‘’ OMG LOOK AT THAT LIAM, YOU SEE THAT. ‘’ ik spring als een klein kind als ik het Disneyland hotel voor me zie liggen.
Zelfs Liam zijn mond zakt open als we de hotelkamer inlopen, ‘’ this wil be four magical days. ‘’ zucht Liam terwijl hij me vastpakt.
Ik grinnik als een groepje meiden knipogen naar Liam, Liam kijkt me stom aan.
‘’ Come let’s eat babe. ‘’ zeg ik als we het hotel restaurant inlopen.
Ik plof op de bank en kijk Liam lachend aan, ‘’ that was some good food. ‘’
Liam lacht terug, opeens bedenk ik me een idee.
‘’ Go get some rest baby, you look tired. I’m gonna unpack the suitcases. ‘’ zeg ik tegen Liam en ik loop richting de slaapkamer.Snel haal ik mijn blonde haren uit mijn staart en borstel ze los, mijn lippen stift ik rood en werk mn make-up wat bij.
Ik glimlach als ik het victoria secret lingerie setje uit m’n koffer haal, Liam is in for a treat.
Met alleen het lingeriesetje en mijn hoge hakken loop ik terug naar de woonkamer.
‘’ Excuse mr. Payne but have you seen my phone somewhere? ‘’
Liam’s ogen worden groot en ik zie dat zijn broek omhoog komt staan, ik loop zachtjes naar hem toe en wrijf over zijn bobbel, ‘’ hm, for a moment i thought it was here ‘’ knipoog ik hem.
‘’ Chanel you look so horny right now. ‘’ fluistert Liam me na terwijl ik door de kamer heen loop.
Recht voor zijn neus buk ik naar voren, ‘’ you like the vieuw, mr Payne? ‘’
Liam laat een zucht, ‘’ I sure do mrs Waldorf. ‘’
‘’ Let’s see if my phone is in the bedroom. ‘’ en ik loop wiegend weg.
Meteen hoor ik hem achter me aan stormen.
Liam draait me om tegen de muur en draait mijn haren om zijn handen heen, hij zoent me hard en ongecontroleerd.
Ik glimlach, dat wou ik bereiken.
Gauw trek ik zijn shirt uit en geef een kusje op elk blokje van zijn 6-pack, zachtjes maak ik zijn riem los en help ik hem uit zijn broek te stappen.
‘’ It look likes someone is in the mood. ‘’ zeg ik terwijl ik over zijn geslachtsdeel wrijf, liam kreunt en maakt de achterkant van mijn bh los.
Hij pakt mijn borst vast en neemt mijn tepel in zijn mond, hij kreunt harder als ik mijn hand in zijn onderbroek plaats en hem zachtjes af begin te trekken.
‘’ Fuck me Chanel Waldorf.. ‘’ fluistert hij zachtjes.
Ik schuif zijn onderbroek naar beneden en schuif hem verder met mijn voet uit, zachtjes duw ik hem een paar stappen naar achteren zodat hij op de bank ploft die in de slaapkamer staat.
Ik pak mijn Louis Vuitton sjaal en bind deze voor zijn ogen en met mijn gucci sjaal bind ik zijn hand achter zijn hoofd, ik grinnik waar ze toch niet allemaal goed voor zijn.
Ik slik als ik zie hoe Liam erbij zit, hij zit er zo geil bij en alsnog zie ik alleen maar de blauwe plekken..‘’ Chanel, you're still in the room? ‘’ vraagt Blake met een schorre stem.
Ik ga met mijn nagels langs zijn nek, ‘’ yes im stil here. ‘’ fluister ik terwijl Liam kippenvel krijgt over zijn hele lijf.
Ik begin met kusjes te geven achter zijn oor, zo baan ik een weg van kusjes naar zijn nek, tepel en een rechte lijn naar beneden.
Net boven zijn penis stop ik en draai ik rondjes met mijn nagel over zijn geslachtsdeel, Liam kreunt en kronkelt van genot.
Ik neem zijn lid in mijn mond en ga met mijn tong over zijn gehele lengte.
‘’ Chanel.. ‘’ kreunt Liam.Ik strek mijn arm en trek zo de knoop van de sjaal om zijn handen los, meteen weven zijn handen zich in mijn haar en duwen mijn hoofd op en neer, ik kreun.
‘’ I'm gonna come Chanel. ‘’ nog voor hij de zin heeft uitgesproken komt hij klaar in mijn mond.
‘’ im sorry.. ‘’ fluister hij zachtjes.
Ik neem even een slokje water en zeg Liam dat het niet uitmaakt, ik schuif mijn string uit en ga bij Liam op schoot zitten.‘’ You are so wet. ‘’ grijnst Liam als hij met zijn vinger over mijn geslachtsdeel wrijft.
Ik hijs mezelf een beetje naar boven en laat mezelf op zijn lid zakken, Liam kreunt.
Ik ga open en neer en voel Liam zijn handen hard knijpen in mijn heupen, ‘’ fuck Liam. ‘’
Ik trek de sjaal voor zijn ogen neer en Liam slaat zijn hoofd naar achter.
‘’ Omg chanel, you look so horny, i could fuck you all night. ‘’
Liam tilt me op en tilt me naar het bed, ik krijg een deja vu…Snel schud ik die gedachten van me af en concentreer ik me op Liam, zachtjes spreid hij mijn benen en ik voel zijn tong overal gaan, ik kronkel in bed van genot.
Liam komt boven me hangen en kijkt me heel donker aan, ik wordt er bijna bang van.
‘’ Did he fucked you just as good as i do ? ‘’
‘’ Did you scream for him to, Chanel. ‘’ vraagt Liam me boos.
Liam schuift 2 vingers in me, ‘’ no I want only you Li.. ‘’ kreun ik.
‘’ Yeah and whe he fucked you against the wall like this. ‘’ Liam trekt me tegen hem aan en duwt me tegen de muur, hij kijkt echt heel boos.
‘’ Like i said Li, i want only you. He was a mistake. ‘’ kreun ik.Liam gromt en duwt me terug naar bed, ik gil als hij hard in me stoot.
‘’ Harder Li, fuck me better than he did. ‘’ zeg ik ondeugend tegen Liam.
Liam gromt harder en stoot hard in me, ik zet mijn nagels in zijn nek als ik voel dat ik kom.
Liam kreunt hard en ik voel hem in me komen, ‘’ are you okay Li? ‘’ vraag ik.
Liam knikt, ‘’ i just had the best make-up sex ever in disneyland with the girl of my dreams. ‘’ grijnst hij.
Ik geef hem een stomp en zie zijn gezicht vertrekken, ‘’ Im sorry! ‘’ zeg ik gauw.
‘’ It’s okay. ‘’ fluistert Liam.
Ik laat een zucht en kruip tegen Liam aan, ik voel mijn ogen zwaar worden.
JE LEEST
Does he know ?
FanfictionChanel Waldorf is een rijkeluiskindje dat gewend is om te krijgen wat haar hartje begeerd, maar wat als zij eens niet krijgt wat zij wilt en haar leventje helemaal op zijn kop wordt gegooid !? .. A dutch one direction fanfiction. ___________________...