,,Tomu nevěřím, to se nestalo" chechtala jsem se každé Calvinově příhodě z dětství.
,,Ale ano, opravdu jsem tam spadl" přestal se smát a dlouze se na mě zadíval.
,, Za čtyři dny jedeme na chatu, pojedeš taky nebo-?"
,,Jedeme?" Calvinovi došlo, že to neřekl nejlépe a hned se opravil ,,Já, Charlie, Amy, Luke..." odmlčel se ,,a byl bych rád, kdyby si se k nám přidala" domluvil a mile se usmál."Ráda s vámi pojedu, ale pokud by to nevadilo, šla bych si už lehnout". Kývl a já odešla do svého pokoje, převlékla jsem se do kalhotek a volného bílého trička a usadila se na postel. Vytáhla jsem svůj deník a po dlouhé době tam něco napsala
"Myslím, že jsem asi šťastná mami!"
—————-Další den jsem spala až do jedné, vyšla jsem z pokoje a protáhla se. Pak jsem se zděsila. Měla jsem na sobě pouze tričko a ony kalhoty, do kterých jsem se předešlý večer oblékla. Zkusila jsem zavolat do společných prostorů bytu, ale Calvin jak bylo zvykem, nebyl doma.
Zůstala jsem tedy tak a šla rovnou do koupelny, vyčistila jsem si zuby a učesala vlasy do volného culíku. Pak jsem se v pokoji převlékla do šedivé mikiny a černých tepláků a vyšla ven z bytu, za účelem protáhnout své znuděné svaly. Chtěla jsem si před tím, než si udělám oběd, protože na snídani bylo už pozdě, proběhnout po městě.
Ulicí jsem se dala do leva a běžela směrem k městskému parku.Jen tak jsem běhala po vyhrazených cestičkách a užívala si dne. Přemýšlela jsem nad tím, co všechno se za poslední dobu událo. Calvin byl matoucí. Vzal mě do klubu a tancoval se mnou a potom mě vykoupal. Styděla jsem se, když jsem si vzpoměla, jak mě žínkou omýval po téměř nahém těle. Koukali jsme na film a pili víno, nebo jak jsem navštívila ho pokoj. Taky to jak na mě křičel a jak jsem ho ošetřovali. Řekl mi, že tu bude pro mě, napsal mi na dobrou noc, stejně jako Luke. A kruci! Já na Luka zapomněla, včera jsme měli jít ven. Zastavila jsem a chtěla jsem mu napsat, ale došlo mi, že mobil zůstal v kuchyni. Vlastně je od včera vypnutý. Otočila jsem to a běžela domů.
Doma jsem hned zapla telofon. 5 zmeškaných hovorů a 7 zpráv.
Luke: Ahoj, kde se uvidíme?
Luke:Vyzvednu tě doma?
Luke: Bell?
Luke: Platí to vlastně dnes v 5?
Luke: Udělal jsem něco?
Luke: Stalo se něco?
Luke: Bello??Cítila jsem se strašně. Chtěla jsem se mu ihned omluvit, ale nevěděla jsem co říct. Ahoj luku, včera mě Calvin opil, takže si nic nepamatuju a zapomněla jsem na tebe?? Rozhodně ne!... vytočila jsem hovor. Chvíli to vyzvánělo a pak se Luke ozval.
Luke: "Bello? Jsi v pořádku? Měl jsem strach..."
Bella: "Moc se ti omlouvám, udělala se mi zle a usnula jsem." mrzelo mě, že mu lžu, ale zle mi vážně po tom víně bylo a usnula jsem asi v 6."
Luke: Aha a už jsi v pořádku?
Bella: Ano, už je mi dobře, ráno jsem to vyběhala.
Luke: A měla by jsi čas dneska? Přišel bych. Jedna holka, Amanda... stejně říkala že bude Calvin s ní."Domluvili jsme se na čase a položila jsem telefon. Upravila jsem se, udělala kaffe a zanedlouho se ozval zvonek. Za chvíli už byl Luke u dveří.
,,Ahoj" objala jsem ho s úsměvem a pozvala dál. Posadili jsme se na gauč a donesla jsem kávu.
,, Jak se vám tu vůbec žila?" usmál se lehce Luke.
,, Je to celkem fajn, jsem Calvinovi vděčná za to, co pro mě udělal" řekla jsem po pravdě.
,, To chápu, kdyby to někdo nabídl mě, taky bych neváhal a určitě bych si tě nevzal pro peníze."
,, To je hezké, děkuji" usmála jsem se.
,, Víš Bell" poposedl na pohovce blíž ke mě ,, bylo by pro mě štěstí to pro tebe udělat. Pomoct ti... Calvin je super kamarád, je škoda, že tohle necítí."
,, Co tím myslíš?" zamračila jsem se.
Luke se na mě dlouze zadíval "Noo určitě myslím, že nedokáže byl šťastný z tvojí přítomnosti" pohladil mě po ruce ,,pro něj je nejbližší člověk Amanda a i ona je mu ukradená, kdyby si někdy chtěla odtud, u mě bys byla vítána."
,, Kdo je vlastně Amanda?" zeptala jsem se po chvíli ticha.
Luke se zasmál ,, To je taková vtipná historka" na chvíli se odmlčel, aby si zapálil cigaretu.
,, Nevím, zda se tu smí kouřit" zamračila jsem se.
,, Jistě že smí, strávil jsem tu víc času než ty" natáhl ke mně ruku s cigaretou.
,, Já nekouřím" odsunula jsem se kus od kouře, co se z cigarety linul.
,,Dobrá... Amanda chodila na základce s Ericem." rychle jsem si vybavila milého blonďáka. ,,v praváku jsem mu jí ale přebral, byl jsem populární, takže se ze mě stala její kořist" pak trochu zvážněl ,, potom ale na naší školu nastoupil Calvin. Modrooký syn pracháče a podmanil si celou školu. Učitele a celou školu včetně Amandy. Umí se lidem rychle dostat do hlavy." Těmi slovy ukončil Luke vyprávění.
,, To mě mrzí" poposedla jsem zase blíž k němu.
,, To vážně nemusí" rozesmál se. ,,Amanda je děvka a já jsem rád, že jsem to zjistil. Píchá s Calvinem a stejně jako on, i se spoustou dalších."
ČTEŠ
Raining - CZ
Romance"Tohle nejsem já Bello, podívej se na mě, tohle se mnou děláš ty!" zakřičel Calvin a otočil se na mě. ,,Možná právě se mnou, jsi to ty!" otočila jsem se k odchodu a zaslechla tiché zašeptání. ,,Já tě potřebuju" pomalu ke mně došel a pokračoval ,,chc...