- Dit speelt zich een aantal jaar later af, de jongens zijn bezig met hun Where We Are tour. -
‘’ What are the plans for the upcoming weeks? ‘’ vraag ik aan Paul terwijl de jongens op het podium staan.
‘’ Ehm after tonight there’s 1 more night Amsterdam, Italy, Germany, Switzerland, Spain and Portugal. ‘’ antwoord Paul.
‘’ Okay. ‘’ antwoord ik.
‘’ Ik wil eigenlijk Amsterdam in morgen. ‘’ peins ik tegen Jayde.
‘’ Dan doen we dat toch, goeie vermomming en klaar, Niall had het over nieuwe nikes geloof ik. ‘’De volgende dag worden we afgezet in Amsterdam, iedereen vermomd en ook Preston en Jag zijn normaal gekleed.
‘’ Oh look there’s a Nike store! ‘’ roept Niall
Er kijken een paar meiden om en ik schrik, ‘’ guys keep walking, faster please. ‘’
‘CHANELLL ‘’ ik draai om, oh shit. Domste wat ik had kunnen doen.
‘’ Close the doors please. ‘’ zegt Jag tegen de nike medewerkers.
‘’ You are the guys from One Direction isn’t ? ‘’ vraagt een medewerker.
De jongens knikken, Preston heeft inmiddels gevraagd voor een politie escorte.
De fans staan zo hard tegen de deuren te duwen dat ik niet weet hoelang ze het nog houden, ik hou Liam’s hand stevig vast.
Preston krijgt een berichtje dat de auto klaar staat maar dat de politie er niet doorheen komt.
Eindelijk zie ik de politiemannen, ik schrik als ik zie het er gewoon 15 zijn!
‘’ What a show guys! I went to see you last night with my daugter, she adores you! ‘’ zegt de politieman, ‘’ well time to get out of here. ‘’
‘’ Wait’’ zegt Harry en rekent een wit nike-shirt af en vraagt aan de medewerker een zwarte stift.
‘’ What’s you’re daughters name? ‘’ vraagt Harry
‘’ E-e-h her name is Dilara ‘’ glundert de politieman.
Ze ondertekenen allemaal het shirt en geven er een kusje op, ‘’ well thank you guys! ‘’
‘’ Come let’s take a picture with all the men that are saving us now. ‘’ grinnikt Zayn.‘’ Whatever happens, keep walking guys. ‘’ Ik wordt van alle kanten aangeraakt en naar me toe geschreeuwd, wat een bende fans.
Ik laat een diepe zucht als we in de auto zitten die wegscheurt, ‘’ well that was fun huh.. ‘’
Liam pakt me stevig vast, ‘’ are u okay babe? ‘’
‘’ Yes im okay. ‘’ en ik geef hem een kus.Ik lach als ik hoor wat voor geluid de Amsterdam Arena produceert, wat kunnen die meiden gillen zeg!
‘’ That was amazing. ‘’ de jongens van 5 seconds of summer komen ons tegenmoet.
‘’ Hi guys. ‘’ groet ik ze
‘’ Who’s in for some KFC? ‘’ vraagt Ashton.
Ik steek mijn hand op en besluit om Paul te zoeken, ‘’ Paul, we want KFC! Can you send someone ? ‘’
Paul grinnikt, ‘’ i wonder how you stay that skinny Chanel. ‘’
Even later zitten we met de bakken KFC backstage, heerlijk!‘’ Ik ga ophangen, Blake. Ik zie Liam aan komen lopen. ‘’ laat ik Blake weten als Liam de tourbus instapt.
‘’ Bye princess. ‘’ zegt Blake
‘’ Hi gorgeous. ‘’ zegt Liam
‘’ How’s my favorite direction boy doing? ‘’ vraag ik terwijl ik Liam een kus geef.
‘’ Ur all sweaty.’’ En ik wrijf hem over zijn armen heen.
‘’ You like it babe? ‘’ glimlacht Liam
Ik zet mijn handen in zijn shirt en trek hem langzaam mee naar de slaapcabine’s, ondertussen knik ik.
Met moeite krijg ik Liam’s broek naar beneden, de slaapcabine’s zijn groot genoeg voor 2 mensen maar niet voor op elkaar te liggen.
Ik grinnik bij m’n gedachten, liam trek m’n shirt uit en trekt lijntjes met zijn vingers vanaf mijn mond tot aan mijn string.
Ik voel dat hij mijn string naar beneden schuift en kusjes geeft op elk bloot plekje wat ontbloot wordt, ik kreun.
‘’ Fuck me Liam. ‘’ kreun ik, het is voor mijn gevoel alweer veel te lang geleden.
Ik grom als Liam langzaam in en uit me glijdt, plots stoot hij diep in me.
‘’ Omg Li. ‘’ zucht ik terwijl ik mijn handen overal over zijn lichaam verplaatst.
We liggen verstijfd als we de jongens binnen horen komen, ik grinnik.‘’ LI, CHANEL? ‘’ ‘’ Are u here? ‘’ hoor ik Harry roepen.
Ik sla mijn hand voor mijn mond als Liam zichzelf diep in me drukt, ik knijp in de matras zodat ik geen geluid maak.
Liam gaat sneller op een neer, ik sla mijn benen op zijn middel heen en plaats mij hand tegen de bovenkant van de slaapcabine.
‘’ Fuck Liam ‘’ kreun ik.
Opeens hoor ik een geproest, ‘’ i hear them ‘’ gilt Niall!
Liam lacht en blijft stoten, ‘’ now they heard us anyway. ‘’
Ik zet mijn handen in zijn haren en kus hem zacht, ‘’ this was amazing Li. ‘’
Liam geeft me een kusje op mijn voorhoofd, ‘’ come let’s take a shower. ‘’Liam zucht zachtjes als ik hem was met de washand, ‘’ im am so in love with you. ‘’
Ik kus hem zachtjes, ‘’ no Chanel ‘’ kreunt Liam als ik op mijn knieën voor hem ga zitten.
Ik neem zijn lid in mijn mond en ga zachtjes op en neer, steeds sneller totdat ik voel dat Liam komt.
Hij is zo schattig hoe hij er nu bijstaat, zijn hoofd gekanteld naar achter en er ontsnappen steeds kleine kreuntjes.
Ik ga weer langzaam op en neer, ‘’ fuck Chanel, i was about to come. ‘’ gromt Liam.
Langzaam voer ik het tempo weer op, Liam kreunt en pakt mijn haren vast als hij komt.
Hij laat langzaam zijn hoofd op mijn schouders hangen terwijl het warme water over hem heen stroomt, dit mag jaren zo duren.Ik zucht als ik voel dat Liam uit bed gaat, ‘’ babe ? ‘’
‘’ I’ll be right back cutie. ‘’ fluistert Liam.
Ik kruip weer tegen hem aan als ik hem terug in bed voel kruipen.
Ik grinnik als hij met zijn been over mijn been heen schuift, ‘’ you’re too tall Li. ‘’
Hij grinnikt.
Zachtjes schuift hij het gordijntje dicht van de slaapcabine, ik giechel als ik mijn string uit voel gaan.
‘’ You’re unbelieveable mr Payne. ‘’Liam laat zijn hoofd op mijn borst leunen en fluistert ‘’ im coming Chanel. ‘’
ik druk mijn heupen omhoog en ook mijn hoogtepunt komt, ik zucht ‘’ this is perfect Liam.. ‘’‘’ Voel je je wel okay Chanel? ‘’ vraagt Jayde terwijl ze langs me op de bank ploft.
Ik schud nee
‘’ Ik blijf in de tourbus vanavond. ‘’ zeg ik tegen Jayde, ‘’ ik voel me echt niet goed. ‘’
‘’ Are you homesick? ‘’ vraagt Preston.
‘’ No just nouches and a headache. ‘’ antwoord ik
‘’ Warn me if I should get Liam for you. ‘’ Ik knik instemmend terug.
Kreunend van de pijn val ik in slaap.Ik moet rennen om de wc te halen, misselijk hang ik boven de wc.
‘’ Chanel ? ‘’ Ik hoor dat het jayde is, ‘’ bathroom. ‘’ kan ik nog net uitbrengen voordat er weer een lading braaksel komt.
‘’ Awh baby, gaat het? ‘’ Jayde wrijft zachtjes over mijn rug.
‘’ Die chinees van gisteren was echt niet te doen. ‘’ zeg ik.
'' Klopt, Niall voelde zich vannacht ook al niet lekker. '' laat Jayde weten.
'' Ik ga weer terug naar bed, zeg alsjeblieft niks tegen Liam. '' zeg ik.
Jayde knikt en ik kruip terug het bed is.Ik zie op de klok dat het inmiddels 10 uur ’s avonds is, ik schrik dat ik zo lang geslapen heb.
Zodra ik wakker wordt komt er meteen een golf van misselijkheid omhoog.
‘’ Shit ‘’ vloek ik zachtjes in mezelf, dit keer was ik niet op tijd bij de wc.
Ik voel dat de tranen over m’n wangen lopen terwijl ik het braaksel opruim, zo blijf ik zitten in het midden van gang.
‘’ Chanel? Ah babygirl come on, stand up from the floor. Liam asked me to check on you. ‘’ zegt Paul
‘’ Im feeling so ill Paul, I miss Blake and I'm really not feeling wel.. Im so done.. ‘’ snik ik tegen Paul.
Paul trekt zich tegen hem aan, ‘’ the boys are almost done Chanel, Liam will be here in about 15 minutes. ‘’
Ik snik harder.
‘’ Fuck it. ‘’ zegt Paul ‘’im gonna get Liam off the stage right now. ‘’Ik val snikkend bij Liam in zijn armen als hij de tourbus in komt gerend.
Hij kust me zachtjes op mijn hoofd en houdt me stevig vast, zachtjes zingt hij een liedje voor me
- I wont let these little things slip out of my mouth, but i i do. It’s you.. -
Ik voel dat mijn ogen zwaar worden, ik wordt wakker als ik voel dat ik wordt neergelegd, meteen klem ik me als een aapje vast aan Liam.
Liam zucht, ‘’ come here baby. ‘’Meteen ren ik naar de wc, Liam bezorgd achter me aan.
Opeens gaat er een lichtje branden, ‘’ holy fuck. ‘’ mompel ik.
‘’ What’s wrong baby? ‘’ vraagt Liam terwijl hij over mijn rug wrijft.
‘’ Nothing babe ‘’ antwoord ik, ik wil hem nog niet ongerust maken.
Morgen zijn we 3 jaar samen bedenk ik me opeens, lekker dan hoe ik er nu aan toe ben.
Ik stuur paul een berichtje en krijg terug als antwoord ‘ okay. ‘
JE LEEST
Does he know ?
FanfictionChanel Waldorf is een rijkeluiskindje dat gewend is om te krijgen wat haar hartje begeerd, maar wat als zij eens niet krijgt wat zij wilt en haar leventje helemaal op zijn kop wordt gegooid !? .. A dutch one direction fanfiction. ___________________...