned jak jsem se ocitl před budovou SM žaludek se mi stáhl a celkově jsem se cítil hůř. 

Minho ke mě přistoupil a dal mi ruku na rameno. ,,To zvládneš Kookie. U toho natáčení budu i já a Taemin a kdyby se cokoliv pokazilo nebo by ses cítil vážně moc špatně řekneš nám to ano?" zeptal se ale na odpověď nečekal a pevně mě objal. Pak ale přišel Taemin a Minhoa si vzal sebou do zkušebny SHINee. Já zabloudil hned o dveře vedle. 

Tae už tam byl a lehce se rozehříval. Hlasitě jsem polkl a tichým krokem jsem se vydal do šatny. Trochu jsem doufal, že si mě nevšiml, ale bylo to až nemožné kvůli zrcadlu. 

Rychle jsem se převlekl do věcí ve kterých budeme točit, ale odvahu na to vejít za ním jsem nesesbíral. 

Klaply dveře. V nich stál samozřejmě Tae, kdo jiný taky. ,,Kookie, já-" začal, ale v tom se ozval hlas jedné z našich 'pomocnic'. ,,V a Jungkook. Máte se hned dostavit do-" ani to nestihla doříct, když jsem kolem ní proletěl rychle do místnosti ve které se bude točit. 

___

Po několika dlouhých úpravách mého vzhledu, jsme se konečně dostali k samotnému natáčení. S Taem jsme si stoupli na správnou pozici a to tak, že jsme byly obličeji k sobě a Tae stál zády k hlavní kameře. 

𝙒𝙚 𝙢𝙚𝙩 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣Kde žijí příběhy. Začni objevovat