Část 21.

203 15 3
                                    

Ani jsem si neuvědomil kolik času už uběhlo od doby co jsme začali tančit. 

Dveře se najednou otevřeli a v nich nebyl nikdo jiný než Minho. 

,,Oh... Ahoj Yoongi." pozdravil ho a vřele se na něj usmál. ,,Myslím, že už můžeme jít, takže se běžte osprchovat a převléct a máte 'volno'." řekl nám a tak jsme si všichni unaveně sedli na zem. ,,Jo a Kookie... Jedeš s námi v autě, protože se stavíme jim něco koupit a ty nám musíš poradit." řekl ještě předtím než odešel. 

,,Taekook jdou první do sprch!" vykřikl Jimin a zvedl se aby mě mohl pomalu tahat směrem k  šatně vedle které jsou i sprchy. ,,Tak šup zvedej se." řekl a nechal mě tak. Pak odhopkal zpátky za Yoongim a Hobim a se spokojeným úsměvem se na mě podíval. 

Ten had!

Otevřel jsem dveře od šatny, tam si vzal oblečení, a hned otevřel další dveře do sprch. Tae šel hned za mnou. 

Sprchy byly společné a bez jakýchkoliv zábran, to proto nás sem Jimin táhl. 

Otočil jsem se zády k Taemu a pomalu a nejistě si začal stahovat tričko. 

Když bylo dole, Tae za mnou přišel a zezadu mě objal. ,,Kookie, už jsem tě viděl nemusíš se stydět. Navíc nemáš za co." zasmál se a dal mi pusu na krk. 

Tohle mi dodalo trochu sebevědomí a tak jsem se na něj otočil a políbil ho na rty. Polibek mi oplácel a pokračovali by jsme dál kdyby na dveře nezaklepal Jimin. 

,,Hej vy dva! Neslyším téct vodu." 

V té chvíli jsem si vybavil jeden moment... 

Ani jsem si to neuvědomil, ale usmíval jsem se. 

,,Na co myslíš?" zeptal se mě Tae. ,,Pamatuješ si to ráno po tom co jsme se dali dohromady? Myslím před třemi lety." zeptal jsem se. On jen souhlasně kývl hlavou a dál ze mě nespouštěl oči. ,,Měli jsme se jít sprchovat, ale začali jsme se líbat, a tak na nás Jin křičel to samé co teď Jimin." zasmál jsem se a pevně ho objal. 

,,Na to si vzpomínám. A taky si bohužel pamatuju jak ten den Jin všude prohlašoval, že tu postel na které jsem to dělali nebude čistit a bude v ní spát tak jak je..." Na to jsem se hlasitě rozesmál. ,,Naštěstí má Namjoon rozum." dodal jsem k tomu. 

Po asi patnácti minutách jsme vylezli ven a na řadě byli zbylí tři členové. 

Potom už jsme se jen vydali na hlavní parkoviště a nasedli do aut. 

___

,,Mají radši červené víno nebo bílé?" ptali se mě asi už na pátou věc ti dva se kterými sdílím dům. ,,Jin pije jenom červené a Joon vypije všechno, ale už pojďme ať na nás nečekají." zakňoural jsem jak malé dítě a oni se teda už konečně vydali  pokladně. 

Konečně jsem se dostali do auta a už vyjeli. Dalo mi hodně práce neusnout, ale nakonec jsem to zvládl a když jsme se dostali k jejich domu měl jsem chuť vyběhnout ven a mého bratra i jeho manžela obejmout. 

Otevřel jsem dveře od auta a tak tak jsem se krotil abych nezačal utíkat. 

Zdálo se mi, že Taemin i Minho chodí strašně pomalu a ta krátká cestička k domu se mi najednou zdála nekonečná. Tak moc jsem se na ně těšil. 

Když už Minho konečně zazvonil a Jin s Namjoonem nám otevřeli dveře, rychle jsem na ně skočil a oba pevně sevřel v objetí. 

,,Ahoj Kookie." řekl Jin a pohladil mě po vlasech. ,,Ahoj Jinie." zašeptal jsem a nehodlal je pustit. ,,Moc rád tě vidím." řekl zase Namjoon. ,,Já vás taky." odpověděl jsem. Pak jsem byl ale nucen se odtáhnout, protože i když jsme si to asi všichni tři přáli, nemohli jsme se objímat navěky. 

,,Tohle jsou Minho a Taemin." představil jsem své přátele, ale stejně to bylo zbytečné, protože SHINee jsou jedna z nejslavnějších skupin v Koreji a všichni o nic aspoň slyšeli. 

,,Rádi vás poznáváme." řekl Minho s úsměvem. Pak se tam spolu začali o něčem bavit, ale to už pro mě nebylo důležité a ani zajímavé, a tak jsem bez pozvání šel dovnitř za ostatníma. 

Hned v kuchyni jsem našel Wheein s Tzuyu. Pravděpodobně se snažili udělat nějaké sušenky a Wheein to docela šlo. 

,,Ahoj holky." pozdravil jsem a vřele se na ně usmál. ,,Strejda Kookie." vykřikla Tzu a rozběhla se za mnou. ,,Jungkook!" vykřikla zase Wheein. Obě mě objaly. 

,,Jungkooku, zkusíš jestli je to těsto dobré? Seokjin mě tím pověřil a já si nejsem jistá. I když tenhle prcek to jí celou dobu a nevěří mi, že jí bude špatně." řekla Wheein, a tak jsem si nabral trochu těsta na prst a dal si ho do pusy.  Popravdě jsem nečekal, že to bude tak dobré.

,,Je to úžasné. To jste dělaly sami?" zeptal jsem se a ony začaly kývat hlavou na znamení souhlasu. 

,,Kohopak to tu máme?" zaptal se hlas za mnou, a tak jsem se otočil abych mu viděl do očí. ,,Ahoj Kookie." pozdravil mě a obejmul. ,,Ahoj Tae." pozdravil jsem taky. ,,Máš tady těsto." zasmál se a palcem mi přejel po rtu, který se po jeho doteku lehounce roztřásl. 

Prst si olízl a hned potom si mě přitáhl do polibku, který jsem nemohl neopětovat. Jeho rty byly úžasné jako vždy a do těch mých nádherně zapadaly. Po každém kontaktu s ním jsem se cítil nádherně. 

,,Myslím, že nám něco uniklo Joonie." ozval se Jin za námi. 

Na to jsme se od sebe odtáhli, ale pořád mě držel za boky a já jeho kolem krku. Oba jsme se začali tiše smát. Jin i Namjoon se na nás trochu nechápavě dívali, ale já jsem dal Taemu poslední pusu na rty a odtáhl jsem se od něj úplně. 

,,Půjdeme teda jíst?" zeptal jsem se nevinně a usmál se. ,,Awww. To je přesně ten bunny smile co si pamatuju." začal se nade mnou rozplývat Jin. ,,Lásko to jídlo." zasmál se Joon, ale i tak mě pohladil po vlasech a pak mě znovu obejmul. 

,,Slyšel jsem jídlo?" objevil se za námi Jimin a s ním vlastně i zbytek lidí. Jin se zasmál a pobídl všechny aby  se posadili ke stolu. Dokonce i holky si poslušně sedli vedle sebe. 

Celý ten den jsem si opět uži jak jen bylo možné. Nakonec jsme se stejně rozhodli přespat a jediné co mě překvapilo bylo, že Taeho pokoj zůstal celou dobu stejný a to se prý už přestěhoval do svého dávno. 

Nechyběla tady ani jedna jediná věc. 

Tolik vzpomínek. 

,,Kookie, doufám, že nejsi unavený, mám totiž plány." řekl Tae, když jsme se posadili na postel v jeho starém pokoji s úšklebkem na tváři. ,,Myslíš vůbec na něco jiného?" zasmál jsem se a stáhl si ho k sobě tak, že jsem mu ležel na hrudi. 

,,To mě máš jako za někoho co myslí jenom na sex?" zeptal se mě a jemně mě začal hladit po zádech. ,,Prozradím ti tajemství." pokračoval dřív než jsem stihl odpovědět. ,,Jsi prostě moc dokonalý." zašeptal a dal mi pusu do vlasů. Byl jsem si jistý, že jsem celý zčervenal, ale i tak jsem mu nepřevlečený usínal na hrudi. 

,,Miluju tě Taehyungie."

,,Já tebe víc."

,,To nejde."

,,Ale jo jde."

,,Hmmm... Vážně nevím co bych bez tebe dělal."

,,Našel si někoho stejně úžasného jako jsi ty a žil s ním až do konce života."

,,Na co mít někoho stejně dobrého jako jsem já, když můžu mít někoho tak úžasného jako jsi ty. Jsi úžasnější než já."

,,Dobře. Hlavně už spi. Vím, že jsi unavený."

,,Neměl jsi náhodou plány?"

,,Nemyslel jsem to vážně. Spinkej zlatíčko."

A vážně jsem po chvíli usnul.

___

Haha v pondělí jsem to nestihla.

𝙒𝙚 𝙢𝙚𝙩 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣Kde žijí příběhy. Začni objevovat