Chapter 34

165 10 0
                                    

Ik lig bij Lou in de make-up stoel voor mijn make-up.
‘’ Calm down girl, you look amazing. ‘’ verzekerd Lou me.
Ik sta op en kijk in de spiegel, zachtjes wrijf ik met mijn hand over mijn buik.
Ik heb mijn strakke witte jurkje aan waar al een goed buikje in te zien is.
‘’ Im so nervous. ‘’ zeg ik tegen Paul als ik de eerste klanken van ‘ Little Things’ hoor.
‘’ Pay attention to my sign, if i put my hand up you can walk to Liam. ‘’ legt Paul me uit.
Ik knik.
- I know you never loved the wrinkles by your eyes – ik hoor Liam’s stem.
‘’ Walk upstairs ‘’ zegt Paul.
Ik loop tot op de laatste tree.
- You never treat yourself right but darling i want you to – Paul geeft me het teken en ik loop langzaam op Liam af, het publiek gaat uit zijn dak.
Ik geef Liam een kus, Liam gaat achter me staan, draait mijn zijkant naar het publiek en wrijft over mijn buik.
Het hele stadion gaat los als Liam op zijn knieën voor me gaat zitten en – but i love you – tegen mijn buik zingt, hij buigt voorover en geeft een kusje op mijn bolle buikje.
Het lijkt wel of dan het kwartje pas valt want het geschreeuw wordt oorverdovend, ‘’ HOW WOULD YOU LIKE A GORGEOUS LITTLE ONE DIRECTION BABY ‘’ roept Liam door de microfoon.
De hele zaal gilt alsof hun leven er vanaf hangt. Ik lach en zwaai iedereen gedag, nog een laatste kus voor Liam en ik loop van het podium af.
‘’ Wow ‘’ zegt Paul, ‘’ that gave me chills, the fans went crazy! ‘’
‘’ I know right.. ‘’ antwoord ik terug.
‘’ Chanel please read your phone, twitter is exploding! ‘’ kirt Jayde.
‘’ It’s going viral. ‘’ grinnikt Luke.
‘’ Too bad it wasn’t a 5 seconds of summer baby Chanel. ‘’ lacht Michael
‘’ Get lost. ‘’ lach ik terwijl ik Michael een stomp tegen zijn arm geef.

‘’ That was amazing baby! ‘’ Liam trekt me in een knuffel.
‘’ I love you Li. ‘’ – ‘’ I love you both more! ‘’
‘’ The press is loving it, so many fans filmed it. Everybody knows it! ‘’ roept Louis terwijl hij met zijn telefoon aankomt.
Ik glimlach.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu