Ik geef papa en Blake een knuffel en pak Charlotte over van Harry die me glimlachend aankijkt, ik lach als Niall om mijn nek komt hangen en bijna schreeuwt dat hij zo blij is dat zijn tourmama weer meegaat.
‘’ Ik zal je missen zusje! ‘’ ik geef Blake nog een laatste knuffel en stap de tour bus in, Preston heeft de koffers van mij en Chanel al naar binnen gesleept.
Ik leg Charlotte in haar nieuwe veiligheidskussen en begin de kleren in te ruimen en het bed op te maken, tevreden kijk ik naar het opgemaakte bed.
Zo voelt het toch een beetje zoals thuis, ik kijk glimlachend die naar Charlotte die vrolijk ligt te brabbelen en mama roept.
Ik leg de laatste kleding in de kast en schuif de kast dicht, ik pak de koffer van Charlotte en begin haar kamertje in te richten.
Er staan een prachtig wit ledikantje en er is zelf een omheinde speelhoek voor haar gemaakt met zachte kussen en zachte wanden zodat ze ook kan spelen als de tour bus aan het rijden is.
‘’ Are you okay babe? ‘’ vraagt Liam terwijl hij me vastpakt.
Ik knik, ‘’ im trying to make it a bit like home. ‘’ glimlach ik.
‘’ You are doing a good job, the bedroom looks so cozy. Can’t wait to do stuff with you in there. ‘’ zegt Liam terwijl hij zachtjes over mijn nek street.
‘’ Not now Li, and remember what happened when we had sex in the tourbus. ‘’ grinnikt ik.
‘’ If that what it takes to get another cutie from you I will sacrifice myself. ‘’ verzucht Liam alsof hij het allemaal zo erg vindt.
Ik lach hard, ‘’ you’re a dork. ‘’‘’ What groceries do we need ? ‘’ vraag ik als we met zijn allen in de gemeenschappelijke ruimte van de tour bus zitten en een lijst voor me heb liggen.
‘’ Sweets for bread! ‘’ roept Harry meteen, ik grinnik.
‘’ Bread, drinks, sweets, icecream, fruits. ‘’ Louis ratelt een hele lijst door.
‘’ Babystuff. ‘’ gromt Zayn, hij is al vanaf het vertrek bloed chagrijnig en we zijn pas net 20 minuten onderweg.
Ik hoop straks nog even met hem te kunnen praten al twijfel ik of hij iets wilt vertellen, Zayn is altijd zo koppig.
‘’ Okay. I think i’ve got the whole list. ‘’ verzucht ik als ik het a4-tje doorlees.
‘’ Who’s coming with me ? ‘’ vraag ik.
‘’ With you for what ? ‘’ vraagt Liam me verbaasd.
‘’ Groceries duh. ‘’ zeg ik grinnikend.
‘’ Are you nuts Chanel ? You cant go grocerie shopping! ‘’ Liam gilt nog net niet.
‘’ Watch me! I’m not gonna give up my regular life because of some fans! ‘’ zeg ik vastberaden.
‘’ Im going with her. ‘’ knikt Preston naar Liam.
Tevreden kom ik de tour bus ingestapt.
Ik geef Liam een zelfvoldane glimlach en begin de boodschappen in te ruimen.
‘’ I’m proud of you babe. ‘’ Liam kust me zachtjes op mijn wang.
‘’ I know you are. ‘’ ik glimlach.
‘’ Dinner for two tonight or do you want to have dinner with the guys ? ‘’ vraagt Liam aan me.
‘’ I don’t think it’s possible to have dinner for two babe, remember the long miles we have in front of us ? ‘’ herinner ik Liam.
‘’ Ugh well then atleast I want dessert for two. ‘’ gromt Liam.Liam schuift mijn stoel aan en ik trek Charlotte’s kinderstoel naar me toe, ‘’ Can I feed her ? ‘’ vraagt Harry.
Ik knik en schuif Charlotte haar kinderstoel naar Harry toe, Harry begint meteen honderduit tegen Charlotte te brabbelen en ik grinnik.
‘’ Miss Waldorf, what would you like to order? ‘’ vraagt de ober, ik bestel spareribs met frietjes.
Louis lacht, ‘’ i think that’s the first time you’ve ordered something unhealthy. ‘’
‘’ Another baby on the way ? ‘’ grijnst Niall.
Ik verslik me bijna in mijn drinken, ‘’ no Niall, I’m just not in the mood for healty food. ‘’
Zayn komt niet meer bij van het lachen en ook Louis proest het uit van het lachen.Ik glimlach als ik merk hoe gelukkig ik mezelf voel, hopelijk kunnen alles achter ons laten en wordt het weer net zoals eerst.
JE LEEST
Does he know ?
FanfictionChanel Waldorf is een rijkeluiskindje dat gewend is om te krijgen wat haar hartje begeerd, maar wat als zij eens niet krijgt wat zij wilt en haar leventje helemaal op zijn kop wordt gegooid !? .. A dutch one direction fanfiction. ___________________...