Chapter 31

205 9 0
                                    

‘’ Ehm sir, can i ask you something? ‘’
Liam draait zich om en laat mij de boodschappen verder op de band zetten.
‘’ Are you Liam from One direction? ‘’ vraagt het meisje verlegen.
‘’ yes i am. ‘’ zegt Liam lachend terug.
‘’ OMG can i please have your autograph and a picture, you are so hot! ‘’ zegt het meisje.
Ik betrap mezelf op een zacht gegrinnik.
‘’ Watch out, that beautiful lady over there is my girlfriend. She cant hear you but be careful. ‘’ zegt hij zachtjes tegen het meisje.
Het meisje lacht stralend, ‘’ would please take a picture of us Chanel? ‘’ vraagt het kleine meisje superschattig, ‘’ ofcourse I will ‘’ ik neem de camera over en maak een leuke foto van ze.
Ik ben het nu inmiddels wel gewend, overal waar we komen willen mensen foto’s en handtekening, soms zelfs met mij.
Ik weet niet of ik er aan kan wennen maar ik denk haast dat ik wel zal moeten want morgen is de finale.

‘’ OMG LOOK IT’S LIAM FROM ONE DIRECTION!!! ‘’ schreeuwen een paar meiden.
Voor ik het weet staat Liam bedolven onder de fans, ‘’ babe im gonna put the groceries in the car. ‘’
Liam knikt als teken dat hij me gehoord heeft.
Niet veel later stapt Liam met een bezweet hoofd de auto in, ‘’ well that was fun. ‘’ zucht hij.
Ik lach, ‘’ you better get used to it. ‘’

Mijn mond valt open als we aan komen rijden bij het X-factor gebouw, het is de dag van de finale.
Duizenden meiden met spandoeken en verschillende teksten erop, ik tik Liam aan die net zo verwonderd zich te kijken als ik.
‘’ This can’t be real. ‘’ zegt Zayn
‘’ Well, it is. ‘’ stamelt Niall

De zaal flipt zowat als de uitslag van de publieksstemmen binnen is gekomen, one direction is derde geworden.
Je zag de teleurstelling op de gezichten, ik pak Liam vast als we de kleedkamers inlopen.
Niet veel later komt Simon ook binnengelopen en groet ons.
‘’ Well that wasnt what we expected huh. ‘’ zegt Simon
Iedereen mompelt wat.
‘’ Well I’ve got good and bad news. ‘’ zegt Simon
Iedereen kijkt hem verbaasd aan, ‘’ the good news is that im offering you a recorddeal and I wanna start this week! ‘’ De jongens gaat uit hun dak.
‘’ And the bad news? ‘’ vraagt Harry voorzichtig.
‘’ The bad news is that you can’t leave trough the front door, thousands of fans have blocked the way so need we need to take the backdoor. ‘’

Ik zucht als ik samen met Liam op bed plof, ‘’ this is crazy.. ‘’
Liam knikt, ‘’ thank god i have you, this is gonna be a rollercoaster. ‘’
'' I will always have you're back babe. '' zeg ik terwijl ik Liam zachtjes kus.

--
Vandaag is het zo ver, de ‘Up All Night Tour’ gaat van start.
Ik zucht ‘’ You’re going on world tour Li.. and i'm gonna miss you so much ‘’.
Ik kijk hem verdrietig aan, Liam pakt me stevig vast.
‘’ Ahwel the first month i have you by my side. And we will have a break in AUSTRALIA ‘’ zegt Liam en kust me.
Ik kijk zuchtend naar de koffers en de tassen die mee moeten.
- toetttt – en ik zie een super grote bus de plaats op komen, home zullen we het maar noemen.
‘’ Doe voorzichtig zusje! ‘’ ik geef Blake een knuffel en wens hem goedendag.
‘’ Wat zal het rustig zijn zonder jou hier ‘’ zucht Carly terwijl ik haar op haar wang kus.
‘’ Nou poppetje we appen als we in hetzelfde land zijn. ‘’ grinnikt papa, ‘’ love you paps. ‘’ antwoord ik.

Mijn mond valt open als ik de tour bus vanbinnen bekijk, het is net een appartement.
‘’ This is our ride, and when we can we will sleep in hotels or home. ‘’ legt Zayn me uit.
Ik knik goedkeurend.
‘’ You girls have everything you need? ‘’ vraagt Louis
Lachend kijk ik Jayde aan, ‘’ We have everything. ‘’

Verveeld hangen Jayde en ik wat backstage rond, de boys staan vanavond in Manchester dus we zijn niet zo ver van huis af.
De eerste maand slapen we nog zoveel mogelijk thuis, totdat we naar Ierland gaan en de rest van de wereld.
Ik zucht, en kijk Lou lachend aan. Lou is de make-up artist van de jongens en ook ik lig regelmatig in haar stoel.
‘’ Time is moving slow, isnt girls ? ‘’ vraagt Lou
We knikken beide.
‘’ Come let’s watch the boys’’ zegt Jayde.

‘’ CHANEEEEEEEL AAHH PICTURE PLEASE, JAYDEE OMG CHANEL. ‘’ lachend zwaaien we naar de fans en nemen wat foto’s totdat we een waarschuwende blik krijgen van Preston, een van de security van de jongens.
Ik steek mijn tong naar hem uit en roep naar boven ‘’ LI I LOVE YOU BABE ‘’ en doe net alsof ik bang wegrend als ik Preston zie komen.
Proestend van het lachen laten we ons weer backstage neervallen, ‘’ let me guess? ‘’ zegt Lou, ‘’ you’ve made Preston mad again? ‘’ lacht ze
Ik begin keihard te lachen, ‘’ hahahaha ‘’ giert ze van het lachen, ‘’ come let’s explore the venue. ‘’

‘’ I swear to god, some days i have more trouble with you than with the boys. ‘’ roept Paul ons na als we op onze stepjes langs komen.
Paul is de tourmanager van de jongens, toffe kerel!

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu