Epilog

297 18 6
                                    

Od toho incidentu už uběhlo pár měsíců a za celou dobu jsem nemohl být šťastnější. 

Taeho ruka se hojila rychle a nijak moc mu to v ničem nebránilo, za což byl samozřejmě rád. Taky se k nám stihl přestěhovat, protože původní plán, že já půjdu bydlet k němu Minmin dvojice zamítla...

Jako skupina jsme se dali zase dohromady a už jen čekáme než se Tae plně uzdraví. 

Paula jsem od té doby neviděl, teda otce... Nějak, vlastně ani nevím jak, jsem ho teď začal brát jinak. Samozřejmě mu nemůžu spoustu věcí odpustit, ale jo asi už to není nenávist. Vzal si s sebou Tzu a já jen doufám, že se mají dobře.

Wheein se zlepšila v používání své schopnosti a snaží se pomáhat lidem co ztratili paměť. Jin a Joon jsou na ni neskutečně moc pyšní a já jsem šťastný za ně. 

Jimin, Yoongi a Hoseok nedávno odjeli na měsíc pryč. Navrhli to Gi a Seok a myslím, že Jimin bude za chvíli ten ten nejšťastnější člověk na světě, protože to překvapení, které si pro něj ti dva připravili určitě čekat nebude. 

No a co dalšího říct... 

Doufám, že i ty jsi šťastná a máš se v nebi dobře.

Mám tě moc rád sestřičko. 


,,Zase píšeš ty dopisy?" ozvalo se za mnou a po chvíli se prohnula matrace a kolem mě se omotaly dvě silné paže. ,,Mhm. Co ty tady děláš?" zeptal jsem se zase já. ,,Chci se mazlit." zamumlal a stáhl mě do lehu . ,,Taeee." zamručel jsem, ale víc se na něj natiskl. ,,Strašně moc tě miluju králíčku." zamumlal a dal mi rychlou pusu na čelo. ,,Já tebe taky, ale to víš." zasmál jsem se. ,,Hmm to ale vůbec nevadí. Rád to od tebe slyším." řekl a dal mi další pusu tentokrát na tvář. ,,Miluju tě, miluju tě, miluju, miluju tě." řekl jsem co nejrychleji za sebou a trochu se zasmál. ,,Miluju tě, ale teď už pojďme spát. Dobrou noc lásko moje." řekl a pak už jsem pomalu propadal spánku. 

___

Ok toto je oficiální konec, ale možná někdy v budoucnu vyjde příběh, který bude malinko navazovat...

Doufám, že vás moje nepravidelné vydávání neodradilo a příběh vás bavil...

-Momo

🎉 Dokončil/a jsi příběh 𝙒𝙚 𝙢𝙚𝙩 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣 🎉
𝙒𝙚 𝙢𝙚𝙩 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣Kde žijí příběhy. Začni objevovat