Dvacátá kapitola

404 13 5
                                    

Sledovali jsme horor a po chvíli jsem zavřela oči. Probudil mě až zvuk dveří. Rychle jsem se zvedla uvědomila jsem si, že film už dávno skončil a já jsem usnula na Lukově klínu.

,,Čau bráško" zvedl se z gauče Luke šel přivítat Calvina.

Ten mu ale radost vůbec neoplatil. ,,Co děláš v mym bytě?" přimouřil oči a čekal na odpověď.

,,Byl jsem dělat Belle společnost" zahubil se Luke a chytil mě kolem pasu. Já už se dávno postavila na nohy, takže jsem teď vedle Luka stála, proto si mě jednoduše přitáhl k sobě.

,,Calvine" promluvila jsem a odtáhla se od Luka.
Calvin jakoby se probral z tranzu, se na mě podíval.

,,Chtěla bych jít k Lukovi..." začala jsem opatrně.

,,Proč? On teď oxidoval tady, proč bys chodila ještě k němu?" odplivl si na podlahu.

,,Takhle to nemyslím Calvine, chtěla bych se k Lukovi nastěhovat" pokusila jsem se o milý úsměv, ale uvnitř jsem se třásla.

Calvins view:
Pár minut předtím

Zaparkoval jsem. Vydal jsem se do domu a přivolal si výtah. Přemýšlím, že dneska si s ní zase popovídám, docela mi to chybí. Koupil jsem víno, aby se se mnou zase bavila. Je to takový nezávazný rozptýlení a jak usuzuji podle asi týden staré události, třeba by mohla bejt i docela prdel, jestli mě nechá jí ojet.

Odemknu byt a ve dveřích se zarazím. Boty?! Vypadá to jako... a pak se zarazím na gauči sedí rozvalený Luke a Bell právě zvedá hlavu z jeho klínu?! To si ze mě děla někdo prdel ne?

,,Čau bráško?" vypálí ke mně Luke a já pohotově couvnu. Podívám se na Bell, které se postaví vedle toho hajzla, ale pak svou pozornost vrátím jemu.

,,Co děláš v mym bytě?" propálím ho pohledem.

,,Byl jsem dělat Belle společnost" provokativně jí přitáhne k sobě. Cítím jak se mi zatíná každý sval v těle. Myslel jsem, že toho kokota zabiju.

,,Calvine..." oslovila mě Bell mým jménem a já cítil, jak moje tělo zase ochabuje. Zvedl jsem k ní pohled a to jí pobídlo pokračovat.

,,Chtěla bych jít k Lukovi..." řekla potichu a já pozvedl obočí. To mě teď bude provokovat i ona? Se dohodli jak mi předhodit jak šukaj? A já si na ní špinil ruce.

,,Proč? On teď oxidoval tady, proč bys chodila ještě k němu?" odplivl jsem si na podlahu a propálil je pohledem ještě ostřeji, než předtím.

,,Takhle to nemyslím Calvine...já...chtěla bych se k Lukovi nastěhovat". Když to řekla, v mém mozku rozpoutala něco neuvěřitelnýho. Možná bych řekl, že jsem pocítil i strach kdybych se neznal.

Viděl jsem jak se falešně usmála a čekala, že jí Luke pomůže.
Ten kokot jí dal pusu do vlasů a něco jí šeptal. Ona se usmála...
Pak na mě kývl a zabouchly se za ním dveře.

Z hluboka jsem se nadechl. Na tenhle rozhovor nepostačí víno. Vydal jsem se k lince a vyndal slivovici. Stála jako přikovaná a pozorovala, jak si sedám na pohovku. Viděl jsem jí v očích strach, ale byl jiný, než by se teoreticky odrážel v těch mých. Já se bál co přijde, zatímco ona, se bála mě.

,,Proč?" vyšlo ze mě po pár locích z lahve a svůj zrak sem upnul na ní. Měla krásné vlasy a ještě víc na ně upozornila, když si je nervózně projela prsty.

,,Calvine..."

,,Přestaň kurva opakovat moje jméno!" utnul jsem jí, než stihla pokračovat.

Trochu couvla a nadechla se k pokračování ,,Mám pocit...že nám to takhle nefunguje" podívala se na špičky bot.

,,Jasně... viděl jsem, jak moc vám to tu před chvíli "fungovalo"."  prsty jsem naznačil uvozovky a ironicky se smál. Pořádně jsem se napil, abych potlačil vztek.

,,Tak si táhni!" zakřičel jsem z ničeho nic. Viděl jsem jak jí po tváři pomalu tečou slzy a to byla chvíle, kdy se rozeběhla do svého pokoje.

,,Kurva!" hodil jsem flaškou o stěnu a ta se rozletěla po místnosti.

Raining - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat