Chapter 44

162 9 0
                                    

Ik probeer normaal te lopen maar dit is nog zo makkelijk niet.
Ik stap in de auto en Liam kijkt me glimlachend aan, ‘’ i hate you. ‘’ zeg ik tegen hem.
Het getril wordt erger en ik bijt Liam een vuile blik toe.
De autorit naar het restaurant duurt 20 minuten, ‘’ shit. ‘’ vloekt Liam zachtjes als hij ziet dat er file is door een ongeluk.
‘’ How are you doing babe? ‘’ vraagt Liam me stiekem.
‘’ Good. ‘’ en ik kijk hem lachend aan, ik hap naar adem als ik voel dat Liam zachtjes aan een knop draait.
Ik pak de deur strak vast als ik mezelf tot een hoogtepunt voel komen, ‘’ fuck you. ‘’ bijt ik Liam toe.

Ik duw Liam tegen de voordeur aan als ik deze heb dichtgemaakt, ‘’ you think it’s funny dont you Liam ? ‘’
‘’ Having me come in the car, in the restaurant like 50 times, imma show you what’s funny. ‘’ en ik trek Liam zijn shirt over zijn hoofd, ik trek zijn broek naar beneden en laat mijn jurk zakken.
Liam maakt mijn BH los en ik duw hem richting de bank, ‘’how do you like me know? ‘’
‘’ I fucking love you baby. ‘’ kreunt Liam als ik zijn lid helemaal in mijn mond neem, telkens stop ik even zodat hij me smeekt om door te gaan.
‘’ Im coming Chanel. ‘’ ik stop meteen met zuigen, Liam kreunt ‘’ fuck that’s so unfair. ‘’
‘’ Unfair huh? Who’s being unfair here. ‘’ zeg ik terwijl ik mezelf op zijn geslachtsdeel laat zakken.
‘’ Im baby, i am. ‘’ zucht Liam.
‘’ FUCK CHANEL! ‘’ kreunt Liam hard als hij klaarkomt, met een tevreden gezicht stap ik van hem af.
‘’ Where are you going sexy mommy ? ‘’ vraagt Liam terwijl ik naar boven loop.
‘’ Im going to take a shower. ‘’ antwoord ik en ik grinnik als ik Liam naar boven zie vliegen.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu