A poslední z přátel je Charlie, přítel Amy (nahoře)
Calvin vešel do kuchyně a už od dveří se usmíval ,,Dobré odpoledne". S těmi slovy položil tašku, co držel v ruce, na stůl.
,,Ahoj, co je to?" ukázala jsem na supermarketovou igelitku na stole.
,,Oběd" zazubil se a pobídl mě, abych se šla podívat.
Zvedla jsem se a došla k němu. Podívala jsem se první na Calvina. Stál vedle tašky a s úsměvem čekal, až do igelitky nakouknu. Pak jsem svou pozornost přesunula na onu tašku a začela vyndavat obsah.
,,Čína?" zvolala jsem nadšeně a vrhla se mu kolem krku. Udělala mi radost, že si vzpoměl a vzal bez masa.
Calvin okamžitě stuhl a to spíše v negativním smyslu. Okamžitě mi došlo, že jsem to možná trochu přehnala a odtáhla jsem se.
,,Promiň, prostě děkuju" sledovala jsem svoje špičky nohou.
,,To je v pohodě" na chvíli se odmlčel ,,ale už to nedělej" a pak se usmál jakoby nic. Občas je trochu zvláštní, to se musí uznat.
,,Ale to není všechno" ukázal na tašku.
Přesunula jsem na ní opět všechnu svojí pozornost a sáhla dovnitř.
Vyndala jsem skleněné láhev, která už na první pohled působila opravdu draze.
,,Víno a co je to druhé?" zvedla jsem tu se zlatavou tekutinou.
,,Whiskey" usmál se hrdě ,,bude bude docela ironie, pít tyhle krásky dneska u nějaký levný komedie, ne?" řekl poněkud nervózně a mně došlo, že to je něco jako pozvání.
Chvíli jsem uvažovala, ale pak jsem
mu drkla pěstí do ramene ,,Ale film vyberu já".
Bylo vidět, že mu moje doteky asi opravdu nejsou moc příjemné, ale stejně se zazibil a kývl. Otočila jsem se, že dojdu pro flashku do pokoje, ale Calvin mě ještě oslovil.
,,Hej Bell" křikl provokativním hlasem, když jsem byla v chodbě. Střčila jsem hlavu zpět do dveří.
,,Tohle není rande" řekl se smíchem.
,,S tebou bych na rande nešla" odpověděla jsem s úsměvem a bylo vidět, že takovou reakci nečekal. Vzala jsem v pokoji flashku a najednou jsem si vzpoměla. Napsala jsem mu, že mi do toho něco vlezlo a vypnula telefon.~
Seděli jsem na gauči, cpali se jídlem a koukali na film.
Když jsme dojedli, Calvin se natáhl pro víno, otevřel ho a já ho jen sledovala.
,,Myslím, že bych pít neměla" podívala jsem se na Calvina.
,,To mám pít sám?" zasmál se a natáhl ke mně flašku. Chvíli jsem na ní jen koukala a pak jsem flašce vína natáhla ,,Ale jen to víno"
ČTEŠ
Raining - CZ
Romance"Tohle nejsem já Bello, podívej se na mě, tohle se mnou děláš ty!" zakřičel Calvin a otočil se na mě. ,,Možná právě se mnou, jsi to ty!" otočila jsem se k odchodu a zaslechla tiché zašeptání. ,,Já tě potřebuju" pomalu ke mně došel a pokračoval ,,chc...