Nahoře je tentokrát Eric
Seděla jsem ve vaně a kdyby nebyla úplná tma, tak bych řekla, že bez hnutí zírám na žínku, kterou mi Calvin před chvílí podal.
,, Už ses vynadívala?" ozvalo se že tmy a já cítila, jak mi Calvin sebral žínku z ruky. Vzal jí a pomalu mi s ní začel umývat záda.
,, Pořád se bojíš?" zeptal se po chvíli ticha. Zavrtěla jsem hlavou.
,, A když tě tou žínkou umyju, budeš mi věřit, že ti chci pomoct?".
Přemýšlela jsem , ale nakonec jsme přikývla.
,,Tak jo" ukončil debatu a žínkou přejel přes ramena nad prsa. Mé hrudi se vyhl a žínkou začel hladit mé břicho. Když se dostal k okraji kalhotek. Ucukla jsem a ruku zvedl. Chvíli počkal a pak pomalu začel přejíždět, přes moje stehna.
,, Klepeš se" poznamenal Calvin a já si uvědomila, že to opravdu tak je.
,,Je mi zima" odpověděla jsem krátce, protože jsem s ním nechtěla vést dlouhé konverzace na téma 'stydím se, protože mi hladíš vnitřní stranu stehen'.,,Pamatuju si, co si dnes ráno řekl" promluvila jsem, když mi smýval šmapón z vlasů.
,,Já vím" řekl stroze a vypadalo to, že můj pokus o vysvětlení bude ignorovat, ale pak pokračoval ,,Na půl to myslím vážně, já nejsem někdo, s kým si chceš kupovat pizzu a koukat na filmy, já nejsem kamarád, ale jednou jsem si tě k sobě vzal, takže ať už ti někdo zlomí srdce, nebo se z neznámých důvodu najebeš v klubu, tak já ti pomůžu Bello".
To co řekl mě ohromilo, ale na jednu stranu jsem nechápala, proč se chová, jak kdyby opravdu byl můj otec a ne jako o pár let starší kluk. I když alkohol mírně vyprchal, moje mysl byla silnější. Pomohl mi z vany a zabalil mě do osušky a rosvítil světlo. Okamžitě jsem si jednou rukou zakryla oči a druhou jsem pevně držela ošušku.
,, Zvládneš to chvíli sama?" podíval se na mě Calvin ode dveří. Přikývla jsem.
,,Dobře, bude potřeba, aby sis sundala to mokré prádlo a osušila se."
,,A ty odejdeš?" zeptala jsem se podezíravě.
,, Ano, dám ti za dveře pyžamo" ukončil rozhovor zavřením dveří.Svlékla jsem se a začela se sušit. Uslyšela jsem ťuknutí na dveře a malilinkou škvírkou jsem vykoukla ven. Calvin tam nebyl, ale na podlaze leželi mé kraťasy s tričkem.
~
Vešla jsem do kuchyně a vydělá Calvina, jak něco kuchtí za sporákem.
,,Co to bude?" zeptala jsem se s úsměvem, už téměř střízlivá a sedla si ke stolu.
,,Vajíčka" nadzvedl pánev směrem ke mně a pokračoval v míchání.
Nandal je na talíř a i s ním mě poslal na gauč. Pak mi donesl prášek, skleničku vody a sedl si vedle mě .
,,Budeš mě hlídat, jestli si ten prášek vezmu?" zažertovala jsem, ale Calvin se ani nepousmál. Radši jsem nic dalšího neřekla a poslušně spolka prášek na bolení hlavy.
,,Pustíme si ten film?" kývla jsem hlavou k televizi.
,,Ty si pustíš film..." postavil se Calvin ,,...já musím pracovat.
Sama jsem se dívat nechtěla, tak jsem se radši rozloučila a vyrazila do postele.
ČTEŠ
Raining - CZ
Roman d'amour"Tohle nejsem já Bello, podívej se na mě, tohle se mnou děláš ty!" zakřičel Calvin a otočil se na mě. ,,Možná právě se mnou, jsi to ty!" otočila jsem se k odchodu a zaslechla tiché zašeptání. ,,Já tě potřebuju" pomalu ke mně došel a pokračoval ,,chc...