Pátá kapitola

688 14 0
                                    

Nahoře na fotce je Adam, Calvina kamarád z Itálie, užijte si čtení, vaše XXXLHEA

Ležela jsem na posteli, projížděla Instagram a jedním sluchátkem poslouchala hudbu. Najednou se ozvalo tiché zaklepání, pak druhé a třetí. Do dveří opatrně strčil hlavu Calvin a já se okamžitě posadila. Neuvědomila jsem si ale, že mám pouze tričko a kalhotky a díky tomuto činu moje peřina sklouzla z mých nohou, takže na nich okamžitě spočinul Calvinův pohled.

,,Co tu chceš?" zeptala jsem se podrážděně a okamžitě se přikryla nohy. Byla a jsem pořád naštvaná z toho, co mi řekl v kuchyni .
,,Co kdyby jsme někam vyrazili?" zeptal se a vešel víc do pokoje. Povytáhla jsem obočí a on pochopil, že čekám na pokračování.
,,Do Hvězdy, to je club kde jsou teď moji kamarádi a čekají na nás".
Představa alkoholu, cigaret a hlasité hudby se mi okamžitě znechutila s ani jsem nezájem nemusela předstírat.
,,Tak to ani omylem" zasmála jsem se té představě a opřela se o zeď.
Tentokrát povytáhl obočí zase Calvin ,,Prosím?" tvářil se také trochu pobaveně. ,,Ty si nemůžeš vybírat, holčičko" a s těmi slovy zavřel dveře.

Za 15 min. Calvin's view

Vešli jsme dovnitř a na se podíval na drobnou světlovlásku, vedle sebe. Při zadunění reproduktorů sebou trhla a trošku se na mě natiskla. Bylo vidět, že by tu opravdu nejradši nebyla.
Stále jsme se proplétali davem a hledali partu, mně dobře známých lidí. Chvíli jsem dokonce přemýšlel, že jí chytnou za ruku, aby se mi neztratila, ale pak jsem se tomu jen zasmál. Vždyť je posraná, ona neudělá ode mě ani krok.

Došli jsme ke stolu mých přátel a pohled většiny spočinul na Belle.
Ta jen stála po mé levici a přihlouple se usmívala.
"Pane jo" vyskočil Eric ze sedačky a začel se Belle dvořit.

Bella's view

"Jsem Eric" usmál se na mě kluk, co hned po našem příchodu vstal a mile se na mě usmíval.
"Bella" úsměv jsem mu oplatila. Parta nám uvolnila místo a všechni jsme se posadili. Já jsem seděla vedle Erika a slova se ujala menší dívka vedle mě z druhé strany.
"Ahoj Bello, já jsem Amy a tohle je Charlie" ukázala brýlatá černovláska na brýlatého kluka, který pevně tiskl její ruku v té svojí. Charlie vypadal mile a hned se na mě usmál. Všechno tu vypadali noc mile. Amy si odkašlala a pokračovala. "Erica už si poznala..." ukázala na blonďáka, menšího vzrůstu "...a vedle něj sedí Luke."
Luke byl hodně vysoký brunet, postavou podobný Calvinovi, ale nesmál se tak jako ostatní. Nakonec mi ještě představila Adama, milého snědého bruneta, když v tom došla servírka.
"Copak to bude?" optala se a všechny kluky projela pohledem.
"Gin pro všechny" zvolal Eric a já se hned otočila na Calvina "Prosím, já pít nechci".
Calvin se na mě chvíli zamyšleně díval a všechni tiše očekávali jeho reakci.
"Jí doneste Colu" otočil se nakonec na servírku a ta si to hned zapsala. Oddechla jsem si a rty jsem Calvinovi naznačila, že děkuji a přísahala bych, že než se otočil na Adama, věnoval mi menší úsměv.
Servírka donesla drinky a všechni se do nich s nadšením pustili. Zatímco já pořád cucala svojí Colu, Eric už objednával další alkohol.
"Řekni nám něco o sobě Bello" ujala se slova Amy. Chvíli jsem přemýšlela co říct.
Odkašlala jsem si a začela.
"Moje jméno už zjevně víte, že?" všechni pokývali hlavou a Calvin mě jen pozoroval. Pokračovala jsem.
" Za týden mi bude 18 a do teď jsem studovala lékařství" ukončila jsem svůj proslov a měla že sebe dobrý dojem.
"A ty mi budeš tvrdit, že jí je 15" nahl se Adam přes stůl a praštil Calvina do ramene.
"Jaký lékařský obor?" skočila mu nadšeně Amy do řeči.
"Neurochirurgie" odpověděla jsem a ona s nadšením zatleskala.
Po chvíli Calvinovi zazvonil telefon a on s omluvou odešel někam do davu.
"Amanda?" podíval se tázavě Eric na Adama a ten s pohledem upřeným za Calvinem přikývl.
Všechni jsme se bavili, servírka nosila další a další pití až se na mě Luke podíval.
"Ty Bello, pila si to někdy?" posunul svojí skleničku ke mně. Jen se zavrtěla hlavou.
"Ochutnej" posunul jí blíž ke mně a já se nejistě podívala na Amy. Ta jen s úsměvem kývla a já se pro skleničku natáhla. Zvedla jsem studenou tekutinu a malinko upila. "Fuj" odložila jsem okamžitě Gin a napila se svojí Coly.
"Můžu si to půjčit?" ukázala Amy na mojí Colu a já jí skleničku podala. Vzala do druhé ruky Lukův Gin a obojí smíchala půl na půl. "Ochutnej to teď" natáhla ke mě mojí, kdysi sklenku Colu a já si jí neochotně vzala. Trochu jsem olízla okraj, ale pak jsem se odvážila napít. Nápoj ani trochu nechutnal tak hořce jako předtím.
"Chutná?" zeptal se šťastně vysoký Luke a já s dalším lokem přikývla.
"Dáš si další?" vzal si ode mě prázdnou skleničku a bez mojí odpovědi objednal všem další pití.

Pila jsem a pila a pomalu se mi začínal motat svět. Vypila jsem šestou skleničku a Amy mě chytla za ruku "Pojď tančit". Hned jsem vstala a následovala Amy davem lidí, do středu pódia. Pustila mojí ruku a začela se vlnit v rytmu hudby. Hned jsem dělala to samé a užívala jsem si chtivé pohledy mužů kolem. Najednou jsem ucítila něčí ruce, kolem svého pasu. Otočila jsem se a za mnou stál vysmátý Eric.
"Můžu prosit tanec?" zeptal se a přitáhl mě k sobě. Nic jsem nenamítala a společně jsme tančili na další dvě písně.
"Jsi skvělý tanečník" složila jsem mu kompliment, když jsme opět zasedli ke stolu. Mezitím, než jsme s Amy, Charliem a Ericem vypili další dvě skleničky, Luke i Adam odešli a Calvin se pořád neobjevil. Nechápala jsem, proč mě sem teda tahal, ale vlastně mi to vůbec nevadilo. Amy a její kluk si tentokrát dali vodku a mně jí půl na půl naředili džusem.

Zrovna jsem se hrozně chechtala Ericovu vtipu a a chtěla jsem na odpověď něco zvolat. S Amynou pomocí jsem se postavila na sedačku boxu a roztáhla ruce. V ten moment sem zakopla o Amyno stehno a se smíchem letěla dolů.
"Můžete mi říct, jak se jí tohle stalo?!" ozval se naštvaný hlas Calvina, který mě naštěstí při příchodu chytil. Pomalu mě položil na kraj sedačky a pak se na mě dlouze zadíval, jako kdyby čekal, že zrovna já mu odpovím.
"Pojedeme" řekl nakonec, když se nikdo neměl k odpovědi a Eric se hned postavil "Pomůžu ti". Calvin se na něj okamžitě otočil a pohledem ho doslova posadil zpět za stůl.
Nakonec jsem to byla já, kdo promluvil "Ještě nepojedu".

Myslím, že čtení delších kapitol pro vás bude příjemnější, takže tahle má 1083 slov. Blíží se první bližší kontakt s Calvinem, ale předem říkám, že nechci nic uspěchat. Btw všechny postavy přátel Calvina, se postupně objeví v médiích u dalších kapitol. Vaše Lhea🌹

Raining - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat