Druhá kapitola

953 19 0
                                    

Nahoře je Calvin

Calvin došel k výtahu a otevřel dveře. Nechal mě vejít první, což mě překvapilo vzhledem k jeho chování. Zmáčkl 16. patro a výtah nás a vezl nahoru. Vstoupili jsme do chodby,kde byly jen jedny dveře. Calvin sáhl do kapsy a snažil se něco nahmatat.

,, Sakra...zapomněl jsem si doma klíče'' zasténala a odhrnul rohožku, na podlaze z lesklého dřeva. Nadzvedl jedno malinké prkénko a zespodu vytáhl malou krabičku, ze které vyndal klíč. Odemkl dveře a opět mě nechal jít první. Přede mnou se rozprostřel nádherný být. Vypadal jako byt nějakého milionáře a přitom tam bydlel obyčejný student vysoké školy.

,, A kam že to vlastně chodíš na školu?'' zeptala jsem se opatrně.
,, Nechodím '' odvětil a nevěnoval mi při tom ani pohled. ,,Takže tvůj pokoj je po chodbě doprava. Tahej si sem koho chceš ale nechci tedy vidět žádné kluky! Nebudeš píchat v mém bytě. Jo a můj pokoj je hned naproti a tam nikdy nelez, dohodneme se? Támhle koupelna a kuchyň máš propojenou s obývákem''. Už se chystal k odchodu, když jsem ho oslovila.

,,Calvine? ''

"Hm?" otočil se na mě.

,, Proč sis mě vzal k sobě? Co z toho budeš mít? '' V tu chvíli jak kdyby se z něj stal jiný člověk. Ďábelský se na mě podíval,, Třeba tebe'' vyděšeně jsem na něj koukala. Calvin začel rudnout a najednou vybuchl smíchy. Doslova se mi vysmál do očí.

,, Peníze kotě, peníze, které dostanu společně s tebou'' Nevěřícně jsem na něj koukala, ale na jednu stranu jsem se neměla čemu divit. Byl to cizí člověk proč by si mě taky měl brát k sobě? Mělo mi to dojít už na začátku a já kráva jsem teď překvapená.

Doufám že se vám to zatím líbí 🖤
Jak pak se to s Calvinem a Bellou vyvrbí...? 🖤

Raining - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat